quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als Rusland dat argument nou eens gebruikt bij alle conflicten..
Alsof Rusland zich van dit soort zaken iets aantrektquote:Rusland zegt dat ze niet zullen ingrijpen bij de momenteel gaande escalatie in Nagorno-Karabakh omdat het gebied volgens de VN bij Azerbeidzjan hoort.
Als het maar op een vrijdagmiddag isquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef Aether het volgende:
Europese Unie plant overleg met 27 ministers in Kyiv
https://nos.nl/liveblog/2(...)zoekt-de-vn-en-biden
De ministers van Buitenlandse Zaken van de 27 EU-landen plannen een gezamenlijk overleg in de Oekraense hoofdstad Kyiv. EU-buitenlandchef Borrell heeft dat bekendgemaakt. Hij noemde nog geen datum, maar vermoedelijk is het overleg begin oktober.
OpSoc officerquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou wel aan de slag willen als toezichthouder in het sokkenmagazijn.
100% concensus zul je nooit bereiken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wel degenen die hier zitten en commentaar leveren.
Misschien maar weer kokkie worden, zoals ik was bij de marine. Zouden ze in Oekrane blauwe hap iedere woensdag waarderen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou wel aan de slag willen als toezichthouder in het sokkenmagazijn.
Elke woensdag scheepsbeschuit met tonijn?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien maar weer kokkie worden, zoals ik was bij de marine. Zouden ze in Oekrane blauwe hap iedere woensdag waarderen?
Niet dus de woensdag. Lezen !quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Elke dag scheepsbeschuit met tonijn?
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Niet dus de woensdag. Lezen !
Die twee landen hebben al lang een akkoord bereikt tot groot verdriet van Rusland.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:43 schreef Nober het volgende:
Weer een oorlog voor ons. ✌🏻
[ twitter ]
Blauwe hap -> Indische rijsttafel. Die dag dus niet die tonijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Beter een roundhouse kick.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:30 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat als Zelensky lavrov in New York tegenkomt hij hem vol in zijn gezicht spuugt
Bovendien is het in Oekraine redelijk normaal dat je als vrouw de nodige technische klussen aan het huis kan verrichten. Dingen waar wij zelf al heel snel iemand voor inschakelen. Daarnaast werken de vrouwen daar normaal gesproken ook fulltime. En met een beetje pech moeten ze dat ook nog combineren met kinderen opvoeden en allerlei andere zaken waar de man het laat afweten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....
Ukraine sees surge of female fighters
More than 50,000 women are now enlisted in the Ukrainian army.
Tis niet alsof Oekranse vrouwen massaal veilig huisvrouwtje spelen buiten Oekrane hoor...
Misschien gokken de Russen in Armeni op een meer anti-Westers en pro-Russisch regime ter vervanging van het huidige?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:22 schreef oheng het volgende:
Azerbeijan:
"Local anti-terrorist measures have been launched in the region.
As part of activities using high-precision weapons on the front line and in depth, the positions of formations of the Armenian armed forces, their long-term firing points, as well as combat assets and military facilities are disabled, while the civilian population and infrastructure facilities are not targets."
Ik heb een deja vu.
Op RIA is de consensus dat Armeni maar in de stront kan zakken. Tot zover de soft/hard power van rusland in Armeni.
Daar zullen de Russen uiteraard hun best voor doen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien gokken de Russen in Armeni op een meer anti-Westers en pro-Russisch regime ter vervanging van het huidige?
Er is ook een topic hiervoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:43 schreef Nober het volgende:
Weer een oorlog voor ons. ✌🏻
[ twitter ]
Kokkie toch? Of zou je daar nu anderen mee doden, met je kookkunst?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou binnnen 3 dagen dood zijn met mijn gesteldheidBen hoogstens geschikt als drone operator of informatie analyst
Rusland heeft geen mogelijkheid wat te doen. Ze hebben zich vorig jaar buitenspel gezet toen Armeni hulp vroeg en Poetin ze de vinger gaf. Dat heeft Armeni duidelijk gemaakt dat je niks aan Rusland hebt. Toen snapten ze ook wel dat de status quo met Nagorno-Karabach doorzetten ze alleen maar zal isoleren. Er zijn maar weinig landen die het erkennen als Armeens gebied.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien gokken de Russen in Armeni op een meer anti-Westers en pro-Russisch regime ter vervanging van het huidige?
Verstandige mensen die deserteurs, iedereen die daar commentaar op heeft moet vooral zelf lekker granaten gaan koppen met z'n grote waffel.quote:Op maandag 18 september 2023 21:35 schreef Confetti het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-sommige-mannen-niet
Mooi item. Het is onbegrijpelijk dat Nederland deserteurs en lafaards niet actief opspoort, arresteert en terugstuurt naar Oekrane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |