abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210683095
Europese Unie plant overleg met 27 ministers in Kyiv
https://nos.nl/liveblog/2(...)zoekt-de-vn-en-biden

De ministers van Buitenlandse Zaken van de 27 EU-landen plannen een gezamenlijk overleg in de Oekraense hoofdstad Kyiv. EU-buitenlandchef Borrell heeft dat bekendgemaakt. Hij noemde nog geen datum, maar vermoedelijk is het overleg begin oktober.
Be curious, not judgmental
pi_210683114
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ twitter ]

Als Rusland dat argument nou eens gebruikt bij alle conflicten..
quote:
Rusland zegt dat ze niet zullen ingrijpen bij de momenteel gaande escalatie in Nagorno-Karabakh omdat het gebied volgens de VN bij Azerbeidzjan hoort.
Alsof Rusland zich van dit soort zaken iets aantrekt :')
Be curious, not judgmental
pi_210683129
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef Aether het volgende:
Europese Unie plant overleg met 27 ministers in Kyiv
https://nos.nl/liveblog/2(...)zoekt-de-vn-en-biden

De ministers van Buitenlandse Zaken van de 27 EU-landen plannen een gezamenlijk overleg in de Oekraense hoofdstad Kyiv. EU-buitenlandchef Borrell heeft dat bekendgemaakt. Hij noemde nog geen datum, maar vermoedelijk is het overleg begin oktober.
Als het maar op een vrijdagmiddag is :s)
  dinsdag 19 september 2023 @ 14:07:47 #179
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_210683197
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik zou wel aan de slag willen als toezichthouder in het sokkenmagazijn. ;)
OpSoc officer
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_210683406
Ik hoop dat als Zelensky lavrov in New York tegenkomt hij hem vol in zijn gezicht spuugt
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210683428
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Wel degenen die hier zitten en commentaar leveren.
100% concensus zul je nooit bereiken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210683456
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik zou wel aan de slag willen als toezichthouder in het sokkenmagazijn. ;)
Misschien maar weer kokkie worden, zoals ik was bij de marine. Zouden ze in Oekrane blauwe hap iedere woensdag waarderen? :7
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210683522
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 14:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Misschien maar weer kokkie worden, zoals ik was bij de marine. Zouden ze in Oekrane blauwe hap iedere woensdag waarderen? :7
Elke woensdag scheepsbeschuit met tonijn?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210683535
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 september 2023 14:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Elke dag scheepsbeschuit met tonijn?
Niet dus de woensdag. Lezen !
pi_210683551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 14:42 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Niet dus de woensdag. Lezen !
Geen idee waar je het over hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 september 2023 @ 14:44:25 #187
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210683570
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:43 schreef Nober het volgende:
Weer een oorlog voor ons. ✌🏻

[ twitter ]
Die twee landen hebben al lang een akkoord bereikt tot groot verdriet van Rusland.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210683581
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 september 2023 14:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Blauwe hap -> Indische rijsttafel. Die dag dus niet die tonijn.
pi_210683743
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 14:30 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat als Zelensky lavrov in New York tegenkomt hij hem vol in zijn gezicht spuugt
Beter een roundhouse kick.
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 september 2023 @ 15:07:14 #190
3928 Ulx
pi_210683744
twitter

Armeni maakt zich dus ook los van Rusland.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210683754
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Euhm....

Ukraine sees surge of female fighters
More than 50,000 women are now enlisted in the Ukrainian army.

Tis niet alsof Oekranse vrouwen massaal veilig huisvrouwtje spelen buiten Oekrane hoor...
Bovendien is het in Oekraine redelijk normaal dat je als vrouw de nodige technische klussen aan het huis kan verrichten. Dingen waar wij zelf al heel snel iemand voor inschakelen. Daarnaast werken de vrouwen daar normaal gesproken ook fulltime. En met een beetje pech moeten ze dat ook nog combineren met kinderen opvoeden en allerlei andere zaken waar de man het laat afweten.

Dusja, als we dan toch generaliseren zou ik zeggen dat de vrouwen daar veel "mannelijker" zijn dan vrouwen hier, met hun 3 hooguit 4 dagen per week kantoorwerk en verder niks.
pi_210683914
Azerbeijan:

"Local anti-terrorist measures have been launched in the region.
As part of activities using high-precision weapons on the front line and in depth, the positions of formations of the Armenian armed forces, their long-term firing points, as well as combat assets and military facilities are disabled, while the civilian population and infrastructure facilities are not targets."

Ik heb een deja vu.

Op RIA is de consensus dat Armeni maar in de stront kan zakken. Tot zover de soft/hard power van rusland in Armeni. :W
  dinsdag 19 september 2023 @ 15:27:12 #193
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210683964
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 15:22 schreef oheng het volgende:
Azerbeijan:

"Local anti-terrorist measures have been launched in the region.
As part of activities using high-precision weapons on the front line and in depth, the positions of formations of the Armenian armed forces, their long-term firing points, as well as combat assets and military facilities are disabled, while the civilian population and infrastructure facilities are not targets."

Ik heb een deja vu.

Op RIA is de consensus dat Armeni maar in de stront kan zakken. Tot zover de soft/hard power van rusland in Armeni. :W
Misschien gokken de Russen in Armeni op een meer anti-Westers en pro-Russisch regime ter vervanging van het huidige?
фак араунд энд файнд аут
pi_210683972
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210683992
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 15:27 schreef Perrin het volgende:

[..]
Misschien gokken de Russen in Armeni op een meer anti-Westers en pro-Russisch regime ter vervanging van het huidige?
Daar zullen de Russen uiteraard hun best voor doen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210684020
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:43 schreef Nober het volgende:
Weer een oorlog voor ons. ✌🏻

[ twitter ]
Er is ook een topic hiervoor :P

NWS / Oorlog tussen Armeni en Azerbeidzjan? #12
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 september 2023 @ 15:36:07 #197
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210684079
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik zou binnnen 3 dagen dood zijn met mijn gesteldheid :') Ben hoogstens geschikt als drone operator of informatie analyst :@
Kokkie toch? Of zou je daar nu anderen mee doden, met je kookkunst?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 september 2023 @ 15:37:53 #198
3928 Ulx
pi_210684103
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 15:27 schreef Perrin het volgende:

[..]
Rusland heeft geen mogelijkheid wat te doen. Ze hebben zich vorig jaar buitenspel gezet toen Armeni hulp vroeg en Poetin ze de vinger gaf. Dat heeft Armeni duidelijk gemaakt dat je niks aan Rusland hebt. Toen snapten ze ook wel dat de status quo met Nagorno-Karabach doorzetten ze alleen maar zal isoleren. Er zijn maar weinig landen die het erkennen als Armeens gebied.

Dus Rusland dumpen en vrede sluiten met Azerbeidzjan was het logische gevolg.
  dinsdag 19 september 2023 @ 15:40:27 #199
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_210684128
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 21:35 schreef Confetti het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-sommige-mannen-niet

Mooi item. Het is onbegrijpelijk dat Nederland deserteurs en lafaards niet actief opspoort, arresteert en terugstuurt naar Oekrane.
Verstandige mensen die deserteurs, iedereen die daar commentaar op heeft moet vooral zelf lekker granaten gaan koppen met z'n grote waffel.
pi_210684144
twitter
-Rabia Al-Basri
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')