Leugens!quote:Op maandag 18 september 2023 18:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Pic van de collectant die TS bezocht:
[ afbeelding ]
Hey buurman!quote:Op maandag 18 september 2023 18:43 schreef qajariaq het volgende:
Hier ook de Nierstichting terwijl ik zat te eten. Qr code stond ook op de bus dus iets over gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 september 2023 19:26 schreef Scuidward het volgende:
En morgen wakker worden met een litteken op je buik.Nou ik wil graag een mausoleum laten bouwen en een standbeeld als ik doodga dus kan niet alles weggeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
DAT IS NIET GOED VOOR HET KLIMAAAAAT ABER LET NOU EENS OP!quote:Op maandag 18 september 2023 20:26 schreef Aberkullie het volgende:
Trots op jou. Kan de CEO zijn zwembad deze winter weer een paar graadjes warmer zetten.
Oeps my badquote:Op maandag 18 september 2023 20:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
DAT IS NIET GOED VOOR HET KLIMAAAAAT ABER LET NOU EENS OP!
Ik heb zelf voor de kankerbestrijding gelopen, en je moet juist om etenstijd gaan omdat dan de meeste mensen thuis zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Zojuist belde er iemand aan tijdens het eten, en ik dacht wat is dit nou weer voor fucking debiel om deze tijd. Maar het was dus een collectant voor de nierstichting, en bijzonder om te vermelden eentje met een collectebus.
Toen bedacht ik mij dat itt die stakkers die je een abo proberen aan te smeren voor eigen gewin, deze mensen lopen omdat ze iets goed willen doen voor deze zaak, de nierstichting, en er zover ik het begrijp zelf niets aan verdienen.
Dat is eigenlijk best wel tof, heb d'r dus ook een paar euro ingegooid. Het had ook een klacht kunnen zijn over die andere figuren maar laten we maar positief zijn.
Straks staat jezus aan de deurquote:
Ja dat klinkt wel logisch idd.quote:Op maandag 18 september 2023 22:00 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik heb zelf voor de kankerbestrijding gelopen, en je moet juist om etenstijd gaan omdat dan de meeste mensen thuis zijn.
Nou ja, dat moet niet, maar het is wel de bedoeling dat je zoveel mogelijk ophaalt.![]()
Die is toch al doodquote:Op maandag 18 september 2023 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Straks staat jezus aan de deur
Dat zijn nog eens mensen die heel kundig te werk gaan. Met etenstijd zijn de meeste mensen thuis. En men is eerder geneigd iets te geven als er geen vastigheid aan vast zit, zoals in jouw geval!quote:Op maandag 18 september 2023 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Zojuist belde er iemand aan tijdens het eten, en ik dacht wat is dit nou weer voor fucking debiel om deze tijd. Maar het was dus een collectant voor de nierstichting, en bijzonder om te vermelden eentje met een collectebus.
Toen bedacht ik mij dat itt die stakkers die je een abo proberen aan te smeren voor eigen gewin, deze mensen lopen omdat ze iets goed willen doen voor deze zaak, de nierstichting, en er zover ik het begrijp zelf niets aan verdienen.
Dat is eigenlijk best wel tof, heb d'r dus ook een paar euro ingegooid. Het had ook een klacht kunnen zijn over die andere figuren maar laten we maar positief zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |