abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210684701
Genoeg met de TS is jaloers grapjes
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 19 september 2023 @ 17:53:37 #77
492145 Rupibma
Niet meer actief
pi_210685417
Grijp de volgende keer in. Is niet ok.
  dinsdag 19 september 2023 @ 17:54:45 #78
492145 Rupibma
Niet meer actief
pi_210685423
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 15:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]
dus eigenlijk is je hele vrouw waarom volgens jou "alle mannen" zoals jouw buurman zijn....?

Jij echter kent je buurman verder beter dan wij en dus zal je dat vermoedelijk eerder sneller uitvinden door hem zelf te vragen...

maar het is wel een beetje vremd waarom je het beeld van je buurman kennelijk op alle mannen wilt projecteren.... heb je een soort van frustratie of zo dat je je daarop zo richt?
Jah man, ze is enorm gefrustreerd.

De meeste mannen zijn nu eenmaal goor. Hoe vaak ik wel niet zo benaderd ben door oudere mannen toen ik jong was :r
pi_210685503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 17:54 schreef Rupibma het volgende:

[..]

De meeste mannen zijn nu eenmaal goor. Hoe vaak ik wel niet zo benaderd ben door oudere mannen toen ik jong was :r
Nuja ik denk best veel meisjes wel.
Zelf heb ik 2 vieze buurmannen gehad en dan was er nog een oude kerel in de buurt die zijn broek altijd naar onder trok als wij in de buurt waren aan het spelen :')
  dinsdag 19 september 2023 @ 18:05:34 #80
492145 Rupibma
Niet meer actief
pi_210685528
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nuja ik denk best veel meisjes wel.
Zelf heb ik 2 vieze buurmannen gehad en dan was er nog een oude kerel in de buurt die zijn broek altijd naar onder trok als wij in de buurt waren aan het spelen :')
Dat bedoel ik, bijna iedereen wel. In het zwembad als 16 jarige met een volgroeid lichaam? Succes meisjes :r
pi_210685593
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:05 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dat bedoel ik, bijna iedereen wel. In het zwembad als 16 jarige met een volgroeid lichaam? Succes meisjes :r
Ow ik was jonger, veel jonger :o
En op mijn 16e was ik allesbehalve volgroeid :D
Maar dat lijkt mij idd ook de hel ja
pi_210685647
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:17 schreef 111210 het volgende:
Sorry hoor maar dit heeft niks te maken met “mannen” maar met smerige goorlappen.

Er vanuit gaande dat het meisje volwassen was.

Anders is het gewoon een vieze pedo
Dit dus.
pi_210685744
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 00:45 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Jij hebt de OP echt totaal anders gelezen dan ik. Als ik even teruglees kan beide waar zijn.

Ik ging ervan uit dat hij haar had gevraagd om op schoot te komen zitten, maar dat ze dat niet gedaan had. En ik ging ervan uit dat het buurmeisje een stuk jonger was dan de buurman, maar wel volwassen - geen kind.
Wel jongvolwassen.
Inderdaad gevraagd, maar ook fysiek wel aangeraakt en op schoot getrokken voordat ze ´ja´ had gezegd..dus.
pi_210685747
quote:

En dus zijn volgens jou alle mannen pedofiele geilneven?

Ooit wel eens bedacht dat je je eigen verwrongen werkelijk schept door ervaringen met een aantal mannelijke personen gelijk breed te gaan trekken naar "alle mannen zijn goor?"

Juist volgens diezelfde denkwijze roepen bepaalde gasten dan weer dat "alle wijven sletten zijn".... Ongetwijfeld gebaseerd op hun vaststelling dat enkele vrouwen zich sexueel promiscu gedroegen op een bepaald moment.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_210685749
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 16:36 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Genoeg met de TS is jaloers grapjes [/modbreak]
TS is superjaloers en heeft dit topic tevens verzonnen.

:')
pi_210685773
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 13:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ze stond met allemaal buurmannen laat op een buurtfeestje alleen wilde iedereen met het knappe buurmeisje praten. :D Wellicht wat zurige nasmaak
Gelukkig heb ik genoeg eigen vermaak om hier geen zure nasmaak aan over te houden, en zou ik, ondanks mijn vermeende zware daddy issues, ook nooit aangetrokken kunnen zijn tot mannen die vragen of net meerderjarige kinderen op hun schoot komen zitten.

Het desbetreffende buurmeisje heeft wel een wat zure nasmaak overgehouden aan deze avond, dit appte ze mij later ook nog.
pi_210685796
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 12:54 schreef capricia het volgende:
Benieuwd naar de (ongeveer) leeftijd van het jonge meisje.
Buurmeisje is 21, die vent is 42.
pi_210685822
quote:

[..]

:') Waarom wou die leuke fijne buurman mij nou niet :'( :'(

Is dat ook niet zo'n beetje de analogie die elke sexual offender zo ongeveer gebruikt? Vrouwen die nee zeggen, maar stiekem toch wel willen?
  dinsdag 19 september 2023 @ 18:41:44 #89
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_210685875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ooit wel eens bedacht dat je je eigen verwrongen werkelijk schept door ervaringen met een aantal mannelijke personen gelijk breed te gaan trekken naar "alle mannen zijn goor?"

Juist volgens diezelfde denkwijze roepen bepaalde gasten dan weer dat "alle wijven sletten zijn".... Ongetwijfeld gebaseerd op hun vaststelling dat enkele vrouwen zich sexueel promiscu gedroegen op een bepaald moment.
Ze zegt niet ALLE mannen maar de MEESTE mannen.

En echt, zelf ben ik nu bijna middelbaar, maar als tiener/ twintiger had ik ook het idee dat de meeste mannen goorlappen zijn. Hoeveel mannen je wel niet oneerbare voorstellen doen kun jij je misschien helemaal niet voorstellen.
To BG or not to BG!
pi_210685881
Mods, kunnen jullie de titel van dit topic alsjeblieft veranderen naar:

[ Bericht 43% gewijzigd door Muisje_ op 19-09-2023 18:48:25 ]
pi_210685916
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:33 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Buurmeisje is 21, die vent is 42.
Oh nou..21.
Niet netjes, maar verders ook niet schokkend.
Ik dacht 14 of zo.. _O-
Definitely not CIA
pi_210685920
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:42 schreef Muisje_ het volgende:
Mods, kunnen jullie de titel van dit topic alsjeblieft veranderen naar:

[ afbeelding ]
Verknoei je eigen topic nu niet... Er is een modbreak geplaatst.
pi_210685935
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Verknoei je eigen topic nu niet... Er is een modbreak geplaatst.
Nee oke weet ik maar dit moest.
Excuses in advance
pi_210685964
quote:

[..]

Ik heb onder de leeftijd van 18 4 grotere incidenten met oudere mannen gehad.
Daar staan honderden mannen tegenover die in die 18j netjes zijn geweest.
En ja natuurlijk onthou je vooral die momenten en ben je wel voorzichtiger in de buurt van andere mannen, maar idd.. zeggen dat de meeste mannen smeerlappen zijn klopt absoluut niet.
Het overgrote merendeel is dat dus totaal niet O+
  dinsdag 19 september 2023 @ 18:51:12 #95
492145 Rupibma
Niet meer actief
pi_210685971
quote:

[..]

Waar lees je pedo of alle mannen zijn goor?
pi_210685979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:51 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Waar lees je pedo of alle mannen zijn goor?
Misschien had hij ook drank op
pi_210685993
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh nou..21.
Niet netjes, maar verders ook niet schokkend.
Ik dacht 14 of zo.. _O-
Dat kan, maar ongeacht leeftijd vind ik elke ongewenste intimiteit, waaronder dus ook het ongevraagd aanraken of rare, seksueel getinte opmerkingen doen (zoals hier ook concreet benoemd) gewoon niet normaal.
pi_210686048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:52 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Dat kan, maar ongeacht leeftijd vind ik elke ongewenste intimiteit, waaronder dus ook het ongevraagd aanraken of rare, seksueel getinte opmerkingen doen (zoals hier ook concreet benoemd) gewoon niet normaal.
Klopt.
Zeker niet normaal. En ik zou er ook wat van gezegd hebben.
Definitely not CIA
pi_210686072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:52 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Feit. Hier kunnen mannen die zich enorm aangevallen voelen en de pick me girls niets aan veranderen.
-nee-
pi_210686121
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 18:41 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ze zegt niet ALLE mannen maar de MEESTE mannen.

En echt, zelf ben ik nu bijna middelbaar, maar als tiener/ twintiger had ik ook het idee dat de meeste mannen goorlappen zijn. Hoeveel mannen je wel niet oneerbare voorstellen doen kun jij je misschien helemaal niet voorstellen.
Ik denk inderdaad dat veel mannen die zo helemaal niet zijn zich niet kunnen voorstellen hoeveel er rondlopen die zo wel zijn. Ze gaan ervan uit dat andere mannen net zo zijn als zijzelf, wat op zich niet raar is om te denken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')