quote:Elon Musk likes to think he saved us from Armageddon. He’s just brought it closer.
Timothy Snyderhttps://www.theguardian.c(...)ser?CMP=share_btn_twSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Definitely not CIA
Nee, dat helpt niet. Nucleare wapens zijn geen bruikbaar wapen in dit conflict. Hooguit om het te voorkomen.quote:Op maandag 18 september 2023 23:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
volzetten met honderden tactische kernwapens met ieder tien voudige koppen
als afschrikking , kom je de grens over , dan krijg je tactische kernkopjes op je hoofdquote:Op maandag 18 september 2023 23:43 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, dat helpt niet. Nucleare wapens zijn geen bruikbaar wapen in dit conflict. Hooguit om het te voorkomen.
Dat zie je ook aan rusland: dreigen met kernwapens kan wel, maar gebruiken kan niet.
Maar wel heel veel corruptie.quote:Op maandag 18 september 2023 23:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee zelensky zal tzt vervangen worden zo werkt dat in een democratie
oorlog is altijd verlies
Vond dit en moest aan je vraag denken, weliswaar geen wapens.quote:Op zondag 17 september 2023 13:05 schreef BEFEM het volgende:
Zal het leveren van wapens door Noord-Korea aan Rusland zorgen voor dat Zuid-Korea gaat leveren aan Oekraïne?
https://mil.in.ua/en/news(...)vehicles-to-ukraine/quote:South Korea hands over to Ukraine two K600 combat engineering vehicles, according to the Chosun website.
Both vehicles are based on the K1 Type 88 tank.
The South Korean government will provide two K600 CEV combat engineering vehicles in addition to the metal detectors at the request of the President of Ukraine, Volodymyr Zelensky.
The transfer of non-lethal weapons is part of a promise made by South Korean President Yoon Suk Yeol during the G7 summit held in Hiroshima in May 2022.
Rest van de artikel staat op URL
Ja, die Russen zijn eindeloos corrupt. Rusland moet kapot.quote:Op maandag 18 september 2023 23:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar wel heel veel corruptie.
Bron is "Jay in kyiv" en volgens mij heb ik wel vaker sterke verhalen van hem gelezen. Neem dit maar met een flinke schep zout.quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Ik heb maar matig zin om terug te lezen, is dit nieuws?
Er schoven er nog een paar langs op Twitter (bah x). Maar nog weinig grotere namen die het melden inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:28 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Bron is "Jay in kyiv" en volgens mij heb ik wel vaker sterke verhalen van hem gelezen. Neem dit maar met een flinke schep zout.
Blijf het gerust Twitter noemen (doe ik ook) en laat X maar weg. Fuck Elon met zijn debiele naamswijziging.quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Er schoven er nog een paar langs op Twitter (bah x). Maar nog weinig grotere namen die het melden inderdaad.
Top.quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Schijnbaar beschadigd ipv gezonken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Damn, jammer dat ze hem niet neer hebben kunnen halen na zoveel schietwerk. Best wel een grote boem.quote:Shahed Drone Makes it through Small arms fire.
Dat zag er uit als een direct hit op een groepje Russen. Jammer dat een deel van hun nog mobiel waren. Al weten we natuurlijk niet wat de schade is.quote:Video shows cluster munitions hitting Russian infantry.
quote:Robert Magyar shows how his Kamikaze drones destroyed 13 units of enemy equipment today. Jagga Jagga!
quote:VISUAL INVESTIGATIONS
Evidence Suggests Ukrainian Missile Caused Market Tragedy
Witness accounts and an analysis of video and weapon fragments suggest a Ukrainian missile failed to hit its intended target and landed in a bustling street, with devastating consequences.
https://www.nytimes.com/2(...)ntynivka-market.htmlquote:But evidence collected and analyzed by The New York Times, including missile fragments, satellite imagery, witness accounts and social media posts, strongly suggests the catastrophic strike was the result of an errant Ukrainian air defense missile fired by a Buk launch system.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:01 schreef BlaZ het volgende:
De New York Times had vandaag een artikel over de raket die Kostantinivka trof:
[..]
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)ntynivka-market.html
Dit waardeer ik aan de NYT... altijd uitzoeken wat er (mogelijk gebeurd kan zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het artikel gelezen. En wat zij vermelden klinkt zeker aannemelijk. Al zijn ze er zelf ook niet 100 procent zeker van. Daar zij verschillende experts ingeschakeld hebben die hun onderzoek bevestigen ga ik er nu ook van uit dat dit waarschijnlijk een noodlottig ongeval is geweest. Al ben ik nog steeds niet 100 procent zeker. Omdat hun bewijs vooral indirect is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
[..]
Waar ik persoonlijk wel benieuwd naar ben is de helicrash met de hele staf van ministers interne zaken op of vlakbij een kleuterschool.quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:07 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit waardeer ik aan de NYT... altijd uitzoeken wat er (mogelijk gebeurd kan zijn.
Ik blijf me verbazen (well offtopic).
Hoe kan het toch dat mensen NYT niet onafhankelijke krant noemen en die krant in discrediet bremgen. Maar Tucker Carlson, Breibert, Ongehoord Nederland, Jensen etc, als serieuze bron zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |