Zijn de helmen op?quote:
Volgens mij is nog steeds het doel om Kiev te veroveren. Niet nu direct natuurlijk, maar denk dat deze oorlog nog wel 10-20 jaar kan duren.quote:
De manier hoe Rusland oorlog voert en gebieden en steden veroverd is dat na die innamen ook zo.quote:Op maandag 18 september 2023 20:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Natuurlijk willen die liever in Oekraine wonen dan in een gemiddeld Russisch dorp zonder riolering of verharde wegen.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Het doel is om het oude Russische rijk/Sovjet Uni te herstellen.quote:Op maandag 18 september 2023 20:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij is nog steeds het doel om Kiev te veroveren. Niet nu direct natuurlijk, maar denk dat deze oorlog nog wel 10-20 jaar kan duren.
Een Rus die hoogverraad pleegt tegen Oekraine? Dat kan alleen een Oekrainer doen toch, of is dit een andere definitie dan de gangbare?quote:Op maandag 18 september 2023 21:00 schreef Delenlill het volgende:
https://mil.in.ua/en/news(...)nian-officer-to-spy/
De "Security Service of Ukraine" (SSU) Heeft in Dnipro een Russische FSB medewerker aangehouden die zich verkleed had als een Oekraïense officier in het leger en spioneerde voor Rusland. Hij hield onder andere de treinverbindingen die gebruikt worden voor militaire logistiek in de gaten, alsook de troepenbewegingen. En hij probeerde ook de luchtafweersystemen in kaart te brengen. Hij wordt aangeklaagd voor hoogverraad en het voorhanden hebben van wapens en ammunitie.
quote:Op maandag 18 september 2023 19:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Via Rob de Wijk.Gaat het om de volledige oblasten of om de huidige grenzen bij Donetsk en Loehansk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:Op maandag 18 september 2023 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een Rus die hoogverraad pleegt tegen Oekraine? Dat kan alleen een Oekrainer doen toch, of is dit een andere definitie dan de gangbare?
Misschien dat hij een burger van Oekraïne is die gerekruteerd was door de FSB als spion. Ik heb het aangepast in het stukje wat ik er over geschreven heb naar: "een medewerker van de Russische FSB"quote:Article 111. High treason
1. High treason, that is an act willfully committed by a citizen of Ukraine in the detriment of sovereignty, territorial integrity and inviolability, defense capability, and state, economic or information security of Ukraine: joining the enemy at the time of martial law or armed conflict, espionage, assistance in subversive activities against Ukraine provided to a foreign state, a foreign organization or their representatives, -
shall be punishable by imprisonment for a term of twelve to fifteen years with or without the confiscation of property.
2. A citizen of Ukraine shall be discharged from criminal liability where, he has not committed any acts requested by a foreign state, a foreign organization or their representatives and voluntarily reported his ties with them and the task given to government authorities.
De onderhandelingen gingen om de volledige oblasten volgens mij. Maar ik kan mij vergissen.quote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gaat het om de volledige oblasten of om de huidige grenzen bij Donetsk en Loehansk?
Dat lijkt me wel, er zijn heel veel van dit soort rechtzaken in Oekraïne. Een paar dagen terug is ook de voormalig president aangeklaagd voor hoogverraad:quote:Op maandag 18 september 2023 21:15 schreef Delenlill het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat hij een burger van Oekraïne is die gerekruteerd was door de FSB als spion. Ik heb het aangepast in het stukje wat ik er over geschreven heb naar: "een medewerker van de Russische FSB"
Het artikel zelf is hier ook niet helemaal duidelijk in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 18 september 2023 21:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het feest begint op 1 minuut:Ja maar ja maar ja maar,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nazi's
<signature here>.
quote:Op maandag 18 september 2023 21:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het feest begint op 1 minuut:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Rusland eist al heel lang om erkenning van volledige oblasten (ook al hebben ze maar een deel veroverd).quote:Op maandag 18 september 2023 21:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De onderhandelingen gingen om de volledige oblasten volgens mij. Maar ik kan mij vergissen.
Dat zijn slimme mannen, na de oorlog kun je namelijk mooi terug naar een land met een enorm vrouwenoverschot.quote:Op maandag 18 september 2023 21:35 schreef Confetti het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-sommige-mannen-niet
Mooi item. Het is onbegrijpelijk dat Nederland deserteurs en lafaards niet actief opspoort, arresteert en terugstuurt naar Oekraïne.
Bang voor de dood. Straks wel de lusten willen waarschijnlijk van een vrij land. Ook als vrouw zonder kinderen kan je nuttig zijn voor de strijd, ondersteunend of zelf vechten, zou je zeggen. Maar zover is men nog niet in Oekraine. Echter zou je als Oekrainse vrouw terughoudend moeten zijn in mannen er op aanspreken/kijken als je zelf wel veilig hier zit. De vraag is wel ook of die mensen elders in Oekraine wel een huis kunnen krijgen als ze zelf uit bezet of gevaarlijk gebied komen.quote:Op maandag 18 september 2023 21:35 schreef Confetti het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-sommige-mannen-niet
Mooi item. Het is onbegrijpelijk dat Nederland deserteurs en lafaards niet actief opspoort, arresteert en terugstuurt naar Oekraïne.
Het feest begint op 1 minuut:Gezellige sausage party, geen vrouw te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 september 2023 21:47 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gezellige sausage party, geen vrouw te zien.
Je kunt je ook voorstellen dat die mannen als de oorlog voorbij is A nog terug willen en B bij de bevolking nog wel welkom zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 21:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat zijn slimme mannen, na de oorlog kun je namelijk mooi terug naar een land met een enorm vrouwenoverschot.
Dit artikel lijkt me overigens ook wat sexistisch, waarom gaan deze vrouwen zelf niet naar het front?
Dat valt mij ook op ja. Sinds het begin van de oorlog hangt hij hier rond maar hij komt steeds terug op hetzelfde riedeltje: dat Oekraïne beter akkoord kan gaan met afstaan van grondgebied. Zo redeneer je als het je niet kan schelen, wat hij in de laatste post ook toegeeft. Een uitermate laf en egoïstisch persoon gaat er schuil achter de username 'Lospedrosa' vermoed ik.quote:Op maandag 18 september 2023 19:56 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Het heeft geen enkele zin met hem te discussiëren.
Hij begint morgen doodleuk weer helemaal van voren af aan.
Ga toch fietsen mensquote:Op maandag 18 september 2023 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op ja. Sinds het begin van de oorlog hangt hij hier rond maar hij komt steeds terug op hetzelfde riedeltje: dat Oekraïne beter akkoord kan gaan met afstaan van grondgebied. Zo redeneer je als het je niet kan schelen, wat hij in de laatste post ook toegeeft. Een uitermate laf en egoïstisch persoon gaat er schuil achter de username 'Lospedrosa' vermoed ik.
wil jij dat die oorlog nog 5 jaar door gaat ??quote:Op maandag 18 september 2023 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op ja. Sinds het begin van de oorlog hangt hij hier rond maar hij komt steeds terug op hetzelfde riedeltje: dat Oekraïne beter akkoord kan gaan met afstaan van grondgebied. Zo redeneer je als het je niet kan schelen, wat hij in de laatste post ook toegeeft. Een uitermate laf en egoïstisch persoon gaat er schuil achter de username 'Lospedrosa' vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |