Lekker koud water drinkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee zei iemand gisteren ook al
Geen waterijs
Denk dat ik honing mee naar werk neem.. ohnee.. plakkerig.. dropjes
.
Ja bleghquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:56 schreef Dotteke het volgende:
Mooi en verder is het gewoon uitzieken, de r zit weer in de maand dus de verkoudheidjes/griep komen er weer aan
Bij een onbemand tankstation kun je ook het bonnetje uitprinten. Ik doe dat altijd. Maar zal vast wel goedkomen als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, dus ben ik even gaan zoeken op internet hoe het werkt. Inmiddels ben ik al wat gerustgesteld door wat ik heb gelezen
Gewoon even 5 dagen wachten, vroeg of laat komt aan het licht dat er niet voor 80, maar voor 33.33 is getankt.
UItdragen danquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja blegh
Moet gewoon werken
Dat ziekt zo onhandig uit
Hee @Shiiquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij een onbemand tankstation kun je ook het bonnetje uitprinten. Ik doe dat altijd. Maar zal vast wel goedkomen als ik het zo lees.
Oh ga er ook niet dood vanquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
UItdragen dan![]()
Het gaat meestal van zelf over zegt men
Hoiquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij een onbemand tankstation kun je ook het bonnetje uitprinten. Ik doe dat altijd. Maar zal vast wel goedkomen als ik het zo lees.
Hoi, oh dat bedoel je met afmelden. Ja dat zal wel goedkomen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee @:Shii
Ja, als je "afmeld" wel, maar dat deed ik dus niet. Denk dat daarom het volledig gereserveerde bedrag is afgeschreven, zal wel worden verwerkt nog want als de persoon na mij aanmeld is vast wel te zie voor hoeveel er daadwerkelijk is getankt.
Ongetwijfeld, zal ook wel vaker dan een keer per dag gebeuren dat iemand niet afmeld. Als dat niet gebeurd zou ook niemand er gaan tanken uit boycot bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Dat is het punt je hebt niet afgemeld. Maar ik hoop dat je het terug gestort krijgt
De tijd zal het leren, misschien letten mensen ook niet op.quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, zal ook wel vaker dan een keer per dag gebeuren dat iemand niet afmeld. Als dat niet gebeurd zou ook niemand er gaan tanken uit boycot bij wijze van spreken
Afmelden bij een onbemande pomp? Hoe dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee @:Shii
Ja, als je "afmeld" wel, maar dat deed ik dus niet. Denk dat daarom het volledig gereserveerde bedrag is afgeschreven, zal wel worden verwerkt nog want als de persoon na mij aanmeld is vast wel te zie voor hoeveel er daadwerkelijk is getankt.
Vast welquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:02 schreef HappyCharly het volgende:
Zou @:gebrokenglas ook thee schenken?
Vroeg ik mij ook al af, misschien een knopje met klaar in drukkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:03 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Afmelden bij een onbemande pomp? Hoe dan?
voor je gaat tanken de pas preseteren zodat er een bedrag wordt gereserveerd, na het tanken opnieuw zodat gelijk wordt gezien voor hoeveel is getankt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:03 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Afmelden bij een onbemande pomp? Hoe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |