abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210675963
Ja denken jullie, en daar gaan we weer, weer een overgeneraliserend janktopic over 'hoe mannen wel niet zijn'.
En dat klopt, dus hou je vast.

Dit wil ik even kwijt. Ik vond het namelijk, naast dat ik het erg ongepast en ook smerig vond, ook wel een interessant fenomeen en ik vraag me af wat jullie gedachten hierover zijn. Waarom zijn sommige (de meeste?) mannen zo? En dan zoek ik geen simpele verklaring als 'verveling, piemel ergens anders in, fantasie' etc. Ik heb zelf gewoon niet het referentiekader of mindset om dit gedrag te kunnen begrijpen.

Een hele tijd terug had ik een buurtfeest. Was hartstikke leuk, niks mis mee.
Nou ben ik op zijn tijd niet vies van een drankje of het periodiek nuttigen van tabakswaren dus ik bleef gezellig na het eten nog even hangen, tot na middernacht. De dingen die me daar opvielen kan ik me tot mijn grote spijt nog steeds levendig herinneren. Ondanks dat mijn tere netvlies het niet had willen zien, zag ik hoe een buurman, wiens vrouw en jonge kind reeds naar huis waren vertrokken, het waagde om bij een veel jonger buurmeisje te vragen of ze even op zijn schoot kwam zitten. De vragen werden steeds grover, tot het vrijwel erop neer kwam dat hij letterlijk aan haar vroeg wanneer ze voor het laatst seks had gehad en dat hij haar wel even in bed wilde stoppen, waarop zij verbaasd reageerde.

En wat schetst mijn verbazing die nacht, hij was zeker niet de enige iets te gezellige buurman die dit deed.

Ik kan me hier dus echt ernstig over verwonderen. Wat maakt het dat sommige mannen, met een beetje drank of zonder toezicht van de eigen vrouw (en ja, zelfs met toezicht van de eigen vrouw heb ik het meegemaakt) zich zo ontzettend laten gaan dat het bijna te absurd is om te geloven?

Ben benieuwd wat jullie hersenspinsels hierover zijn.
  maandag 18 september 2023 @ 19:14:47 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210676007
Doorsparen en naar een fatsoenlijke buurt verhuizen
pi_210676035
Sorry hoor maar dit heeft niks te maken met “mannen” maar met smerige goorlappen.

Er vanuit gaande dat het meisje volwassen was.

Anders is het gewoon een vieze pedo
pi_210676040
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:10 schreef Muisje_ het volgende:
, het waagde om bij een veel jonger buurmeisje te vragen of ze even op zijn schoot kwam zitten.
Hij vroeg het toch? Ze kan toch nee zeggen. Niks mis mee.
U MAD?
pi_210676052
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Tja dat ligt toch ernstig aan de situatie, in dit geval is het ongepast
  maandag 18 september 2023 @ 19:23:55 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210676088
Geen idee. Die komen thuis blijkbaar iets te kort.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_210676117
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:20 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Tja dat ligt toch ernstig aan de situatie, in dit geval is het ongepast
Waarom?
U MAD?
pi_210676126
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Waarom?
Nou mensen die gedronken hebben en blijkbaar een stuk ouder zijn dan de jongedame in kwestie kan erg intimiderend overkomen
pi_210676148
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, maar is dat dan ook daadwerkelijk zo?
Komen die mannen ook daadwerkelijk iets te kort, of is het iets dat ín hen zit?
Vind de vrouwen ook ontzettend leuke en lieve meiden, kan me echt niet voorstellen dat je daar iets tekort zou komen. Anderzijds, ik kan natuurlijk niet in een relatie kijken.

En is dat dan ook een geldig excuus?
pi_210676164
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Hij vroeg ook of ze kaal van onder was Boswachter en toen ik dat hoorde schoot mij de bacardi cola bijna uit mijn rechter neusgat
pi_210676170
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:29 schreef Geerd het volgende:
Was de vrouw van de man @:roos94
Dit klinkt meer als een gevalletje britneycheers met d’r pauper entourage :')

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 18-09-2023 19:39:13 ]
  maandag 18 september 2023 @ 19:34:03 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210676173
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:30 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Ja, maar is dat dan ook daadwerkelijk zo?
Komen die mannen ook daadwerkelijk iets te kort, of is het iets dat ín hen zit?
Vind de vrouwen ook ontzettend leuke en lieve meiden, kan me echt niet voorstellen dat je daar iets tekort zou komen. Anderzijds, ik kan natuurlijk niet in een relatie kijken.

En is dat dan ook een geldig excuus?
Geen idee. Ooit op een FOK!meet ook zo'n situatie meegemaakt waarbij de man in kwestie in een restaurant tegen de serveerster zegt dat ze wel op schoot mag komen zitten :')

Ik gok dat die gasten of hun vrouw niet meer lekker vinden, of d'r niet meer op mogen.
pi_210676184
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Geen idee. Ooit op een FOK!meet ook zo'n situatie meegemaakt waarbij de man in kwestie in een restaurant tegen de serveerster zegt dat ze wel op schoot mag komen zitten :')

Ik gok dat die gasten of hun vrouw niet meer lekker vinden, of d'r niet meer op mogen.
Wie was het?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 18 september 2023 @ 19:36:06 #14
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210676187
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:35 schreef Geerd het volgende:

[..]
Wie was het?
Pffff geen idee meer. Volgens mijn de man van 1tje.
pi_210676193
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:33 schreef Prego het volgende:

[..]
Dit klinkt meer als een gevalletje britneycheers met d’r pauper entourage :')
Als dat nou zo was geweest, dan was ik er ook niet van geschrokken he pipo. Dan hoorde het gewoon erbij.
Ik vond het juist zo stuitend omdat het overdag allemaal van die nette keurige venten zijn met goed verzorgde voortuinen en een dikke bak voor de deur.

Geen Probleemwijken tafereel.
pi_210676278
-nee-

[ Bericht 91% gewijzigd door Lenny77 op 18-09-2023 20:12:05 ]
Sicker than your average.
pi_210676322
Heete ze Cassandra?
pi_210676324
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:32 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Hij vroeg ook of ze kaal van onder was Boswachter en toen ik dat hoorde schoot mij de bacardi cola bijna uit mijn rechter neusgat
Niet voor het een of ander, maar er is dan niemand, ook jij niet?, die dan zegt dat ie zijn bek moet houden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 18 september 2023 @ 19:50:46 #19
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210676345
-weg wegens quote-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lenny77 op 18-09-2023 20:12:39 ]
pi_210676369
Ts kennende is minstens 80% van dit topic verzonnen.
pi_210676374
-nee-

[ Bericht 97% gewijzigd door Lenny77 op 18-09-2023 20:11:47 ]
pi_210676525
quote:
En wat zei ze
U MAD?
pi_210676551
quote:

[..]
Tjezus ik had als meid gezegd nee een bos haar tot aan mijn navel
pi_210676577
Mooi inkijkje in de kamperleef _O_
pi_210676579
mannen zijn echt tapirs
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_210676582
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:36 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Als dat nou zo was geweest, dan was ik er ook niet van geschrokken he pipo. Dan hoorde het gewoon erbij.
Ik vond het juist zo stuitend omdat het overdag allemaal van die nette keurige venten zijn met goed verzorgde voortuinen en een dikke bak voor de deur.

En wat heb jij gedaan behalve een topic openen 😂 :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_210676588
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Tjezus ik had als meid gezegd nee een bos haar tot aan mijn navel
Ja, dat had jij gezegd, als meid.

De meeste jonge meiden zijn nogal overdonderd als zoiets ze gevraagd wordt door een veel oudere, dronken buurman die ze niet zo schunnig kent en ook niet wil kennen.
pi_210676599
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:36 schreef Muisje_ het volgende:

[..]

Dat zijn de ergste van die kakkers die denken dat ze alles kunnen maken omdat ze poen hebben
pi_210676686
:') Dit is me een kuttopic.

Verder als antwoord: Beetje van beiden denk ik. Mannen hebben een hoger libido en komen daarom vaak te kort in hun relatie. Verder geen excuus om je als een idioot te gedragen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_210676689
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:12 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
En wat heb jij gedaan behalve een topic openen 😂 :')
Een cover van Radiohead - Creep gezongen, ondersteund door acoustische gitaar.
En nog wel meer nummers.
pi_210676703
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:24 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Een cover van Radiohead - Creep gezongen, ondersteund door acoustische gitaar.
En nog wel meer nummers.
Ja je stond erbij en keer er naar.

Lekker gewerkt pik!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_210676738
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:25 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Lekker gewerkt pik!
VUILE ENABLER!!!!!!
pi_210676769
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:28 schreef Raw85 het volgende:

[..]
VUILE ENABLER!!!!!!
Deze TS _O-

Niet alle vrouwen zijn hoeren maar alle hoeren zijn wel vrouwen.
pi_210676830
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
:') Hufteriger dan dit kan het niet en wordt vrijwel altijd gebruikt door klootzakken die open staan voor vrouw bedriegen, een karakter ding dus. Dus niets met vrouw thuis te maken.
-nee-
pi_210676855
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
En wat zei ze
Dat ik uit moest kijken met die bacardi cola
pi_210676856
Drank is remmingen weg, daarnaast weet je natuurlijk niet of zijn vrouw het goed vind dat hij aandacht/seks vraagt aan andere vrouwen..

Maar waar ik mee begon, that's it... geld trouwens net zo goed voor vrouwen hoor, ik heb toch een hoop vrouwen rare dingen zien doen als ze aardig in het glaasje hadden gekeken!! :Y

Dus its not only about men, its about drank, drank en het resultaat daarvan! :Y :+
Just say hi!
pi_210676866
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:25 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Lekker gewerkt pik!
Je klinkt nogal getriggered.

Herken je je in dit topic?
pi_210676954
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:41 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Je klinkt nogal getriggered.

Herken je je in dit topic?
Totaal niet maar bedankt voor de goede zorgen.

Maar je stond erbij en keek er naar om vervolgens een topic te openen dat alle mannen 'zo zijn?'.

Goed verhaal wel _O-
pi_210676961
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:51 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Totaal niet maar bedankt voor de goede zorgen.

Maar je stond erbij en keek er naar om vervolgens een topic te openen dat alle mannen 'zo zijn?'.

Goed verhaal wel _O-
Waarom ben je zo mad om mijn topic?

Je hoefde het niet te lezen of in te reageren hé. Beterschap.
  Spellchecker maandag 18 september 2023 @ 20:54:47 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210676983
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 19:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niet voor het een of ander, maar er is dan niemand, ook jij niet?, die dan zegt dat ie zijn bek moet houden?
Dit dus

En zijn poten thuis. :r
pi_210676991
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:52 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Waarom ben je zo mad om mijn topic?

Je hoefde het niet te lezen of in te reageren hé. Beterschap.
Mad?

Je bent gewoon een slappe vaatdoek dat je er niks van hebt gezegd.
pi_210677024
quote:

[..]
Het was meer een situatie dat we met z'n allen aan een tafel zaten, velen waren al flink aangetast door de alcohol, maar keken elkaar allemaal wel verbaasd aan en het meisje liep ook weg.

Een buurman die vond het nogal stuitend en was ook van plan hem er achteraf nog op aan te spreken. Weet niet of dat uberhaupt gebeurd is.

Je hebt gelijk dat we er eigenlijk wat van hadden moeten zeggen.
  Spellchecker maandag 18 september 2023 @ 20:59:30 #43
197773 crew  maily
pi_210677432
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:58 schreef Muisje_ het volgende:

[..]
Het was meer een situatie dat we met z'n allen aan een tafel zaten, velen waren al flink aangetast door de alcohol, maar keken elkaar allemaal wel verbaasd aan en het meisje liep ook weg.

Een buurman die vond het nogal stuitend en was ook van plan hem er achteraf nog op aan te spreken. Weet niet of dat uberhaupt gebeurd is.

Je hebt gelijk dat we er eigenlijk wat van hadden moeten zeggen.
Het minste wat iemand dan kan doen, is hem in ieder geval ook al op dat moment zeggen dat ie te ver gaat. Of op moet houden. Of moet stoppen met drinken. Of het meisje met rust moet laten.

Er is een heleboel wat minstens een van jullie had kunnen zeggen of doen, anders dan elkaar verbaasd aan kijken. Dat hij zich zo kan gedragen, komt deels door de omstanders die niets zeggen.
pi_210677555
quote:

[..]
Hehe ik dacht al, niemand die die vent ff keihard op zijn plaats zet.
pi_210679145
Veel bedoelen het gewoon vriendelijk, hebben echt niet door dat het best wel raar over komt.

Ik werk al jaren met gasten, nu in de horeca (en dan geen club, disco of iets in die geest).

Moppie, schatje, vrouwtje. Wat heb je een mooi figuurtje tot grappig bedoelde (hoop ik dan) vragen of ik naar hun kamer wil komen.

Als ik vraag of ik er even tussendoor mag met een bord dat ik ook wel op schoot mag komen zitten, of ik er aan tafel bij wil komen zitten.
Laatst een die altijd heel laat nog komt eten die met een knipoog zei dat hij me over die knie zou leggen als de dag soep weer op was. Die heb ik maar even gewezen op de kok die daar verantwoordelijk voor is, dat hij hem dan maar over de knie moest leggen.

Maar het is niet kwaad bedoeld. Persoonlijk zit ik er dus niet mee.
Heel af en toe sta je wel even met je ogen te knipperen, maar het over grote deel is gewoon als wat lol bedoeld. Met wat drank in de man is dat domme lol. Maar zolang het niet 'dwingend' wordt of echt serieus ongepaste voorstellen of zelfs aan je zitten hoef je er niet zwaar aan te tillen.

Je kan ze soms ook lekker terug pakken. En als het gewoon domme lol zonder verdere bedoelingen is wordt dat gewaardeerd. Net zoals jij die rood tot achter je oren wordt leuk gevonden wordt, maar als je je echt niet fijn erbij voelt dat niet de bedoeling is. Ze dan ook echt wel even sorry of we plagen alleen maar zeggen.
pi_210679161
Geen idee. Zal wel aan je sociale cirkel liggen.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 19 september 2023 @ 00:14:18 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210679172
Is dat niet wat er al jaren tegen meisjes en vrouwen wordt gezegd die zich vervelende opmerkingen moeten laten welgevallen? ‘Het is maar een grapje.’ ‘Til er toch niet zo zwaar aan.’
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker dinsdag 19 september 2023 @ 00:15:47 #49
197773 crew  maily
pi_210679181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 00:10 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Veel bedoelen het gewoon vriendelijk, hebben echt niet door dat het best wel raar over komt.

Ik werk al jaren met gasten, nu in de horeca (en dan geen club, disco of iets in die geest).

Moppie, schatje, vrouwtje. Wat heb je een mooi figuurtje tot grappig bedoelde (hoop ik dan) vragen of ik naar hun kamer wil komen.

Als ik vraag of ik er even tussendoor mag met een bord dat ik ook wel op schoot mag komen zitten, of ik er aan tafel bij wil komen zitten.
Laatst een die altijd heel laat nog komt eten die met een knipoog zei dat hij me over die knie zou leggen als de dag soep weer op was. Die heb ik maar even gewezen op de kok die daar verantwoordelijk voor is, dat hij hem dan maar over de knie moest leggen.

Maar het is niet kwaad bedoeld. Persoonlijk zit ik er dus niet mee.
Heel af en toe sta je wel even met je ogen te knipperen, maar het over grote deel is gewoon als wat lol bedoeld. Met wat drank in de man is dat domme lol. Maar zolang het niet 'dwingend' wordt of echt serieus ongepaste voorstellen of zelfs aan je zitten hoef je er niet zwaar aan te tillen.

Je kan ze soms ook lekker terug pakken. En als het gewoon domme lol zonder verdere bedoelingen is wordt dat gewaardeerd. Net zoals jij die rood tot achter je oren wordt leuk gevonden wordt, maar als je je echt niet fijn erbij voelt dat niet de bedoeling is. Ze dan ook echt wel even sorry of we plagen alleen maar zeggen.
Of jij als volwassene (!!) in jouw baan zo benaderd wordt (alleen verbaal wat ik hier lees) is nogal wat anders dan een kind wat op schoot gezet wordt bij en door een zatlap met vuile praatjes.
pi_210679197
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 september 2023 00:14 schreef Lienekien het volgende:
Is dat niet wat er al jaren tegen meisjes en vrouwen wordt gezegd die zich vervelende opmerkingen moeten laten welgevallen? ‘Het is maar een grapje.’ ‘Til er toch niet zo zwaar aan.’
VrOeGeR kOnDeN We HieR GewOoN oM lACheN
-nee-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')