Ik ook, maar in de handbagagequote:Op dinsdag 19 september 2023 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga met @:Prisha mee in haar koffer
quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga met @:Prisha mee in haar koffer
Dat wordt een grote koffer waar een kleine Prisha mee zeult.quote:
Nou, ik heb het op 24 juli al voorgesteld. Dat is twee maanden bedenktijd.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Het maakt mij niet uit maar 1 oktober is voor sommigen wel erg snel. Mijn inziens zou het wat handiger zijn om de datum op te schuiven.
Ik kan op 15 oktoberquote:Op donderdag 21 september 2023 08:46 schreef Domnivoor het volgende:
Maar goed, zijn er mensen die niet op 1 oktober kunnen maar wel op 15 oktober?
Dat is eventueel een optie.
Maar ik wil het ook niet te veel gaan opschuiven.
Corsica staat ook nog op mijn wish-listquote:
Die was ook op zondag ja.quote:Op vrijdag 22 september 2023 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corsica staat ook nog op mijn wish-list
was de vorige Utrecht wandeltocht ook op zondag?
Yep. Was een prachtige dag voor een winterdag. Domni had dat perfect uitgezochtquote:Op vrijdag 22 september 2023 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corsica staat ook nog op mijn wish-list
was de vorige Utrecht wandeltocht ook op zondag?
ik zal de kalender er eens op naslaanquote:Op vrijdag 22 september 2023 08:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die was ook op zondag ja.
Zo'n wandeling kun je niet op een zaterdag doen, want dan is er markt in de binnenstad. Het is dan ook veel drukker in de stad.
Prima wat mij betreft.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
Wat denken de anderen van 15 oktober?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |