Hij vroeg het toch? Ze kan toch nee zeggen. Niks mis mee.quote:Op maandag 18 september 2023 19:10 schreef Muisje_ het volgende:
, het waagde om bij een veel jonger buurmeisje te vragen of ze even op zijn schoot kwam zitten.
Tja dat ligt toch ernstig aan de situatie, in dit geval is het ongepastquote:Op maandag 18 september 2023 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij vroeg het toch? Ze kan toch nee zeggen. Niks mis mee.
Waarom?quote:Op maandag 18 september 2023 19:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja dat ligt toch ernstig aan de situatie, in dit geval is het ongepast
Nou mensen die gedronken hebben en blijkbaar een stuk ouder zijn dan de jongedame in kwestie kan erg intimiderend overkomenquote:
Ja, maar is dat dan ook daadwerkelijk zo?quote:Op maandag 18 september 2023 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
Geen idee. Die komen thuis blijkbaar iets te kort.
Hij vroeg ook of ze kaal van onder was Boswachter en toen ik dat hoorde schoot mij de bacardi cola bijna uit mijn rechter neusgatquote:Op maandag 18 september 2023 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij vroeg het toch? Ze kan toch nee zeggen. Niks mis mee.
Dit klinkt meer als een gevalletje britneycheers met d’r pauper entouragequote:
Geen idee. Ooit op een FOK!meet ook zo'n situatie meegemaakt waarbij de man in kwestie in een restaurant tegen de serveerster zegt dat ze wel op schoot mag komen zittenquote:Op maandag 18 september 2023 19:30 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Ja, maar is dat dan ook daadwerkelijk zo?
Komen die mannen ook daadwerkelijk iets te kort, of is het iets dat ín hen zit?
Vind de vrouwen ook ontzettend leuke en lieve meiden, kan me echt niet voorstellen dat je daar iets tekort zou komen. Anderzijds, ik kan natuurlijk niet in een relatie kijken.
En is dat dan ook een geldig excuus?
Wie was het?quote:Op maandag 18 september 2023 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Ooit op een FOK!meet ook zo'n situatie meegemaakt waarbij de man in kwestie in een restaurant tegen de serveerster zegt dat ze wel op schoot mag komen zitten![]()
Ik gok dat die gasten of hun vrouw niet meer lekker vinden, of d'r niet meer op mogen.
Pffff geen idee meer. Volgens mijn de man van 1tje.quote:
Als dat nou zo was geweest, dan was ik er ook niet van geschrokken he pipo. Dan hoorde het gewoon erbij.quote:Op maandag 18 september 2023 19:33 schreef Prego het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een gevalletje britneycheers met d’r pauper entourage
Niet voor het een of ander, maar er is dan niemand, ook jij niet?, die dan zegt dat ie zijn bek moet houden?quote:Op maandag 18 september 2023 19:32 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Hij vroeg ook of ze kaal van onder was Boswachter en toen ik dat hoorde schoot mij de bacardi cola bijna uit mijn rechter neusgat
En wat zei zequote:Op maandag 18 september 2023 19:32 schreef Muisje_ het volgende:
Hij vroeg ook of ze kaal van onder was Boswachter en toen ik dat hoorde schoot mij de bacardi cola bijna uit mijn rechter neusgat
Tjezus ik had als meid gezegd nee een bos haar tot aan mijn navelquote:Op maandag 18 september 2023 19:32 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
En wat heb jij gedaan behalve een topic openen 😂quote:Op maandag 18 september 2023 19:36 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Als dat nou zo was geweest, dan was ik er ook niet van geschrokken he pipo. Dan hoorde het gewoon erbij.
Ik vond het juist zo stuitend omdat het overdag allemaal van die nette keurige venten zijn met goed verzorgde voortuinen en een dikke bak voor de deur.
Geen Probleemwijken tafereel.
Ja, dat had jij gezegd, als meid.quote:Op maandag 18 september 2023 20:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tjezus ik had als meid gezegd nee een bos haar tot aan mijn navel
Dat zijn de ergste van die kakkers die denken dat ze alles kunnen maken omdat ze poen hebbenquote:Op maandag 18 september 2023 19:36 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Als dat nou zo was geweest, dan was ik er ook niet van geschrokken he pipo. Dan hoorde het gewoon erbij.
Ik vond het juist zo stuitend omdat het overdag allemaal van die nette keurige venten zijn met goed verzorgde voortuinen en een dikke bak voor de deur.
Geen Probleemwijken tafereel.
Een cover van Radiohead - Creep gezongen, ondersteund door acoustische gitaar.quote:Op maandag 18 september 2023 20:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En wat heb jij gedaan behalve een topic openen 😂
Ja je stond erbij en keer er naar.quote:Op maandag 18 september 2023 20:24 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Een cover van Radiohead - Creep gezongen, ondersteund door acoustische gitaar.
En nog wel meer nummers.
VUILE ENABLER!!!!!!quote:Op maandag 18 september 2023 20:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja je stond erbij en keer er naar.
Lekker gewerkt pik!
Deze TSquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
Geen idee. Die komen thuis blijkbaar iets te kort.
Je klinkt nogal getriggered.quote:Op maandag 18 september 2023 20:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja je stond erbij en keer er naar.
Lekker gewerkt pik!
Totaal niet maar bedankt voor de goede zorgen.quote:Op maandag 18 september 2023 20:41 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Je klinkt nogal getriggered.
Herken je je in dit topic?
Waarom ben je zo mad om mijn topic?quote:Op maandag 18 september 2023 20:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Totaal niet maar bedankt voor de goede zorgen.
Maar je stond erbij en keek er naar om vervolgens een topic te openen dat alle mannen 'zo zijn?'.
Goed verhaal wel
Dit dusquote:Op maandag 18 september 2023 19:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander, maar er is dan niemand, ook jij niet?, die dan zegt dat ie zijn bek moet houden?
Mad?quote:Op maandag 18 september 2023 20:52 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Waarom ben je zo mad om mijn topic?
Je hoefde het niet te lezen of in te reageren hé. Beterschap.
Het was meer een situatie dat we met z'n allen aan een tafel zaten, velen waren al flink aangetast door de alcohol, maar keken elkaar allemaal wel verbaasd aan en het meisje liep ook weg.quote:Op maandag 18 september 2023 19:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander, maar er is dan niemand, ook jij niet?, die dan zegt dat ie zijn bek moet houden?
Het minste wat iemand dan kan doen, is hem in ieder geval ook al op dat moment zeggen dat ie te ver gaat. Of op moet houden. Of moet stoppen met drinken. Of het meisje met rust moet laten.quote:Op maandag 18 september 2023 20:58 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Het was meer een situatie dat we met z'n allen aan een tafel zaten, velen waren al flink aangetast door de alcohol, maar keken elkaar allemaal wel verbaasd aan en het meisje liep ook weg.
Een buurman die vond het nogal stuitend en was ook van plan hem er achteraf nog op aan te spreken. Weet niet of dat uberhaupt gebeurd is.
Je hebt gelijk dat we er eigenlijk wat van hadden moeten zeggen.
Hehe ik dacht al, niemand die die vent ff keihard op zijn plaats zet.quote:Op maandag 18 september 2023 19:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of jij als volwassene (!!) in jouw baan zo benaderd wordt (alleen verbaal wat ik hier lees) is nogal wat anders dan een kind wat op schoot gezet wordt bij en door een zatlap met vuile praatjes.quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:10 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Veel bedoelen het gewoon vriendelijk, hebben echt niet door dat het best wel raar over komt.
Ik werk al jaren met gasten, nu in de horeca (en dan geen club, disco of iets in die geest).
Moppie, schatje, vrouwtje. Wat heb je een mooi figuurtje tot grappig bedoelde (hoop ik dan) vragen of ik naar hun kamer wil komen.
Als ik vraag of ik er even tussendoor mag met een bord dat ik ook wel op schoot mag komen zitten, of ik er aan tafel bij wil komen zitten.
Laatst een die altijd heel laat nog komt eten die met een knipoog zei dat hij me over die knie zou leggen als de dag soep weer op was. Die heb ik maar even gewezen op de kok die daar verantwoordelijk voor is, dat hij hem dan maar over de knie moest leggen.
Maar het is niet kwaad bedoeld. Persoonlijk zit ik er dus niet mee.
Heel af en toe sta je wel even met je ogen te knipperen, maar het over grote deel is gewoon als wat lol bedoeld. Met wat drank in de man is dat domme lol. Maar zolang het niet 'dwingend' wordt of echt serieus ongepaste voorstellen of zelfs aan je zitten hoef je er niet zwaar aan te tillen.
Je kan ze soms ook lekker terug pakken. En als het gewoon domme lol zonder verdere bedoelingen is wordt dat gewaardeerd. Net zoals jij die rood tot achter je oren wordt leuk gevonden wordt, maar als je je echt niet fijn erbij voelt dat niet de bedoeling is. Ze dan ook echt wel even sorry of we plagen alleen maar zeggen.
VrOeGeR kOnDeN We HieR GewOoN oM lACheNquote:Op dinsdag 19 september 2023 00:14 schreef Lienekien het volgende:
Is dat niet wat er al jaren tegen meisjes en vrouwen wordt gezegd die zich vervelende opmerkingen moeten laten welgevallen? ‘Het is maar een grapje.’ ‘Til er toch niet zo zwaar aan.’
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |