SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 19-09-2023 06:38:51 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Gister iets fout gegaan met tanken kennelijk.. is voor 80 betaald waar ik maar 33 heb getankt, kutzooi..
hoe zou ik dat terug kunnen krijge?Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
Nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
Gister iets fout gegaan met tanken kennelijk.. is voor 80 betaald waar ik maar 33 heb getankt, kutzooi..
hoe zou ik dat terug kunnen krijge?Voorzitter van de Lingr-fanclub. Aanmelden kan per DM.![]()
Moet je op het bonnetje kunnen zien tochquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
hoe zou ik dat terug kunnen krijge?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Toen een plaats naar boven mooi tochquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:21 schreef mario390 het volgende:
mit 25 punten heb ik nur 1 platz
beter gemaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
![]()
There is no such thing as a weird human being, It's just that some people require more understanding than others.![]()
was onbemand, is een bedrag gereserveerd en dat hele bedrag is er af gegaan terwijl er voor veel minder is getankt. De pomp zou bij heractivering toch moeten kunnen zien dat er niet voor 80 is getankt en het verschil terugboeken?quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je op het bonnetje kunnen zien tochKoetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
ben na het tanken ook weg gereden, denk dat ik had moeten "afmelden" oid.. was eerste keer dat ik er tankteKoetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
![]()
There is no such thing as a weird human being, It's just that some people require more understanding than others.mario390
![]()
Naomi,de echte winaar v. Jaar![]()
het is moeeezaaaamquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen een plaats naar boven mooi toch![]()
Soms kan het zo zijn dat het geld niet gelijk wordt teruggestort. Dit komt wel eens voor wanneer je in het buitenland hebt getankt en heel af en toe ook wanneer je bij een onbemand station hebt getankt in Nederland. In dit geval zal de bank het bedrag binnen vijf werkdagen terugstorten op jouw rekening.
Even afwachten dus.Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
IK heb geen idee, even zoeken hoe je die lui kan bereiken en dan bellen naar dat bedrijfquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
was onbemand, is een bedrag gereserveerd en dat hele bedrag is er af gegaan terwijl er voor veel minder is getankt. De pomp zou bij heractivering toch moeten kunnen zien dat er niet voor 80 is getankt en het verschil terugboeken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Eerst maar even deze week afwachten, dan de bank bellen. Die nemen dan contact op met het bedrijf dat zij teveel geld hebben ontvangenKoetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
Ik zelf zou niet wachten maar gelijk stappen ondernemen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
Eerst maar even deze week afwachten, dan de bank bellen. Die nemen dan contact op met het bedrijf dat zij teveel geld hebben ontvangenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Ook als op meerdere plaatsen staat aangegeven dat het binnen 5 dagen terug wordt gestort? Ben je toch minder nuchter dan ik dachtquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf zou niet wachten maar gelijk stappen ondernemen.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
ALs het om 50 euro gaat heeft niets met nuchter zijn te maken maar met "uit voorzorg "quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook als op meerdere plaatsen staat aangegeven dat het binnen 5 dagen terug wordt gestort? Ben je toch minder nuchter dan ik dacht
Maar goed het is jou geld niet het mijne![]()
IK vertrouw dat soort zaken niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Jij hebt dan ook geen kennis hoe het werk, gok ik.quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het om 50 euro gaat heeft niets met nuchter zijn te maken maar met voor zorg
Maar goed het is jou geld niet het mijne![]()
IK vertrouw dat soort zaken niet.
Voor je gaat tanken wordt er een bedrag "gereserveerd", dat is je maximale tankbedrag. Daarna moet je kennelijk "afmelden", het getankte bedrag gaat dan van de reservering af en wordt teru gestort. Meestal gebeurt dit gelijk zodat je geen gekke dingen ziet. Soms ka het langer duren wanneer je in het buitenland tankt (wat ik gister deed). Geadviseerd wordt om 5 dagen te wachten. Zowel Tango als Kassa geven aan dat het binnen 5 dagen gereeld is en je er niks voor hioeft te doen. Zo niet, dan moet je de bank bellen.Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
Je kwam net zelf iets wat paniekerig over en vroeg ons wat toch? EN je zegt dat je vergeten was je aftemeldenquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen kennis hoe het werk, gok ik.
Voor je gaat tanken wordt er een bedrag "gereserveerd", dat is je maximale tankbedrag. Daarna moet je kennelijk "afmelden", het getankte bedrag gaat dan van de reservering af en wordt teru gestort. Meestal gebeurt dit gelijk zodat je geen gekke dingen ziet. Soms ka het langer duren wanneer je in het buitenland tankt (wat ik gister deed). Geadviseerd wordt om 5 dagen te wachten. Zowel Tango als Kassa geven aan dat het binnen 5 dagen gereeld is en je er niks voor hioeft te doen. Zo niet, dan moet je de bank bellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Klopt, dus ben ik even gaan zoeken op internet hoe het werkt. Inmiddels ben ik al wat gerustgesteld door wat ik heb gelezenquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kwam net zelf iets wat paniekerig over en vroeg ons wat toch?
Gewoon even 5 dagen wachten, vroeg of laat komt aan het licht dat er niet voor 80, maar voor 33.33 is getankt.Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
Dan had je de vraag ook niet hoeven stellen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Da's achteraf, makkelijk pratenquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:41 schreef Dotteke het volgende:
Dan had je de vraag ook niet hoeven stellen
Morguh HCquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:42 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemorgen![]()
Of goed.. het is morgen
Nee, het is vandaagquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:42 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemorgen![]()
Of goed.. het is morgen
En vandaag is een mooie dag want ben 1 jaar getrouwd met de allerliefste![]()
![]()
Dat vind ik superleuk voor jou, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, het is vandaag
En vandaag is een mooie dag want ben 1 jaar getrouwd met de allerliefste![]()
The pain, the dark, the hurt, the scare![]()
Heb je nog iets leuks voor haar gekocht? Een mooi bosje bloemen, een lekker ontbijtje op bed? Lekker etentje vanavond?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Heb een (katoenen) knuffel gekocht met onze trouwfoto en vanavond gaan we uit eten vlak bij de plek waar we elkaar het eerst i real zagenquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Heb je nog iets leuks voor haar gekocht? Een mooi bosje bloemen, een lekker ontbijtje op bed? Lekker etentje vanavond?
O lekker en gezelligquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb een (katoenen) knuffel gekocht met onze trouwfoto en vanavond gaan we uit eten vlak bij de plek waar we elkaar het eerst i real zagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Wat romantisch. Zijn jullie nog niet zo lang samen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb een (katoenen) knuffel gekocht met onze trouwfoto en vanavond gaan we uit eten vlak bij de plek waar we elkaar het eerst i real zagenThe pain, the dark, the hurt, the scare![]()
Vandaag precies 13.5 jaar, ik heb haar gevraagd op de dag dat we 10 jaar samen waren (heb iets met cijfers, daarom vind ik DTS zo leuk, cijfertjes!)quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat romantisch. Zijn jullie nog niet zo lang samen?Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
Ohhh wel lang alquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vandaag precies 13.5 jaar, ik heb haar gevraagd op de dag dat we 10 jaar samen waren (heb iets met cijfers, daarom vind ik DTS zo leuk, cijfertjes!)
Ja dat had ik doorThe pain, the dark, the hurt, the scare![]()
Nee zei iemand gisteren ook alquote:
Geen waterijs
Denk dat ik honing mee naar werk neem.. ohnee.. plakkerig.. dropjes
.The pain, the dark, the hurt, the scare![]()
Geen zin in werken..
De to do lijstjes zitten nu al ij mijn hoofdThe pain, the dark, the hurt, the scare![]()
Lekker koud water drinkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee zei iemand gisteren ook al
Geen waterijs
Denk dat ik honing mee naar werk neem.. ohnee.. plakkerig.. dropjes
.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Mooi en verder is het gewoon uitzieken, de r zit weer in de maand dus de verkoudheidjes/griep komen er weer aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Mijn vrouw is ook een week of 2 aan het hoesten geweest, nu gaat het wel weer gelukkigKoetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
Ja bleghquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:56 schreef Dotteke het volgende:
Mooi en verder is het gewoon uitzieken, de r zit weer in de maand dus de verkoudheidjes/griep komen er weer aan
Moet gewoon werken
Dat ziekt zo onhandig uitThe pain, the dark, the hurt, the scare![]()
Bij een onbemand tankstation kun je ook het bonnetje uitprinten. Ik doe dat altijd. Maar zal vast wel goedkomen als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, dus ben ik even gaan zoeken op internet hoe het werkt. Inmiddels ben ik al wat gerustgesteld door wat ik heb gelezen
Gewoon even 5 dagen wachten, vroeg of laat komt aan het licht dat er niet voor 80, maar voor 33.33 is getankt.![]()
UItdragen danquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja blegh
Moet gewoon werken
Dat ziekt zo onhandig uit![]()
Het gaat meestal van zelf over zegt men
Hee @Shiiquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij een onbemand tankstation kun je ook het bonnetje uitprinten. Ik doe dat altijd. Maar zal vast wel goedkomen als ik het zo lees.
Ja, als je "afmeld" wel, maar dat deed ik dus niet. Denk dat daarom het volledig gereserveerde bedrag is afgeschreven, zal wel worden verwerkt nog want als de persoon na mij aanmeld is vast wel te zie voor hoeveel er daadwerkelijk is getankt.Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
Oh ga er ook niet dood vanquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
UItdragen dan![]()
Het gaat meestal van zelf over zegt men
Vind het gewoon vervelend
En onwijs onhandig met werk
Kost alles nog meer energie
Nadruk op nogThe pain, the dark, the hurt, the scare![]()
Hoiquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij een onbemand tankstation kun je ook het bonnetje uitprinten. Ik doe dat altijd. Maar zal vast wel goedkomen als ik het zo lees.The pain, the dark, the hurt, the scare![]()
Dat is het punt je hebt niet afgemeld. Maar ik hoop dat je het terug gestort krijgtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Hoi, oh dat bedoel je met afmelden. Ja dat zal wel goedkomen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee @:Shii
Ja, als je "afmeld" wel, maar dat deed ik dus niet. Denk dat daarom het volledig gereserveerde bedrag is afgeschreven, zal wel worden verwerkt nog want als de persoon na mij aanmeld is vast wel te zie voor hoeveel er daadwerkelijk is getankt.![]()
Ongetwijfeld, zal ook wel vaker dan een keer per dag gebeuren dat iemand niet afmeld. Als dat niet gebeurd zou ook niemand er gaan tanken uit boycot bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Dat is het punt je hebt niet afgemeld. Maar ik hoop dat je het terug gestort krijgtKoetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
De tijd zal het leren, misschien letten mensen ook niet op.quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, zal ook wel vaker dan een keer per dag gebeuren dat iemand niet afmeld. Als dat niet gebeurd zou ook niemand er gaan tanken uit boycot bij wijze van sprekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Afmelden bij een onbemande pomp? Hoe dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee @:Shii
Ja, als je "afmeld" wel, maar dat deed ik dus niet. Denk dat daarom het volledig gereserveerde bedrag is afgeschreven, zal wel worden verwerkt nog want als de persoon na mij aanmeld is vast wel te zie voor hoeveel er daadwerkelijk is getankt.Niet anoniem![]()
Vast welquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:02 schreef HappyCharly het volgende:
Zou @:gebrokenglas ook thee schenken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Vroeg ik mij ook al af, misschien een knopje met klaar in drukkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:03 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Afmelden bij een onbemande pomp? Hoe dan?
voor je gaat tanken de pas preseteren zodat er een bedrag wordt gereserveerd, na het tanken opnieuw zodat gelijk wordt gezien voor hoeveel is getankt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:03 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Afmelden bij een onbemande pomp? Hoe dan?Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
Iemand na jou getankt?quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
hoe zou ik dat terug kunnen krijge?![]()
ongetwijfeld, maar heb de slang opgehangen dus lijkt me dat die dan "op slot" gaat tot de volgende aanmeldingquote:Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord en ook nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
voor je gaat tanken de pas preseteren zodat er een bedrag wordt gereserveerd, na het tanken opnieuw zodat gelijk wordt gezien voor hoeveel is getankt.Niet anoniem![]()
Nee slang ophangen betekend niet op slot gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar heb de slang opgehangen dus lijkt me dat die dan "op slot" gaat tot de volgende aanmelding
Mijn rij instructeur doet wel eens 2 motoren tanken, na de eerste beurt. Hangt hij even de slang terug.![]()
Ik weet ook niet precies hoe het werkt hor, was ook in Duitsland, wellicht werkt het daar iets andersquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:06 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord en ook nog nooit gedaanKoetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
Ik ook niet en ook niet bij Tangoquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:06 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord en ook nog nooit gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Nee dan bestaat t nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:06 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord en ook nog nooit gedaanThe pain, the dark, the hurt, the scare![]()
Altijd weer die Duitsersquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe het werkt hor, was ook in Duitsland, wellicht werkt het daar iets andersNiet anoniem![]()
Ah oke, nou ja, er stond geen auto achter mij. Dus neem aan dat de volgende gewoon heeft aangemeld. Als ik er achter zou staan zou ik ook probere er nog wat uit te halenquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee slang ophangen betekend niet op slot gaan.
Mijn rij instructeur doet wel eens 2 motoren tanken, na de eerste beurt. Hangt hij even de slang terug.
Het blijven Duitsers hequote:Op dinsdag 19 september 2023 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah oke, nou ja, er stond geen auto achter mij. Dus neem aan dat de volgende gewoon heeft aangemeld. Als ik er achter zou staan zou ik ook probere er nog wat uit te halen![]()
![]()
Hmm, ja oke.. die fietsen hebben we ook nog steeds niet terugquote:
Ha kijk eens, dat gaat de goede kant op. Je kan ook al douchenquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb net heerlijk mijn ochtendplasje gedaan op de nieuwe wc
[..]
HolaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Nee dat nog nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha kijk eens, dat gaat de goede kant op. Je kan ook al douchen
Vanavond de kranen aansluiten en ik hoop ook de douchecabine.
Daarna impregneren.
Ik hoop dit weekend te kunnen douchen![]()
![]()
Tich klein feestjequote:Op dinsdag 19 september 2023 07:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb net heerlijk mijn ochtendplasje gedaan op de nieuwe wc
[..]
HolaThe pain, the dark, the hurt, the scare![]()
Douchen, goed idee, krijg om 8 uur een grote bestelling binnen op het werk
Dat is beter voor iedereenquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hoop dit weekend te kunnen douchenNiet anoniem![]()
O lekker, ben je een beetje tevreden?quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dat nog niet
Vanavond de kranen aansluiten en ik hoop ook de douchecabine.
Daarna impregneren.
Ik hoop dit weekend te kunnen douchenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!mario390
![]()
Naomi,de echte winaar v. Jaar![]()
ik gaa niet blijven ik blijv niet nu
ik gaa niet blijven kom later![]()
quote:Blijft krap. Maar oogt veel groter en onze smaak natuurlijk. Maar blij met mijn wcquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ben je een beetje tevreden?silent flush.
![]()
Nou al met al beter toch?quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Blijft krap. Maar oogt veel groter en onze smaak natuurlijk. Maar blij met mijn wcsilent flush.
Die heb ik ook besteld, een Catalana Sfera New Flushquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Blijft krap. Maar oogt veel groter en onze smaak natuurlijk. Maar blij met mijn wcsilent flush.
Niet anoniem![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-09-2023 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. yvonne / 8082 / +0 / +0 / 6 / 6
2. Dotteke / 775 / +1 / +15 / 1576 / 2005
3. Fogel / 666 / +1 / +0 / 744 / 1052
4. Dr.Mikey / 665 / +0 / +0 / 1396 / 1788
5. _UserName_ / 619 / +0 / +27 / 595 / 800
6. TheStigsDutchCousin / 493 / +0 / +0 / 1456 / 1736
7. devzero / 459 / +0 / +24 / 578 / 769
8. HappyCharly / 398 / +0 / +24 / 1620 / 1900
9. DerRabbit / 378 / +0 / +5 / 1138 / 1270
10. Sally / 367 / +0 / +0 / 711 / 928
11. SwJ / 299 / +292 / +0 / 47 / 53
12. DJMO / 266 / +0 / +0 / 703 / 887
13. PLY / 251 / +1 / +0 / 952 / 1090
14. maily / 250 / +0 / +0 / 1088 / 1245
15. hemarookworst / 241 / +1 / +7 / 694 / 852
16. loveislikeakiss / 240 / +1 / +7 / 616 / 737
17. Mazikeen / 203 / +0 / +1 / 459 / 582
18. KillemWieft / 187 / +0 / +37 / 115 / 227
19. aloa / 168 / +0 / +0 / 416 / 492
20. ieniminimuis / 166 / +0 / +0 / 604 / 724SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ook met zo was/spuit/of sproeiding er in die je kont schoonspoeltquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:26 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld, een Catalana Sfera New Flush
Dank voor de mededelingquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:20 schreef mario390 het volgende:
ik gaa niet blijven ik blijv niet nu
ik gaa niet blijven kom laterThe pain, the dark, the hurt, the scare![]()
Hopje hier hopje daar Hopje hopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Zo in de sterquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook met zo was/spuit/of sproeiding er in die je kont schoonspoelt
Maar neeNiet anoniem![]()
Ja zo in de sterquote:vraag mij altijd echt af of dat echt goed schoonmaakt eigenlijk
Met zo'n draaikolk?quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:26 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld, een Catalana Sfera New Flush![]()
En hen van geberit ook zo klepje. Waar je soort van blokje indoen om schoon te maken. Gaat zoveel weken mee en dan blijf je pot schoonquote:![]()
Gebit in de WC?quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En hen van gebrit ook zo klepje. Waar je soort van blokje indoen om schoon te maken. Gaat zoveel weken mee en dan blijf je pot schoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Ik gebruik nu al van die gel die je ergens op je pot spuitquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En hen van geberit ook zo klepje. Waar je soort van blokje indoen om schoon te maken. Gaat zoveel weken mee en dan blijf je pot schoonNiet anoniem![]()
O dacht al , is dat een gebit die de drollen in stukken bijt zodat het makkelijker doorspoeltquote:
O dat lijkt niet op een gebitquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
https://www.x2o.be/nl/geberit-duofresh-sticks-70373
MOrguh Lovequote:
Hey Vostokquote:
Een poepmes,quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Drollen in stukken gebruik je toch het poepmes voor?
Ja kwam hier gisteren avond echt met bakken de lucht uitquote:
Maar het is herfst we zullen nog veel meer gaan krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
OKe, nou de tijd zal het leren of hij echt de pot schoonhoudtquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en die stop je niet in de pot maar in de speciale houder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Lag er ook mooi op tijd in gisteren,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Goed slapen is belangrijk. Ik sla die nachten niet meer overquote:
94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
En na het poepen uiteraard de borstel gebruikenquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OKe, nou de tijd zal het leren of hij echt de pot schoonhoudt![]()
![]()
IK was er het eerste uur maar niets gezienquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee joh, ging het eerste uur al helemaal misWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee joh, ging het eerste uur al helemaal mis94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was er het eerste uur maar niets gezien![]()
![]()
Dat ze daar nu niet iets voor verzinnen he, dat zodra je gaat zitten op de pot er een papiertje in gaat liggen zodat je drol streeploos wegspoeltquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En na het poepen uiteraard de borstel gebruiken
Was een grapjequote:Op dinsdag 19 september 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was er het eerste uur maar niets gezien![]()
Nope, alleen als je niet maffen kan hier wel handigquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Goed slapen is belangrijk. Ik sla die nachten niet meer over![]()
A zo,quote:het had ook maar zo gekund dat ik net pleite was ik heb niet terug gelezen
En vannacht liep het helemaal uit de hand.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee joh, ging het eerste uur al helemaal mis![]()
Ja en over een uurtje gaat het weer dichtzeker
Snap ik ja..quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Nope, alleen als je niet maffen kan hier wel handig94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
Ik was even vergeten dat we open zijn.
Iemand een bakkie koffie?Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Allergisch voor Koemelk, Soja en Noten
Reminder voor DTS spelers![]()
Ik kijk snachts nooit op mijn telefoon. Val meestal wel weer in slaap.94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
Hey Mickytjuhquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Iemand een bakkie koffie?
Lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Iemand een bakkie koffie?
94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
Mogguh!I'm surrounded by morons!
TRV 2021: Oslo, Montreal, Nederland
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
TRV plannen/geboekt 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk![]()
Van jou altijdquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Iemand een bakkie koffie?![]()
![]()
Zwart?quote:Met of zonder chocolade?quote:Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Met alles, zo duur mogelijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zwart?
[..]
Met of zonder chocolade?![]()
![]()
99% dus.quote:De Omgevingswetquote:Op dinsdag 19 september 2023 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
Wat gaat sneller, definitieve invoering van de omgevingswet of invoering van nieuwe forum features?![]()
![]()
![]()
NondejuuuuGroene zeep op je rug en af laten glijden.
Hoezo is mijn onderschrift ineens kapot?Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Hebben ze geen ‘geen gezeik, iedereen rijk’ politiek?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:17 schreef 2xHenk het volgende:
Ben benieuwd hoeveel ik nu weer mag inleveren @:prinsjesdagI'm surrounded by morons!
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
TRV plannen/geboekt 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk![]()
2x de helftquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:17 schreef 2xHenk het volgende:
Ben benieuwd hoeveel ik nu weer mag inleveren @:prinsjesdagAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Vast teveel weerquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:17 schreef 2xHenk het volgende:
Ben benieuwd hoeveel ik nu weer mag inleveren @:prinsjesdag![]()
Heeft het überhaupt zin om in Feedback en bugs te posten dat mijn onderschrift kapot is? Ik zie daar dat er soms pas na 3 maanden door een mod of admin gereageerd wordt...Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Misschien helpt het om de spaties rond de > weg te halen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeft het überhaupt zin om in Feedback en bugs te posten dat mijn onderschrift kapot is? Ik zie daar dat er soms pas na 3 maanden door een mod of admin gereageerd wordt...I'm surrounded by morons!
Ik vermoed dat de grote bedrijven weer veel extra voordelen krijgen
De werkende mens tegen elkaar uitgespeeld wordt (de ietwat meer verdienden gaan meer belasting betalen om de koopkracht van de minder verdienenden te repareren)
Er allemaal korte -termijn oplossingen komen
En Machiavelli zich omdraait in zijn graf.Maar gisteren deed die het nog en ik heb niks veranderdquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien helpt het om de spaties rond de > weg te halen?Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Zwartquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zwart?
[..]
Met of zonder chocolade?
94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
Er gaan allerlei maatregelen komen die ons meer geld gaan kosten dan dat ze uiteindelijk opleverenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:23 schreef Mickytjuh het volgende:
De werkende mens tegen elkaar uitgespeeld wordt (de ietwat meer verdienden gaan meer belasting betalen om de koopkracht van de minder verdienenden te repareren)
En Machiavelli zich omdraait in zijn graf.
( verhogen minimumloon is ook zo’n wangedrocht )Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Dat is hoe koffie bedoeld isquote:
Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Genaaid worden we toch welquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar gisteren deed die het nog en ik heb niks veranderd![]()
![]()
Oh, geen idee dan. Ook geen idee hoe lang een bigfix duurt overigens.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar gisteren deed die het nog en ik heb niks veranderdI'm surrounded by morons!
Ze willen geen big fixquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, geen idee dan. Ook geen idee hoe lang een bigfix duurt overigens.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Hoezo is het verhogen van het minimumloon een wangedrocht?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaan allerlei maatregelen komen die ons meer geld gaan kosten dan dat ze uiteindelijk opleveren
( verhogen minimumloon is ook zo’n wangedrocht )
En je moet niet beginnen over de loon-prijs spiraal want die wordt 0,0 beïnvloed door de lonen van de normaal werkende mens.
Dat willen ze je laten geloven, en dat is precies wat ik bedoel met uitspelen van de werkende mens tegen elkaar.
Verdeel- en heers politiekGroene zeep op je rug en af laten glijden.
16 euroquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoezo is het verhogen van het minimumloon een wangedrocht?
En je moet niet beginnen over de loon-prijs spiraal want die wordt 0,0 beïnvloed door de lonen van de normaal werkende mens.
Dat willen ze je laten geloven, en dat is precies wat ik bedoel met uitspelen van de werkende mens tegen elkaar.
Verdeel- en heers politiek
Minimumloon
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Wat is precies je punt?Groene zeep op je rug en af laten glijden.
En de jongeren danquote:
Die nog steeds voor absurde bedragen moeten werken
Tis simpel dan neem je vooral erg jong personeel
in dienstAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Wel als je bedenkt dat een 16 jarige 3,58 verdient in een supermarkt/kledingwinkel/horeca etcquote:Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Ahh zoquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de jongeren dan
Die nog steeds voor absurde bedragen moeten werken
Tis simpel dan neem je vooral erg jong personeel
in dienst
Ja veel partijen willen sowieso minimumloon vanaf 18.
En normaalgesproken stijgt het minimumjeugdloon mee met het minimumloon.
Ben benieuwd wat daar in gaat gebeuren.Groene zeep op je rug en af laten glijden.
DOe je even een FA of Admin mentionenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeft het überhaupt zin om in Feedback en bugs te posten dat mijn onderschrift kapot is? Ik zie daar dat er soms pas na 3 maanden door een mod of admin gereageerd wordt...
Zo erg?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel als je bedenkt dat een 16 jarige 3,58 verdient in een supermarkt/kledingwinkel/horeca etc![]()
Je zou denken dat als je daar in dat forum post alle FA en A een melding krijgen dat er in gepost is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe je even een FA of Admin mentionenGroene zeep op je rug en af laten glijden.
Baconquote:
I'm surrounded by morons!
Dat is niet veel idd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel als je bedenkt dat een 16 jarige 3,58 verdient in een supermarkt/kledingwinkel/horeca etc94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
Geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh zo
Ja veel partijen willen sowieso minimumloon vanaf 18.
En normaalgesproken stijgt het minimumjeugdloon mee met het minimumloon.
Ben benieuwd wat daar in gaat gebeuren.
Dat ze dat meepakken
Dochter werkt nu al 2 jaar
Doet hetzelfde werk als een 21 tot 67 jarige
Krijgt alleen de helft minder uitbetaald
Bij vorige werkgever moest ze reiskosten ook nog eens zelf betalenAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Is gewoon uitbuitingquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geloof ik niks van
Dat ze dat meepakken
Bij vorige werkgever moest ze reiskosten ook nog eens zelf betalen![]()
![]()
Jaquote:
En je kunt raden welke groep ze voornamelijk aannemenAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Nee, volgens mij niet. Maar ik kan mij vergissenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je zou denken dat als je daar in dat forum post alle FA en A een melding krijgen dat er in gepost is.
Maar om zeker te zijn dat je bericht wordt gelezen gewoon een mention er bij zetten. Dan krijgt zeker iemand een meldingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Die reiskosten is wel een ding voor veel mensen. Benzine is een euro duurder.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geloof ik niks van
Dat ze dat meepakken
Bij vorige werkgever moest ze reiskosten ook nog eens zelf betalen94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
Minimumjeugdloon voor 16 jarige is 4,42quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geloof ik niks van
Dat ze dat meepakken
Bij vorige werkgever moest ze reiskosten ook nog eens zelf betalen
Is nog steeds debiel als je bedenkt dat je vanaf 21 jaar ruim 12 euro hebt.
Alle genoemde bedragen zijn bruto, ook het 16 euro verhaal voor minimumloon wat jij noemde.
In België is het heel anders geregeld met jeugdloon. Moeten we een voorbeeld aan nemen.Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Is altijd al zo geweest, wij moesten ook voor een prikkie werken toen wij zo jong waren.quote:
Het is niet voor niets dat je AH over het algemeen alleen jongeren zien werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Ze ging destijds met de treinquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Die reiskosten is wel een ding voor veel mensen. Benzine is een euro duurder.
Was per dag 18 euro kwijt
Als je dan minder dan 5 euro per uur verdient
Hou je niet veel overAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
En je kunt raden welke groep ze voornamelijk aannemen![]()
![]()
In een supermarkt ( Jumbo ) krijgen ze echt maar 3,- nog watquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Minimumjeugdloon voor 16 jarige is 4,42
Is nog steeds debiel als je bedenkt dat je vanaf 21 jaar ruim 12 euro hebt.
Alle genoemde bedragen zijn bruto, ook het 16 euro verhaal voor minimumloon wat jij noemde.
In België is het heel anders geregeld met jeugdloon. Moeten we een voorbeeld aan nemen.
Zeker weten
Dekamarkt zit iets hoger
De best betalende supermarkt is de Aldi
AH de slechts betalendeAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
"Je zou denken" geeft in dit geval aan dat ik het bizar vindt dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Maar ik kan mij vergissen
Maar om zeker te zijn dat je bericht wordt gelezen gewoon een mention er bij zetten. Dan krijgt zeker iemand een melding
Ik moet dan gaan zoeken welke verantwoordelijke gaat over dit soort bugs. Ik maak wel een nieuwe ondertitel later vandaag.
Dat gaat sneller.Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Dan werk je voor Jan lul idd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze ging destijds met de trein
Was per dag 18 euro kwijt
Als je dan minder dan 5 euro per uur verdient
Hou je niet veel over94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
En dan vanaf je 18de wel volle pond zorgverzekeringquote:
Je haalt bruto en netto door elkaar dan denk ik, en het vakantiegeld wat bij de een wel en de ander niet ingehouden wordt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
In een supermarkt ( Jumbo ) krijgen ze echt maar 3,- nog wat
Zeker weten
Dekamarkt zit iets hoger
De best betalende supermarkt is de Aldi
AH de slechts betalende
Want vanaf 1 juli 2023 is dat gewoon het wettelijk bedrag.Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Nederlanders willen dat welvaart eerlijker wordt verdeeld
Er is in Nederland een breed gedeelde wens om de welvaart in het land eerlijker te verdelen. Dat blijkt uit een representatief onderzoek van Ipsos in opdracht van de NOS.
Bijna twee derde van de Nederlanders (64 procent) vindt het belangrijk dat de welvaartsverschillen kleiner worden. Kiezers van alle partijen zijn het daarmee eens. Bij linkse partijen ligt dat percentage rond de 80, maar ook onder VVD-kiezers is 43 procent er voorstander van.
Een eerlijke welvaartsverdeling moet volgens Nederlanders vooral worden betaald door bedrijven meer belasting te laten betalen. 60 procent vindt dat de belasting voor bedrijven omhoog moet. Bijna evenveel mensen (56 procent) vinden dat er meer belasting moet worden geheven op hogere inkomens. Ook verhoging van de vermogensbelasting krijgt veel steun (49 procent).
Nos94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
Ik heb het niet over bruto of netto gehadquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je haalt bruto en netto door elkaar dan denk ik, en het vakantiegeld wat bij de een wel en de ander niet ingehouden wordt.
Want vanaf 1 juli 2023 is dat gewoon het wettelijk bedrag.![]()
Ik meen dat mijn zoon rond de 5 euro zat bij de supermarkt. Kan ook bruto geweest zijn.94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
43 % van de VVD -ersquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:36 schreef aloa het volgende:
Nederlanders willen dat welvaart eerlijker wordt verdeeld
Er is in Nederland een breed gedeelde wens om de welvaart in het land eerlijker te verdelen. Dat blijkt uit een representatief onderzoek van Ipsos in opdracht van de NOS.
Bijna twee derde van de Nederlanders (64 procent) vindt het belangrijk dat de welvaartsverschillen kleiner worden. Kiezers van alle partijen zijn het daarmee eens. Bij linkse partijen ligt dat percentage rond de 80, maar ook onder VVD-kiezers is 43 procent er voorstander van.
Een eerlijke welvaartsverdeling moet volgens Nederlanders vooral worden betaald door bedrijven meer belasting te laten betalen. 60 procent vindt dat de belasting voor bedrijven omhoog moet. Bijna evenveel mensen (56 procent) vinden dat er meer belasting moet worden geheven op hogere inkomens. Ook verhoging van de vermogensbelasting krijgt veel steun (49 procent).
Nos![]()
Het zou goed zijn als er eerst duidelijk wordt aangegeven wat de gevolgen zijn van verhogingen of zwaarder belasten
Mensen hebben geen idee
En denken als ik meer geld heb is dat vast goedAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Bij ons hebben de minimumloners er afgelopen jaar zo'n 400 per maand bijgekregen. Ik precies 50.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoezo is het verhogen van het minimumloon een wangedrocht?
Voor volgend jaar gaat de vakbond voor minimumloners voor 14% in mijn sector. Voor mij gaan ze voor nog geen 5%.
Het verschil tussen minimumloon en mijn loon als hoog opgeleide expert waarvan er 20 in Nederland zijn wordt straks wel heel klein, dus waarom zou ik een vrachtlading extra verantwoording op me nemen als dat niet beloond wordt?Niet anoniem![]()
Zo simpel is het niet idd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
43 % van de VVD -ers![]()
Het zou goed zijn als er eerst duidelijk wordt aangegeven wat de gevolgen zijn van verhogingen of zwaarder belasten
Mensen hebben geen idee
En denken als ik meer geld heb is dat vast goed
Meer geld is meer uitgaven en dat is weer goed voor de economie.94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
Momenteel willen ze dat indammen om de inflatie tegen te gaan, daarom verhogen ze keer op keer de rentequote:Op dinsdag 19 september 2023 08:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet idd.
Meer geld is meer uitgaven en dat is weer goed voor de economie.Niet anoniem![]()
Als de inflatie hoger ligt heb je geen bal aan dat geldquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet idd.
Meer geld is meer uitgaven en dat is weer goed voor de economie.
Dan blijft het eigenlijk gelijkAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Dan ligt het probleem toch bij het feit dat jouw loon niet groeit?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:39 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Bij ons hebben de minimumloners er afgelopen jaar zo'n 400 per maand bijgekregen. Ik precies 50.
Voor volgend jaar gaat de vakbond voor minimumloners voor 14% in mijn sector. Voor mij gaan ze voor nog geen 5%.
Het verschil tussen minimumloon en mijn loon als hoog opgeleide expert waarvan er 20 in Nederland zijn wordt straks wel heel klein, dus waarom zou ik een vrachtlading extra verantwoording op me nemen als dat niet beloond wordt?
En zie, wederom spelen ze jou uit tegen de lagere lonen.
Ze moeten we de kiezers behouden die op beleid stemmen waar de miljardairs rijker van worden en jij vooral niet.
En als jij daar dan nog eens zelf actief voor stemt.. lekker man!Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Afschaffen die inflatie.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:41 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Momenteel willen ze dat indammen om de inflatie tegen te gaan, daarom verhogen ze keer op keer de renteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
En ook dit is dus niet waar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:41 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Momenteel willen ze dat indammen om de inflatie tegen te gaan, daarom verhogen ze keer op keer de rente
De loon-prijsspiraal in dit opzicht is echt nonsensGroene zeep op je rug en af laten glijden.
Wat stem ik dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem toch bij het feit dat jouw loon niet groeit?
En zie, wederom spelen ze jou uit tegen de lagere lonen.
Ze moeten we de kiezers behouden die op beleid stemmen waar de miljardairs rijker van worden en jij vooral niet.
En als jij daar dan nog eens zelf actief voor stemt.. lekker man!
Overigens zit ik ik de CAO-commissie voor mijn sector, en daarin ben ik de enige die vindt dat ook de middeninkomens er ook flink wat bij moeten krijgen. De rest vindt dat er geniveleerd moet worden tussen middeninkomens en minimuminkomen.
Maar gelukkig hebben de middeninkomens het zo makkelijk
Niet anoniem![]()
Het ging over gemiddeld genomen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:45 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Wat stem ik dan?
Overigens zit ik ik de CAO-commissie voor mijn sector, en daarin ben ik de enige die vindt dat ook de middeninkomens er ook flink wat bij moeten krijgen. De rest vindt dat er geniveleerd moet worden tussen middeninkomens en minimuminkomen.
Maar gelukkig hebben de middeninkomens het zo makkelijk
Ik weet niet wat jij stemt, maar veel mensen trappen in het gekolder van het grote geld.Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Nou, als de rente nog hoger was, dan had ik mijn badkamer niet gekocht, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En ook dit is dus niet waar.
De loon-prijsspiraal in dit opzicht is echt nonsens
Maar goed, ze hadden misschien niet die tig miljard bij moeten drukken een paar jaar geleden.
Gelukkig heeft niemand ze toen gewaarschuwd.. oh wacht, dat deed iedereenNiet anoniem![]()
Vraag me af hoeveel mensen überhaupt weten dat dit gebeurt en invloed heeftquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:47 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Nou, als de rente nog hoger was, dan had ik mijn badkamer niet gekocht, bijvoorbeeld.
Maar goed, ze hadden misschien niet die tig miljard bij moeten drukken een paar jaar geleden.
Gelukkig heeft niemand ze toen gewaarschuwd.. oh wacht, dat deed iedereenAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
En ik heb nu al geen zin om mijn bammetjes te smeren
Dan doe je het nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:48 schreef Mickytjuh het volgende:
En ik heb nu al geen zin om mijn bammetjes te smeren
Maar dan heb ik honger op mijn werkGroene zeep op je rug en af laten glijden.
Dan haal je een broodjequote:Op dinsdag 19 september 2023 08:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dan heb ik honger op mijn werk
Goed voor de economie
jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dan heb ik honger op mijn werk![]()
@PLY treurig nieuws, de Plymouth van vrienden van me heeft schade opgelopen door een ongeluk na een meeting dit weekend
altijd sneu bij die oldtimers .....quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:52 schreef Mickytjuh het volgende:
@:ply treurig nieuws, de Plymouth van vrienden van me heeft schade opgelopen door een ongeluk na een meeting dit weekend![]()
De meeste mensen geven daar niet omquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen überhaupt weten dat dit gebeurt en invloed heeftNiet anoniem![]()
Als het goed is is het te fixen, maar treurig is het welGroene zeep op je rug en af laten glijden.
Ooohhh doodzonde nouquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:52 schreef Mickytjuh het volgende:
@:ply treurig nieuws, de Plymouth van vrienden van me heeft schade opgelopen door een ongeluk na een meeting dit weekend![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:52 schreef maily het volgende:
[..]
altijd sneu bij die oldtimers .....
Niet anoniem![]()
Die weten ook niet dat het wel gevolgen heeftquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:53 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
De meeste mensen geven daar niet om
Wat voor één is het?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Als het goed is is het te fixen, maar treurig is het wel![]()
Die klagen alleen maar om vervolgens weer Volt, D66, PvdA/GL te stemmen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die weten ook niet dat het wel gevolgen heeftNiet anoniem![]()
Een late 66er Fury liefdeGroene zeep op je rug en af laten glijden.
Ow nee als vrouw dien ik te zeggen
Een witte
Met zon grote bank voorin
En heel gek, geen gordels achterinGroene zeep op je rug en af laten glijden.
Zegggquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow nee als vrouw dien ik te zeggen
Een witte
Met zon grote bank voorin
En heel gek, geen gordels achterin
Genoeg vrouwen die er wel verstand van hebben
En mannen die er geen verstand van hebbenAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
met de verwachte regen gaat dat wel lukkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Kunnen we niet doorspoelen naar vrijdag.![]()
![]()
Biemmmmm vrijdag vandaagquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Kunnen we niet doorspoelen naar vrijdag.![]()
![]()
Heel veel mensen hebben geen idee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen überhaupt weten dat dit gebeurt en invloed heeft
Logisch ook wel.94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
Het is maar een auto is hier niet op zijn plaats ??quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat is zo een vierkant modelhoop dat het goedkomt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Forum Opties Forumhop: