Denk al, wat hoor ik toch.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:17 schreef Mazikeen het volgende:
Echt raar de laatste week heb ik continue een knormaag om 15:15
Duidelijk. Je bent zwangerquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:17 schreef Mazikeen het volgende:
Echt raar de laatste week heb ik continue een knormaag om 15:15
Dan is magere kwark beter toch, kwark vult sowieso meerquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat yoghurt soms maakt dat je méér wilt eten.
Zit een stofje in melk dat maakt dat kalfjes extra willen blijven 'eten', en dat zit ook nog steeds in yoghurt.
Ik neem aan dat je yoghurt volvet had, en zonder suiker?
De vetten zorgen sowieso voor een voller gevoel, en idd is de verhouding V-E-K anders want meer vet om te tellenquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zonder suiker met zoetsof.
Ik zie inderdaad dat in volle yoghurt minder koolhydraten zit?
KWark bevat meer eiwitten, maar ook daar is de keuze voor volle kwark beter.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is magere kwark beter toch, kwark vult sowieso meer
Oh van wat ik lees en hoor, is magere beter.. Maar goed ik vind volle kwark sowieso lekkerderquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:56 schreef Sally het volgende:
[..]
KWark bevat meer eiwitten, maar ook daar is de keuze voor volle kwark beter.
Want meer vetten, die ook vullen.
We moeten af van dat 'mager is beter voor je' - vet is helemaal niet slecht voor een mens.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh van wat ik lees en hoor, is magere beter.. Maar goed ik vind volle kwark sowieso lekkerder
Dus niet nodig dus als je wilt afvallen.. Ik drink twee keer per dag havermelk van alpro https://www.ah.nl/product(...)ot-mlk-drink-halfvolquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:59 schreef Sally het volgende:
[..]
We moeten af van dat 'mager is beter voor je' - vet is helemaal niet slecht voor een mens.
Wat ienieminimuis zegt klopt ergens wel (minder zuivel), maar gefermenteerde zuivel is dan wel een betere keuze van melk. Want minder lactoseMaar nog wel caseïne(eiwit).
Minder Koolhydraten nemen, dat helpt alleen al om af te vallenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus niet nodig dus als je wilt afvallen.. Ik drink twee keer per dag havermelk van alpro https://www.ah.nl/product(...)ot-mlk-drink-halfvol
En af en toe karnemelk of chocomelk
Maar dan moet je dus veel laten of ieder geval minder van etenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Minder Koolhydraten nemen, dat helpt alleen al om af te vallen![]()
Het is de combi (veel) vet en koolhydraten die de mens helpt aan extra vetcellen
Het Koolhydraatarm gaan eten (of dan mss Koolhydraatbeperkt) is eerder een leefwijze dan slechts een 'tijdelijk dieet' inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus veel laten of ieder geval minder van eten
Alles is mogelijk, als je maar wiltquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Het Koolhydraatarm gaan eten (of dan mss Koolhydraatbeperkt) is eerder een leefwijze dan slechts een 'tijdelijk dieet' inderdaad![]()
Het vergt wat creativiteit en omdenken.
Maar is zeker niet onmogelijk
Hoi tante Mariequote:Op dinsdag 19 september 2023 16:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, als je maar wilt
Lovquote:
Ah..maar zit wel een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn tante, die zei dat ook altijd
Weet ikquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah..maar zit wel een kern van waarheid in
Doe het inmiddels al ruim 6 jaar ja.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, als je maar wilt
Dat is al een lange tijdquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe het inmiddels al ruim 6 jaar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |