Dat jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:09 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Je mist het punt, ze vragen zich publiekelijk af waarom de oekraïense mannen hier en niet aan het front zijn terwijl ze eigenlijk ook naar zichzelf mogen kijken. Pot ketel.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat ja
Wat mij betreft is elke Oekraïnse vluchteling welkom, maar zodra ze dit soort commentaar uitkramen mogen ze van mij teruggestuurd worden om zelf dan maar het goede voorbeeld te geven.
Genoeg vrouwen die zich vrijwillig aan hebben gemeld om te vechten, dus het vrouw zijn is geen excuus.
https://archive.ph/cBBpCquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:12 schreef Delenlill het volgende:
Al is de New York Times wel een goede bron. Kan alleen het artikel niet lezen. Dus kan me er verder niet over uitweiden. Of meer informatie lezen over hun ander bewijs.
Daar kan ik alleen maar diep respect voor hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:25 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
De bekendste vrouw is misschien wel die ene met de tag "Witch", ze heeft bijna dagelijks videoboodschappen over "Bakhmut holds" uitgebracht tot ze gerouleerd werd. Ze was advocaat voor de SMO maar is nu hoofd van een drone eenheid geloof ik.
Het laatste wat ik van haar zag was ze hoofd van een mortier team. Maar die gebruiken ook drones om beter te kunnen schieten en verkennen. Maar het meest opvallende vond ik dat ze ook een moeder is van een klein meisje. Dan vind ik het best knap dat je zoveel aan het front zit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:25 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
De bekendste vrouw is misschien wel die ene met de tag "Witch", ze heeft bijna dagelijks videoboodschappen over "Bakhmut holds" uitgebracht tot ze gerouleerd werd. Ze was advocaat voor de SMO maar is nu hoofd van een drone eenheid geloof ik.
Ja, je hebt gelijk: mortier team met ondersteuning van drones.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:36 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het laatste wat ik van haar zag was ze hoofd van een mortier team. Maar die gebruiken ook drones om beter te kunnen schieten en verkennen. Maar het meest opvallende vond ik dat ze ook een moeder is van een klein meisje. Dan vind ik het best knap dat je zoveel aan het front zit.
Misschien identificeert die zoon zich wel als een klein meisjequote:Op dinsdag 19 september 2023 12:45 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk: mortier team met ondersteuning van drones.
Geweldig mens ja.
Edit: geen dochter maar een zoon van 7 lees ik net in een YT filmpje. Timestamp 4:40
Achterlijk volkquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
Russen denken dat er Oekrainse kleding wordt verkocht in Moskou door de kleurtjes (Zweeds merk)
[ twitter ]
Ik zou binnnen 3 dagen dood zijn met mijn gesteldheidquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat let je om je te melden aan het front?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:10 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ave-nagorno-karabach
Knokken tussen Armenië en Azerbeidzjan. Ben benieuwd of Rusland als CSTO-lidstaat, CSTO-lidstaat Armenië nog bijstand verleent. Zo niet zien we hier het verdere afglijden van Rusland als ‘grootmacht’.
Ik zou door mijn chronische aandoening vooral gevaarlijk zijn voor mijn medesoldatenquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou binnnen 3 dagen dood zijn met mijn gesteldheidBen hoogstens geschikt als drone operator of informatie analyst
Ik zou wel aan de slag willen als toezichthouder in het sokkenmagazijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou binnnen 3 dagen dood zijn met mijn gesteldheidBen hoogstens geschikt als drone operator of informatie analyst
Lees: we hebben niet (meer) de middelen noch de manschappen om in te grijpen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als Rusland dat argument nou eens gebruikt bij alle conflicten..
Alsof Rusland zou kunnen ingrijpen zelfs als ze dat zouden willen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als Rusland dat argument nou eens gebruikt bij alle conflicten..
Chef Sok present, geeeeeeeef acht.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou wel aan de slag willen als toezichthouder in het sokkenmagazijn.
Een beetje logistiek meehelpen zie ik ook wel zitten. Of misschien bij de artilleriequote:Op dinsdag 19 september 2023 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pallets sorteren 😱quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje logistiek meehelpen zie ik ook wel zitten. Of misschien bij de artillerie
Euhm....quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zit hier dubbel in. Waarom vechten die vrouwen niet of doen ze frontondersteunende activiteiten.
Wel degenen die hier zitten en commentaar leveren.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....
Ukraine sees surge of female fighters
More than 50,000 women are now enlisted in the Ukrainian army.
Tis niet alsof Oekraïnse vrouwen massaal veilig huisvrouwtje spelen buiten Oekraïne hoor...
NOSquote:Schip met graan verlaat Oekraïense haven
Een vrachtschip met 3000 ton graan aan boord heeft de Oekraïense haven van Chornomorsk verlaten en vaart naar de Bosporus, de Turkse zeestraat die de Zee van Marmara verbindt met de Zwarte Zee. De Resilient Africa is een van de twee schepen die zaterdag de haven van Chornomorsk bereikten, ondanks de blokkade die Rusland heeft ingesteld na het stuklopen van de graandeal. Het is de bedoeling dat ook het andere schip wordt volgeladen met graan en op weg gaat naar afnemers in Afrika en Azië.
quote:Oekraïense legercommandant: 'Drie Russische elitebrigades in oosten zijn 'verpletterd''
De commandant van de Oekraïense grondtroepen, generaal Oleksandr Syrskyi, beweert dat drie Russische troepen geen gevechtscapaciteiten meer hebben na strijd in het oosten, rond Bachmoet.
Drie van de beste Russische troepen die aan de frontlinies in de oostelijke Donetsk-regio van Oekraïne vochten, zouden op de vlucht zijn geslagen.
“Tijdens de gevechten die regio zijn enkele van de beste eenheden van de vijand verpletterd en zijn ze hun krachten”, zei Syrskyi in een verklaring.
De Russische eenheden waar het om gaat zijn de 72e Motor Rifle Brigade en de 31e en 83e Air Assault Brigades, zo schrijft Al Jazeera
Speelt al heel erg lang, en Rusland gaat niks betekenen voor 1 van de 2 landen. Maar het past hier eigenlijk beter:quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:10 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ave-nagorno-karabach
Knokken tussen Armenië en Azerbeidzjan. Ben benieuwd of Rusland als CSTO-lidstaat, CSTO-lidstaat Armenië nog bijstand verleent. Zo niet zien we hier het verdere afglijden van Rusland als ‘grootmacht’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |