abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 18 september 2023 @ 16:21:33 #1
6897 Chandler
prof. dislecticus
pi_210674309
Ik zag vandaag een filmpje van Erika Lust op de site van de telegraaf, een van de stukjes ging even kort over dat veel mensen zich schamen voor hun seksuele fantasieën.

Dus de vraag aan jou! Schaam jij je daarvoor?

In mijn geval, nee, ik schaam mij niet zo snel en zeker niet voor mijn seksuele fantasieën...

En als je je schaamt, waarom schaam je je dan? je hoeft natuurlijk je fantasie niet bloot te geven maar waarom zit er dan een stuk(je) schaamte? ik ben benieuwd!
Indien je tekstuele foutjes vind, jammer dan, ik ben dislectisch en maak foutjes, snap je mijn teksten met foutjes niet dan is het tijd dat je rap weer naar school gaat.
sublist
pi_210674373
TS begint
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 september 2023 @ 16:31:02 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210674415
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 16:27 schreef Nagelslak het volgende:
TS begint
Maar TS heeft in de OP al antwoord gegeven.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210674418
quote:
TS begint
was TS niet die gast die verdovingsspray zocht voor zijn partner zodat hij zijn lul in haar keel kon rammen zonder dat ze dat voelde?
  maandag 18 september 2023 @ 16:51:49 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_210674619
Nee.
pi_210674638
Ik schaam me er wel voor, omdat het niet echt besprekelijk is
pi_210674641
Mwa
  FOK!mycroftheld maandag 18 september 2023 @ 16:59:50 #8
128465 verified  bondage
pi_210674695
Nee, tuurlijk niet :D
pi_210674697
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 16:31 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
was TS niet die gast die verdovingsspray zocht voor zijn partner zodat hij zijn lul in haar keel kon rammen zonder dat ze dat voelde?
Jawel
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Moderator/Verstandigste crewlid 2022 maandag 18 september 2023 @ 18:22:12 #10
383969 crew  Erasmus
pi_210675489
Ben er alleen open over als ik óf met je in bed lig óf wij echt hele close vrienden zijn die open en normaal over seks kunnen praten.

Anders gaat het niemand wat aan.
  maandag 18 september 2023 @ 18:59:49 #11
339901 LordofLeaves
praise the Lord!
pi_210675842
Neen.
Honi de Cirkel tekenaar.
  maandag 18 september 2023 @ 19:16:42 #12
6897 Chandler
prof. dislecticus
pi_210676022
quote:
TS begint
Scherp, maar ik was nog scherper! B-)
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 16:31 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Nee, dat was deze gast niet. Deze gast is geïnteresseerd in meningen van mensen die dat hebben gebruikt en wat ze er van vonden. Niet de gast die dit specifiek wil proberen bij z'n vriendin waar het niet nodig is. Deze gast vind het heerlijk om te discussiëren zonder dat je je moet verdedigen. (iets wat op FOK bijna onmogelijk is)

Lezen is moeilijk, ik weet het... ik heb er ook last van! *)

Dus nu weer even ontopic!

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 16:53 schreef Cupfighter het volgende:
Ik schaam me er wel voor, omdat het niet echt besprekelijk is
Waarom niet? en wederom je hoeft niet in detail te gaan!
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 17:00 schreef Chinless het volgende:
Jawel
Nee dus, ook jij hebt in mijn optiek mijn topic niet begrepen... ik ben nieuwsgierig van aard!, wil niet zeggen dat alles uitgeprobeerd moet worden.

quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 18:22 schreef Erasmus het volgende:
Ben er alleen open over als ik óf met je in bed lig óf wij echt hele close vrienden zijn die open en normaal over seks kunnen praten.

Anders gaat het niemand wat aan.
Dat begrijp ik op zich ook wel, want met iemand waarmee je close bent hoef je in het algemeen minder bang te zijn op afwijzingen! :Y
Indien je tekstuele foutjes vind, jammer dan, ik ben dislectisch en maak foutjes, snap je mijn teksten met foutjes niet dan is het tijd dat je rap weer naar school gaat.
sublist
pi_210676328
Ieder die 'nee(n)' zegt zonder de fantasie(ën) bij te voegen wordt niet serieus genomen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Redactie Sport maandag 18 september 2023 @ 19:59:01 #14
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_210676425
quote:
2s.gif Op maandag 18 september 2023 19:49 schreef Akathisia het volgende:
Ieder die 'nee(n)' zegt zonder de fantasie(ën) bij te voegen wordt niet serieus genomen.
Of ze hebben geen fantasieën.
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
pi_210676938
Ik schaam me er niet voor, omdat ik het voor mezelf hou, en daar vrede mee heb.
Schamen als in, dat ik het niet aan anderen zou zeggen, ja I guess so. Het is zelfs niet conventioneel voor een kink.
pi_210676985
quote:
2s.gif Op maandag 18 september 2023 19:49 schreef Akathisia het volgende:
Nou volgens mij is dat een beetje het idee van een fantasie.

Bijvoorbeeld: Veel vrouwen fantaseren over verkrachting, dat wil niet zeggen dat ze door de ghetto gaan lopen en schreeuwen dat ze verkracht willen worden. Of dat ze het uberhaupt willen

Fantasie hou je vooral voor jezelf. Fantasie betekend namelijk letterlijk dat het niet echt is.
pi_210677101
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 20:55 schreef PS. het volgende:

[..]
Nou volgens mij is dat een beetje het idee van een fantasie.

Bijvoorbeeld: Veel vrouwen fantaseren over verkrachting, dat wil niet zeggen dat ze door de ghetto gaan lopen en schreeuwen dat ze verkracht willen worden. Of dat ze het uberhaupt willen

Fantasie hou je vooral voor jezelf. Fantasie betekend namelijk letterlijk dat het niet echt is.
Ja zo denk ik erover wat ik fantaseer is niet echt gangbaar maar hem uitvoeren zal k nooit doen en daarom hou ik hem ook voor mezelf
pi_210679293
Ik schaam mij er niet voor. Heb alleen gemerkt dat mannen er niet voor open staan
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_210680069
quote:

Ja, als ik een vrouw was op FOK! (met een dergelijke fantasie) zou ik dat ook niet van de daken schreeuwen, maar niet elke uitgesproken fantasie lokt dat uit. Voor mannen lijkt het me sowieso een non-punt.

quote:
Zelden zoiets bijzonders gehoord. Fantasieën worden aan de lopende band gedeeld, misschien wel juist omdat ze niet echt zijn. Alleen door middel van uiting meer kunnen ze meer worden en iets voor de medemens betekenen. Er zijn miljardenindustrieën die er op leven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 19-09-2023 07:53:56 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 19 september 2023 @ 15:51:47 #20
27929 piere
doe mij maar bier
pi_210684247
quote:

[..]
Het is juist goed als ze dat wel voelt :Y
fok you ja!
  dinsdag 19 september 2023 @ 15:52:59 #21
27929 piere
doe mij maar bier
pi_210684257
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 00:34 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik schaam mij er niet voor. Heb alleen gemerkt dat mannen er niet voor open staan
Wil je het delen?
fok you ja!
  dinsdag 19 september 2023 @ 16:14:14 #22
6897 Chandler
prof. dislecticus
pi_210684462
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 07:44 schreef Akathisia het volgende:
Zelden zoiets bijzonders gehoord. Fantasieën worden aan de lopende band gedeeld, misschien wel juist omdat ze niet echt zijn. Alleen door middel van uiting meer kunnen ze meer worden en iets voor de medemens betekenen. Er zijn miljardenindustrieën die er op leven.
Geheel mee eens, echter hier op FOK was het vroeger een stuk gemakkelijker om je 'donkerste' fantasieën te delen zonder dat je daarvoor keihard de grond ingeschopt werd... dat is helaas nu anders...

Dat maakt wel dat FOK voor het onderwerp seks stukken minder interessant aan het worden is (zelfde als R&P, KPD is zo goed als d00d)... maar goed, als @Danny dit zo wil moet hij gewoon lekker al die mensen in de fora houden die de lol vergallen... dat ligt bij het modereren en dat mag van mij in deze fora's best wel een stuk harder!! :Y

Tis jammer dat mensen er niet over durven te praten, alsof fantasieën hebben een taboo is... :r

en over fantasieeen weet @Danny alles, het Keldertje is niet voor niets opgezet.. helaas ben ik daar geen lid meer van maar daar konden dit soort onderwerpen nog wel zonder gezeur besproken worden
sublist
pi_210684632
Nou ik doe dan toch een poging, het zijn fantasieën, ik zal ze nooit ten uitvoer brengen omdat beide fantasieën wettelijk niet zijn toegestaan en ik ook mensen geen trauma’s wil bezorgen

De eerste is hier al ten sprake gekomen, verkrachting/dwang

De tweede nog niet en dat is seks met een minderjarige boven de 14/15
pi_210684770
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 16:14 schreef Chandler het volgende:

[..]
Geheel mee eens, echter hier op FOK was het vroeger een stuk gemakkelijker om je 'donkerste' fantasieën te delen zonder dat je daarvoor keihard de grond ingeschopt werd... dat is helaas nu anders...

Dat maakt wel dat FOK voor het onderwerp seks stukken minder interessant aan het worden is (zelfde als R&P, KPD is zo goed als d00d)... maar goed, als @:Danny dit zo wil moet hij gewoon lekker al die mensen in de fora houden die de lol vergallen... dat ligt bij het modereren en dat mag van mij in deze fora's best wel een stuk harder!! :Y

Tis jammer dat mensen er niet over durven te praten, alsof fantasieën hebben een taboo is... :r

en over fantasieeen weet @:Danny alles, het Keldertje is niet voor niets opgezet.. helaas ben ik daar geen lid meer van maar daar konden dit soort onderwerpen nog wel zonder gezeur besproken worden
Het is dat bv KPD vroeger veel veiliger was. Users voelden zich vrij om dingen te delen en foto's te plaatsen. Of elders info te delen.
Maar dan zijn er idd pipo's beginnen trollen en foto's van anderen gaan delen buiten KPD.
Ik denk dat dit sowieso iets is van deze tijd helaas. Kijk naar die wraakapps enz..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 19 september 2023 @ 16:48:31 #25
6897 Chandler
prof. dislecticus
pi_210684833
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 16:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het is dat bv KPD vroeger veel veiliger was. Users voelden zich vrij om dingen te delen en foto's te plaatsen. Of elders info te delen.
Maar dan zijn er idd pipo's beginnen trollen en foto's van anderen gaan delen buiten KPD.
Ik denk dat dit sowieso iets is van deze tijd helaas. Kijk naar die wraakapps enz..
Dat is het Keldertje nu denk ik, dat is veiliger, mensen worden gescheckt en mogen pas meedoen als er genoeg vertrouwen is... dat is bij KPD niet het geval geweest. Daar hoefde je maar aan een paar criteria te voldoen.

Maar het is een verlies voor het FOK forum, en jij ziet dat vast en zeker ook wel, SEX, KPD, B&H, of eigenlijk alle serieuzere fora's worden stukken minder bezocht, er worden amper topics meer geopend behalve de gewoonlijke onzin plus de slowchat topics lopen nog. Ik kijk geregeld in de AT en zie vooral SC topics langs komen.

Jammer... erg jammer! :{

Tijd voor een harder modereer beleid..

Met bv een gouden regel, probeer je grappig te zijn in een serieus topic dan is het na bv 3x exit uit het forum.
Maar goed, ik zwaai de scepter hier niet... -O-
sublist
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')