SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 19-09-2023 06:38:51 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Gister iets fout gegaan met tanken kennelijk.. is voor 80 betaald waar ik maar 33 heb getankt, kutzooi..
hoe zou ik dat terug kunnen krijge?Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
Nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
Gister iets fout gegaan met tanken kennelijk.. is voor 80 betaald waar ik maar 33 heb getankt, kutzooi..
hoe zou ik dat terug kunnen krijge?Voorzitter van de Lingr-fanclub. Aanmelden kan per DM.![]()
Moet je op het bonnetje kunnen zien tochquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
hoe zou ik dat terug kunnen krijge?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Toen een plaats naar boven mooi tochquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:21 schreef mario390 het volgende:
mit 25 punten heb ik nur 1 platz
beter gemaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
![]()
There is no such thing as a weird human being, It's just that some people require more understanding than others.![]()
was onbemand, is een bedrag gereserveerd en dat hele bedrag is er af gegaan terwijl er voor veel minder is getankt. De pomp zou bij heractivering toch moeten kunnen zien dat er niet voor 80 is getankt en het verschil terugboeken?quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je op het bonnetje kunnen zien tochKoetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
ben na het tanken ook weg gereden, denk dat ik had moeten "afmelden" oid.. was eerste keer dat ik er tankteKoetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
![]()
There is no such thing as a weird human being, It's just that some people require more understanding than others.mario390
![]()
Naomi,de echte winaar v. Jaar![]()
het is moeeezaaaamquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen een plaats naar boven mooi toch![]()
Soms kan het zo zijn dat het geld niet gelijk wordt teruggestort. Dit komt wel eens voor wanneer je in het buitenland hebt getankt en heel af en toe ook wanneer je bij een onbemand station hebt getankt in Nederland. In dit geval zal de bank het bedrag binnen vijf werkdagen terugstorten op jouw rekening.
Even afwachten dus.Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
IK heb geen idee, even zoeken hoe je die lui kan bereiken en dan bellen naar dat bedrijfquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
was onbemand, is een bedrag gereserveerd en dat hele bedrag is er af gegaan terwijl er voor veel minder is getankt. De pomp zou bij heractivering toch moeten kunnen zien dat er niet voor 80 is getankt en het verschil terugboeken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Eerst maar even deze week afwachten, dan de bank bellen. Die nemen dan contact op met het bedrijf dat zij teveel geld hebben ontvangenKoetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
Ik zelf zou niet wachten maar gelijk stappen ondernemen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
Eerst maar even deze week afwachten, dan de bank bellen. Die nemen dan contact op met het bedrijf dat zij teveel geld hebben ontvangenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Ook als op meerdere plaatsen staat aangegeven dat het binnen 5 dagen terug wordt gestort? Ben je toch minder nuchter dan ik dachtquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf zou niet wachten maar gelijk stappen ondernemen.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!![]()
ALs het om 50 euro gaat heeft niets met nuchter zijn te maken maar met "uit voorzorg "quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook als op meerdere plaatsen staat aangegeven dat het binnen 5 dagen terug wordt gestort? Ben je toch minder nuchter dan ik dacht
Maar goed het is jou geld niet het mijne![]()
IK vertrouw dat soort zaken niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: