Ik neuk die tweede liever hoor.quote:Op maandag 18 september 2023 16:26 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nymf:
[ afbeelding ]
Absoluut geen nymf:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze dondersgoed weet waar haar kansen liggen.
Nee, dat zegt ze niet. Dat zegt de hoofdpersoon in haar roman.quote:Op maandag 18 september 2023 15:18 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Bron
Vanwaar de ophef? Ze zegt letterlijk dat ze zwarten zo aantrekkelijk vind dat ze door iedere willekeurige zwarte geneukt wil worden, meerdere zelfs.
[poll=6138]
Wil je nket zo schelden gelijk...quote:Op maandag 18 september 2023 17:24 schreef rododendronneke het volgende:
Ook dit topic hangt natuurlijk weer vol analfabeten.
*Zij* doet die uitspraak niet.
Een personage in haar boek doet die uitspraak.
Mensen snappen echt niet meer hoe literatuur werkt.
Die bedreigingen zijn sowieso teringsneu
In alle tv-programma's en reclames zie je tegenwoordig stellen met een blanke vrouw en een donkere man dus blijkbaar is het wel het correcte soort van woke, maar je mag er niet over schrijven ofzo.quote:Op maandag 18 september 2023 16:44 schreef Japepk het volgende:
Wat is de ophef precies? Ik snap dat een paar woke gekkies zien dat er iets met zwarten geroepen wordt en ze daar weer mee kunnen profileren, maar de hoofdpersoon kan toch een seksuele voorkeur voor donkere mannen hebben? Als zij denkt dat die in de Bijlmer wonen en ze wil haar hypotheek van die voorkeur laten afhangen, dan is daar toch niets racistisch/discriminerend/grensoverschrijdend aan? Gejank weer.
Ik word ook doodmoe van die zelfbenoemde misplaatst moreel verheven figuren die denken dat ze de nieuwe Rosa Parks zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 18:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
-Komiek Edson Da Graca schrijft: "Worden jullie niet moe van jezelf??! De hele tijd de BIMS willen neerzetten als een soort gangsters paradise."
-Zangeres Naaz vindt dat het de uitgeverswereld niet om kunst of literatuur gaat, maar om controverse creëren over de rug van 'mensen van kleur'.
-Spreker en activist Liyah Park noemt het reproduceren en versterken van stereotypen over mensen en gebieden ook discriminatie en racisme.
https://www.instagram.com/reel/CxNaU-3NRD-/
Zijn dat bekende Nederlanders? Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 18 september 2023 18:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
-Komiek Edson Da Graca schrijft: "Worden jullie niet moe van jezelf??! De hele tijd de BIMS willen neerzetten als een soort gangsters paradise."
-Zangeres Naaz vindt dat het de uitgeverswereld niet om kunst of literatuur gaat, maar om controverse creëren over de rug van 'mensen van kleur'.
-Spreker en activist Liyah Park noemt het reproduceren en versterken van stereotypen over mensen en gebieden ook discriminatie en racisme.
Wie?quote:Op maandag 18 september 2023 18:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nee dan houden de "bekende" mensen hun muil wel.quote:Op maandag 18 september 2023 19:42 schreef Nober het volgende:
Hier was geen fophef over.
[ afbeelding ]
Misschien moet je dan met je luie reet in actie komen en zelf ophef maken.quote:Op maandag 18 september 2023 19:42 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed omdat normale mensen dit zien, en hun schouders ophalen en even denken ''wat een gekkie''quote:Op maandag 18 september 2023 19:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien moet je dan met je luie reet in actie komen en zelf ophef maken.
Waarom moeten anderen alles steeds voor je oplossen?
Ik weet met beiden wel raad maar ik denk dat je met die tweede geilere seks hebt.quote:Op maandag 18 september 2023 16:26 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nymf:
[ afbeelding ]
Absoluut geen nymf:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze dondersgoed weet waar haar kansen liggen.
triggeredquote:Op maandag 18 september 2023 19:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien moet je dan met je luie reet in actie komen en zelf ophef maken.
Waarom moeten anderen alles steeds voor je oplossen?
Lijkt me qua niveau meer iets voor seksverhaaltjes.nl maar als een uitgever er brood in ziet dan moet dat kunnen.quote:Op maandag 18 september 2023 17:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat dat ook al vier ton doet joh. Niveautje verder wel hoor. Je daar druk om maken. Meisje probeert een Grunbergje te doen, lekker laten gaan.
quote:Op maandag 18 september 2023 15:24 schreef Ronald het volgende:
De gemiddelde zwarte Bijlmer bewoner krijgt dit nieuws niet eens mee denk ik, die lezen dit soort boeken niet. Dus mooie publiciteitsstunt.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 18 september 2023 15:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Als ze niet meer naar huis durft kan ze altijd nog een tentje opzetten bij azc in Ter Apel. Komt ze ook nog eens flink aan haar trekken aldaar.
Nog steeds hoor, alleen niet in het openbaar...quote:Op maandag 18 september 2023 15:44 schreef Selenophilia het volgende:
Vroeger konden we hier gewoon om lachen.
Wel: ONZ / Meer behoefte aan blanke mensen om me heenquote:Op maandag 18 september 2023 19:42 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |