Genaaid worden we toch welquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vermoed dat de grote bedrijven weer veel extra voordelen krijgen
De werkende mens tegen elkaar uitgespeeld wordt (de ietwat meer verdienden gaan meer belasting betalen om de koopkracht van de minder verdienenden te repareren)
Er allemaal korte -termijn oplossingen komen
En Machiavelli zich omdraait in zijn graf.
[..]
Maar gisteren deed die het nog en ik heb niks veranderd
Oh, geen idee dan. Ook geen idee hoe lang een bigfix duurt overigens.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vermoed dat de grote bedrijven weer veel extra voordelen krijgen
De werkende mens tegen elkaar uitgespeeld wordt (de ietwat meer verdienden gaan meer belasting betalen om de koopkracht van de minder verdienenden te repareren)
Er allemaal korte -termijn oplossingen komen
En Machiavelli zich omdraait in zijn graf.
[..]
Maar gisteren deed die het nog en ik heb niks veranderd
Ze willen geen big fixquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, geen idee dan. Ook geen idee hoe lang een bigfix duurt overigens.
Hoezo is het verhogen van het minimumloon een wangedrocht?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaan allerlei maatregelen komen die ons meer geld gaan kosten dan dat ze uiteindelijk opleveren
( verhogen minimumloon is ook zo’n wangedrocht )
16 euroquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoezo is het verhogen van het minimumloon een wangedrocht?
En je moet niet beginnen over de loon-prijs spiraal want die wordt 0,0 beïnvloed door de lonen van de normaal werkende mens.
Dat willen ze je laten geloven, en dat is precies wat ik bedoel met uitspelen van de werkende mens tegen elkaar.
Verdeel- en heers politiek
En de jongeren danquote:
Wel als je bedenkt dat een 16 jarige 3,58 verdient in een supermarkt/kledingwinkel/horeca etcquote:
Ahh zoquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de jongeren dan
Die nog steeds voor absurde bedragen moeten werken
Tis simpel dan neem je vooral erg jong personeel
in dienst
DOe je even een FA of Admin mentionenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeft het überhaupt zin om in Feedback en bugs te posten dat mijn onderschrift kapot is? Ik zie daar dat er soms pas na 3 maanden door een mod of admin gereageerd wordt...
Zo erg?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel als je bedenkt dat een 16 jarige 3,58 verdient in een supermarkt/kledingwinkel/horeca etc
Je zou denken dat als je daar in dat forum post alle FA en A een melding krijgen dat er in gepost is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe je even een FA of Admin mentionen
Baconquote:
Dat is niet veel idd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel als je bedenkt dat een 16 jarige 3,58 verdient in een supermarkt/kledingwinkel/horeca etc
Geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh zo
Ja veel partijen willen sowieso minimumloon vanaf 18.
En normaalgesproken stijgt het minimumjeugdloon mee met het minimumloon.
Ben benieuwd wat daar in gaat gebeuren.
Is gewoon uitbuitingquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geloof ik niks van
Dat ze dat meepakken
Dochter werkt nu al 2 jaar
Doet hetzelfde werk als een 21 tot 67 jarige
Krijgt alleen de helft minder uitbetaald
Bij vorige werkgever moest ze reiskosten ook nog eens zelf betalen
Jaquote:
Nee, volgens mij niet. Maar ik kan mij vergissenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je zou denken dat als je daar in dat forum post alle FA en A een melding krijgen dat er in gepost is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |