Naar omstandigheden gaat het goed met de kleine dame.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huppel!
Hoe is het met de kleine dame ?
Wanneer gaat het gebeuren ?
Goedemorgen, ben lekker met kleindochter aan het chillenquote:
Poeh kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar omstandigheden gaat het goed met de kleine dame.
Nog dagelijks overgeven maar dat schijnt erbij te horen.
Over precies 1 maand is de transplantatie. Op 18 oktober moeten we ons melden bij het Radboud en de 19de gaat het gebeuren!!
Ik ben nu al op van de zenuwen hoor
Wat fijn!!quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goedemorgen, ben lekker met kleindochter aan het chillen
Jou wil ik wel even bolken hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:20 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt of wat?
Je bent de liefstequote:Op dinsdag 19 september 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jou wil ik wel even bolken hoor
Door haar syndroom heeft ze een verstandelijke beperking dus ze snapt niet alles.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Poeh kan ik me goed voorstellen
Is ook niet niks hè
En de kleine dame ?
Hoe voelt zij zich eronder
Poezquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door haar syndroom heeft ze een verstandelijke beperking dus ze snapt niet alles.
Het is wel duidelijk te merken dat ze de dialyse behoorlijk zat aan het worden is. Het is wat haar betreft ook wel klaar nu.
Bewijst maar weer dat de laatste loodjes echt het zwaarst zijn he
quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je dan ook silent poepen?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Silent poepen gaat niet. Er is altijd de plons.
Ligt aan je wc potquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Silent poepen gaat niet. Er is altijd de plons.
Ik ook nietquote:
Heel diep. Gewoon een gat in de grond.quote:
En toch een plons horen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel diep. Gewoon een gat in de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |