Maar TS heeft in de OP al antwoord gegeven.quote:
was TS niet die gast die verdovingsspray zocht voor zijn partner zodat hij zijn lul in haar keel kon rammen zonder dat ze dat voelde?quote:
Jawelquote:Op maandag 18 september 2023 16:31 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
was TS niet die gast die verdovingsspray zocht voor zijn partner zodat hij zijn lul in haar keel kon rammen zonder dat ze dat voelde?
Scherp, maar ik was nog scherper!quote:
Nee, dat was deze gast niet. Deze gast is geïnteresseerd in meningen van mensen die dat hebben gebruikt en wat ze er van vonden. Niet de gast die dit specifiek wil proberen bij z'n vriendin waar het niet nodig is. Deze gast vind het heerlijk om te discussiëren zonder dat je je moet verdedigen. (iets wat op FOK bijna onmogelijk is)quote:Op maandag 18 september 2023 16:31 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
was TS niet die gast die verdovingsspray zocht voor zijn partner zodat hij zijn lul in haar keel kon rammen zonder dat ze dat voelde?
Waarom niet? en wederom je hoeft niet in detail te gaan!quote:Op maandag 18 september 2023 16:53 schreef Cupfighter het volgende:
Ik schaam me er wel voor, omdat het niet echt besprekelijk is
Nee dus, ook jij hebt in mijn optiek mijn topic niet begrepen... ik ben nieuwsgierig van aard!, wil niet zeggen dat alles uitgeprobeerd moet worden.quote:
Dat begrijp ik op zich ook wel, want met iemand waarmee je close bent hoef je in het algemeen minder bang te zijn op afwijzingen!quote:Op maandag 18 september 2023 18:22 schreef Erasmus het volgende:
Ben er alleen open over als ik óf met je in bed lig óf wij echt hele close vrienden zijn die open en normaal over seks kunnen praten.
Anders gaat het niemand wat aan.
Of ze hebben geen fantasieën.quote:Op maandag 18 september 2023 19:49 schreef Akathisia het volgende:
Ieder die 'nee(n)' zegt zonder de fantasie(ën) bij te voegen wordt niet serieus genomen.
Nou volgens mij is dat een beetje het idee van een fantasie.quote:Op maandag 18 september 2023 19:49 schreef Akathisia het volgende:
Ieder die 'nee(n)' zegt zonder de fantasie(ën) bij te voegen wordt niet serieus genomen.
Ja zo denk ik erover wat ik fantaseer is niet echt gangbaar maar hem uitvoeren zal k nooit doen en daarom hou ik hem ook voor mezelfquote:Op maandag 18 september 2023 20:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou volgens mij is dat een beetje het idee van een fantasie.
Bijvoorbeeld: Veel vrouwen fantaseren over verkrachting, dat wil niet zeggen dat ze door de ghetto gaan lopen en schreeuwen dat ze verkracht willen worden. Of dat ze het uberhaupt willen
Fantasie hou je vooral voor jezelf. Fantasie betekend namelijk letterlijk dat het niet echt is.
Ja, als ik een vrouw was op FOK! (met een dergelijke fantasie) zou ik dat ook niet van de daken schreeuwen, maar niet elke uitgesproken fantasie lokt dat uit. Voor mannen lijkt het me sowieso een non-punt.quote:Op maandag 18 september 2023 20:55 schreef PS. het volgende:
Bijvoorbeeld: Veel vrouwen fantaseren over verkrachting, dat wil niet zeggen dat ze door de ghetto gaan lopen en schreeuwen dat ze verkracht willen worden. Of dat ze het uberhaupt willen
Zelden zoiets bijzonders gehoord. Fantasieën worden aan de lopende band gedeeld, misschien wel juist omdat ze niet echt zijn. Alleen door middel van uiting meer kunnen ze meer worden en iets voor de medemens betekenen. Er zijn miljardenindustrieën die er op leven.quote:Op maandag 18 september 2023 20:55 schreef PS. het volgende:
Fantasie hou je vooral voor jezelf. Fantasie betekend namelijk letterlijk dat het niet echt is.
Het is juist goed als ze dat wel voeltquote:Op maandag 18 september 2023 16:31 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Wil je het delen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:34 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik schaam mij er niet voor. Heb alleen gemerkt dat mannen er niet voor open staan
Geheel mee eens, echter hier op FOK was het vroeger een stuk gemakkelijker om je 'donkerste' fantasieën te delen zonder dat je daarvoor keihard de grond ingeschopt werd... dat is helaas nu anders...quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:44 schreef Akathisia het volgende:
Zelden zoiets bijzonders gehoord. Fantasieën worden aan de lopende band gedeeld, misschien wel juist omdat ze niet echt zijn. Alleen door middel van uiting meer kunnen ze meer worden en iets voor de medemens betekenen. Er zijn miljardenindustrieën die er op leven.
Het is dat bv KPD vroeger veel veiliger was. Users voelden zich vrij om dingen te delen en foto's te plaatsen. Of elders info te delen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:14 schreef Chandler het volgende:
[..]
Geheel mee eens, echter hier op FOK was het vroeger een stuk gemakkelijker om je 'donkerste' fantasieën te delen zonder dat je daarvoor keihard de grond ingeschopt werd... dat is helaas nu anders...
Dat maakt wel dat FOK voor het onderwerp seks stukken minder interessant aan het worden is (zelfde als R&P, KPD is zo goed als d00d)... maar goed, als @:Danny dit zo wil moet hij gewoon lekker al die mensen in de fora houden die de lol vergallen... dat ligt bij het modereren en dat mag van mij in deze fora's best wel een stuk harder!!
Tis jammer dat mensen er niet over durven te praten, alsof fantasieën hebben een taboo is...
en over fantasieeen weet @:Danny alles, het Keldertje is niet voor niets opgezet.. helaas ben ik daar geen lid meer van maar daar konden dit soort onderwerpen nog wel zonder gezeur besproken worden
Dat is het Keldertje nu denk ik, dat is veiliger, mensen worden gescheckt en mogen pas meedoen als er genoeg vertrouwen is... dat is bij KPD niet het geval geweest. Daar hoefde je maar aan een paar criteria te voldoen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is dat bv KPD vroeger veel veiliger was. Users voelden zich vrij om dingen te delen en foto's te plaatsen. Of elders info te delen.
Maar dan zijn er idd pipo's beginnen trollen en foto's van anderen gaan delen buiten KPD.
Ik denk dat dit sowieso iets is van deze tijd helaas. Kijk naar die wraakapps enz..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |