Vraag me af hoeveel mensen überhaupt weten dat dit gebeurt en invloed heeftquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:47 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Nou, als de rente nog hoger was, dan had ik mijn badkamer niet gekocht, bijvoorbeeld.
Maar goed, ze hadden misschien niet die tig miljard bij moeten drukken een paar jaar geleden.
Gelukkig heeft niemand ze toen gewaarschuwd.. oh wacht, dat deed iedereen
Dan doe je het nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:48 schreef Mickytjuh het volgende:
En ik heb nu al geen zin om mijn bammetjes te smeren
Dan haal je een broodjequote:Op dinsdag 19 september 2023 08:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dan heb ik honger op mijn werk
jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dan heb ik honger op mijn werk
altijd sneu bij die oldtimers .....quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:52 schreef Mickytjuh het volgende:
@:ply treurig nieuws, de Plymouth van vrienden van me heeft schade opgelopen door een ongeluk na een meeting dit weekend
De meeste mensen geven daar niet omquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen überhaupt weten dat dit gebeurt en invloed heeft
Ooohhh doodzonde nouquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:52 schreef Mickytjuh het volgende:
@:ply treurig nieuws, de Plymouth van vrienden van me heeft schade opgelopen door een ongeluk na een meeting dit weekend
quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:52 schreef maily het volgende:
[..]
altijd sneu bij die oldtimers .....
Die weten ook niet dat het wel gevolgen heeftquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:53 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
De meeste mensen geven daar niet om
Wat voor één is het?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Als het goed is is het te fixen, maar treurig is het wel
Die klagen alleen maar om vervolgens weer Volt, D66, PvdA/GL te stemmen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die weten ook niet dat het wel gevolgen heeft
Zegggquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow nee als vrouw dien ik te zeggen
Een witte
Met zon grote bank voorin
En heel gek, geen gordels achterin
met de verwachte regen gaat dat wel lukkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Kunnen we niet doorspoelen naar vrijdag.
Biemmmmm vrijdag vandaagquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Kunnen we niet doorspoelen naar vrijdag.
Heel veel mensen hebben geen idee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen überhaupt weten dat dit gebeurt en invloed heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |