Heel ver weg!quote:
Zou wat zijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een beetje ongeluk is het een echoput waarin je poept.
Hou wel van een fijne woeiquote:
Laatste x mijn bituum van de overkapping afquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou wel van een fijne woei
Ja dan is het wel een nadeelquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Laatste x mijn bituum van de overkapping afmaar weer gefixt
V d week gedaan op de pier bij ons, erna ff biertje happenquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dan is het wel een nadeel
Maar met dit weer uitwaaien op het strand... heerlijk.
Ja lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:25 schreef PLY het volgende:
[..]
V d week gedaan op de pier bij ons, erna ff biertje happen
Is dat nu al?quote:
Dan klotst het wel heel hardquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel diep. Gewoon een gat in de grond.
Maar het zit diep dus merk er weinig vanquote:
Straks nog les geven. Leuk onderwerp dus zin inquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks nog meeting. Weinig zin in.
Oh die kan ik van te voren al geven: er wordt bezuinigd op de verkeerde dingen en er gaat geld naar de verkeerde dingen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik sla dit jaar maar weer over. Kun je straks een samenvatting geven hier?
Hier kan ik alleen de wollkjes heeeen snel over zien drijvenquote:
Dat was de samenvatting van vorig jaar en het jaar daarvoor. Nu gaan ze toch wel iets verstandigs zeggen. Tochquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh die kan ik van te voren al geven: er wordt bezuinigd om de verkeerde dingen en er gaat geld naar de verkeerde dingen.
Het enige nuttige wat ik kan bedenken is het afbouwen van steun voor fossiele brandstoffen, maar ik denk het niet want de VVD wil 1 a 2 miljard stoppen in het goedkoper maken van benzinequote:Op dinsdag 19 september 2023 14:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was de samenvatting van vorig jaar en het jaar daarop. Nu gaan ze toch wel iets verstandigs zeggen. Toch
Hier vliegen ook de bladerenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen de wollkjes heeeen snel over zien drijven
En terechtquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het enige nuttige wat ik kan bedenken is het afbouwen van steun voor fossiele brandstoffen, maar ik denk het niet want de VVD wil 1 a 2 miljard stoppen in het goedkoper maken van benzine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |