Jij hebt dan ook geen kennis hoe het werk, gok ik.quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het om 50 euro gaat heeft niets met nuchter zijn te maken maar met voor zorg
Maar goed het is jou geld niet het mijne![]()
IK vertrouw dat soort zaken niet.
Je kwam net zelf iets wat paniekerig over en vroeg ons wat toch? EN je zegt dat je vergeten was je aftemeldenquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen kennis hoe het werk, gok ik.
Voor je gaat tanken wordt er een bedrag "gereserveerd", dat is je maximale tankbedrag. Daarna moet je kennelijk "afmelden", het getankte bedrag gaat dan van de reservering af en wordt teru gestort. Meestal gebeurt dit gelijk zodat je geen gekke dingen ziet. Soms ka het langer duren wanneer je in het buitenland tankt (wat ik gister deed). Geadviseerd wordt om 5 dagen te wachten. Zowel Tango als Kassa geven aan dat het binnen 5 dagen gereeld is en je er niks voor hioeft te doen. Zo niet, dan moet je de bank bellen.
Klopt, dus ben ik even gaan zoeken op internet hoe het werkt. Inmiddels ben ik al wat gerustgesteld door wat ik heb gelezenquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kwam net zelf iets wat paniekerig over en vroeg ons wat toch?
Da's achteraf, makkelijk pratenquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:41 schreef Dotteke het volgende:
Dan had je de vraag ook niet hoeven stellen
Morguh HCquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:42 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemorgen![]()
Of goed.. het is morgen
Nee, het is vandaagquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:42 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemorgen![]()
Of goed.. het is morgen
Dat vind ik superleuk voor jou, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, het is vandaag
En vandaag is een mooie dag want ben 1 jaar getrouwd met de allerliefste![]()
![]()
Heb een (katoenen) knuffel gekocht met onze trouwfoto en vanavond gaan we uit eten vlak bij de plek waar we elkaar het eerst i real zagenquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Heb je nog iets leuks voor haar gekocht? Een mooi bosje bloemen, een lekker ontbijtje op bed? Lekker etentje vanavond?
O lekker en gezelligquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb een (katoenen) knuffel gekocht met onze trouwfoto en vanavond gaan we uit eten vlak bij de plek waar we elkaar het eerst i real zagen
Wat romantisch. Zijn jullie nog niet zo lang samen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb een (katoenen) knuffel gekocht met onze trouwfoto en vanavond gaan we uit eten vlak bij de plek waar we elkaar het eerst i real zagen
Vandaag precies 13.5 jaar, ik heb haar gevraagd op de dag dat we 10 jaar samen waren (heb iets met cijfers, daarom vind ik DTS zo leuk, cijfertjes!)quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat romantisch. Zijn jullie nog niet zo lang samen?
Ohhh wel lang alquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vandaag precies 13.5 jaar, ik heb haar gevraagd op de dag dat we 10 jaar samen waren (heb iets met cijfers, daarom vind ik DTS zo leuk, cijfertjes!)
Nee zei iemand gisteren ook alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |