boeie, doe eens moeite voor een OPquote:Op maandag 18 september 2023 14:50 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, ik krijg die TikTok niet geplaatst. Werkt niet.
Maar waarom vinden ze dat zo erg dan?quote:Op maandag 18 september 2023 15:09 schreef christmastsunami het volgende:
Een geslacht of een geslachtsdeel? Het zal het tweede wel zijn. En ook daar heb je allelij maten en soorten in. En dat gaat niemand iets aan.
groot, klein, mini, gigantisch etc etc, het gaat niemand iets aan.quote:Op maandag 18 september 2023 15:13 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Maar waarom vinden ze dat zo erg dan?
Je kan toch nog steeds non-binair zijn als iemand weet wat je geslachtsdeel is?
( ik heb het aangepast)
Maar dan kan je dus alleen een non-binaire partner vinden/zoeken/interesse in hebben?quote:Op maandag 18 september 2023 15:16 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
groot, klein, mini, gigantisch etc etc, het gaat niemand iets aan.
Ik ga geen antwoord op mijn vraag krijgen, he?quote:Op maandag 18 september 2023 15:30 schreef christmastsunami het volgende:
Kijk zo ging het 70 jaar geleden, toen was men ook nogal wreed. Een baby met een micro penis werd gecastreerd omdat men dacht dat het een foutje was, een grote clitoris en dus een meisje moest zijn.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Retorische_vraagquote:Op maandag 18 september 2023 16:00 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik ga geen antwoord op mijn vraag krijgen, he?
Voor jou misschien, maar niet voor iedereen. Het zou fijn zijn als mensen zich eens in elkaar proberen te verplaatsen, in plaats van de hele tijd in de verdediging te schieten.quote:Op maandag 18 september 2023 16:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Retorische_vraag
Nee, ik heb het wel vaker aan de hand gehad, anders had ik deze vraag niet gesteld.quote:Op maandag 18 september 2023 16:06 schreef SwJ het volgende:
Dus aan de hand van een tiktok-filmpje over 1 persoon ga je een conclusie trekken voor een complete groep?
Nee.
ik zou het niet weten waarom je op tiktok bepaalde filmpjes kunt vinden, maar ga gewoon eens zelf de straat op en vraag wat random mensen naar hun geslachtsdeel... misschien dat je allemaal rustige en vriendelijke antwoorden krijgt.quote:Op maandag 18 september 2023 14:46 schreef Jacy-Jacy het volgende:
omdat iemand naarr het geslachtsdeel had gevraagd.
Waarom is dat eigenlijk?
Jij vraagt vaker random mensen naar hun geslachtsdeel?quote:Op maandag 18 september 2023 16:08 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het wel vaker aan de hand gehad, anders had ik deze vraag niet gesteld.
Maar sorry dat ik topics open.
Je ziet op straat of mensen een man of een vrouw zijn. In een cafe ook.quote:Op maandag 18 september 2023 16:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik zou het niet weten waarom je op tiktok bepaalde filmpjes kunt vinden, maar ga gewoon eens zelf de straat op en vraag wat random mensen naar hun geslachtsdeel... misschien dat je allemaal rustige en vriendelijke antwoorden krijgt.
Ik heb 13 jaar Op Fetlife gezeten, daar wordt ook iedereen boos als je ernaar vraagt,quote:Op maandag 18 september 2023 16:10 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jij vraagt vaker random mensen naar hun geslachtsdeel?
Geen idee waarom je je nu excuseert voor het openen van topics, maar het komt gewoon erg polariserend over, een topic als deze. In de OP heb je het over een tiktok-filmpje van 1 persoon. Vervolgens verbind je daar een conclusie aan voor een complete groep.
Naja. Als je niet meteen een antwoord krijgt op je vraag, haak je meteen af.quote:Op maandag 18 september 2023 16:11 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik heb 13 jaar Op Fetlife gezeten, daar wordt ook iedereen boos als je ernaar vraagt,
Maar never mind.
Fijne dag!
Je ziet dat op straat ook niet. Je ziet alleen wat men wil laten zien, en dat zegt verder niet altijd iets.quote:Op maandag 18 september 2023 16:10 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Je ziet op straat of mensen een man of een vrouw zijn. In een cafe ook.
Maar laat maar, dan praten we er gewoon niet over. Is ook een optie![]()
Denk dus zelf dat dit met Raven van Dorst is gebeurd. Maar dan in de jaren 80 nog.quote:Op maandag 18 september 2023 15:30 schreef christmastsunami het volgende:
Kijk zo ging het 70 jaar geleden, toen was men ook nogal wreed. Een baby met een micro penis werd gecastreerd omdat men dacht dat het een foutje was, een grote clitoris en dus een meisje moest zijn.
HaHAHAHA wat een leuke grapquote:Op donderdag 21 september 2023 20:22 schreef Doedelzak77 het volgende:
Omdat ze willen dat je mee doet aan die gestoorde onzin dat je iets anders kan zijn als man of vrouw wat al koekoek is...en blijven maar genders bijkomen ook haha en straks is sex met dieren en daarna kinderen aan de beurt. En dan is het hek van de dam...
Wanneer vraag je naar geslacht? Iemand?quote:Op maandag 18 september 2023 14:46 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Nou ik kan de Tiktok helaas niet plaatsen maar er werd een non-binair iemand op Tiktok heel boos omdat iemand naarr het geslachtsdeel had gevraagd.
Waarom is dat eigenlijk?
Ik weet wel dat je dan geen man of geen vrouw wilt zijn, maar je hebt dan toch nog wel een geslacht? Daar ben je toch mee geboren?
Wat is de reden dat non-binairen zich zo aangevallen voelen als iemand daar om vraagt?
Omdat ik voor mezelf duidelijkheid wil hebben wie ik voor me heb, maar ik had al begrepen dat het "not done" is.quote:Op vrijdag 22 september 2023 02:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wanneer vraag je naar geslacht? Iemand?
Dat je het niet wil tonen wil natuurlijk niet zeggen dat het niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:50 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Omdat ik voor mezelf duidelijkheid wil hebben wie ik voor me heb, maar ik had al begrepen dat het "not done" is.
Er was een hele discussie over op TikTok.
Iemand had het wel gevraagd ( nee, niet ik)
Mijn zoon zei gisteren dat er zelfs kleding is, die iemand's borsten platter maakt. Zodat je echt niks meer ziet van iemand's geslacht. Toen dacht ik "okee, dan is het wel duidelijk." Men wil het geslacht niet tonen.
Ik laat het rusten.![]()
Ik hoef het "waarom" ook niet meer te weten![]()
Vreemd dat het voor je uitmaakt wat voor een geslachtsdeel iemand heeft als je een interactie hebt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:50 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Omdat ik voor mezelf duidelijkheid wil hebben wie ik voor me heb, maar ik had al begrepen dat het "not done" is.
Mijn zoon zei gisteren dat er zelfs kleding is, die iemand's borsten platter maakt. Zodat je echt niks meer ziet van iemand's geslacht. Toen dacht ik "okee, dan is het wel duidelijk." Men wil het geslacht niet tonen.
Ik laat het rusten.![]()
Laat maar zittenquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:07 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Vreemd dat het voor je uitmaakt wat voor een geslachtsdeel iemand heeft als je een interactie hebt.
Voordat je antwoord geeft, graag ook meteen de volgende punten vermelden;
• Op welke partij stem je?
• Wat is je geloof?
• Wat is je schoenmaat?
• Wat is je hoogst genoten opleiding?
• Heb je ooit een misdaad begaan?
• Heb je een strafblad?
Nee, maar ik denk dat als mensen het weten, het niet meer "non-binair" voelt. Want je kan bijvoorbeeld ook non binair en trans masuline zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:01 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat je het niet wil tonen wil natuurlijk niet zeggen dat het niet meer bestaat.
Met mensen om je heen speelt geslacht toch meestal niet en rol? Dat bedoel ik. En dan HEEL soms kom je iemand die er anders uitziet en zich zo voelt. Prima.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:50 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik laat het rusten.![]()
Het is verder geen probleem dan denk ik. Je ontmoet dat soort mensen ook uitermate weinig.quote:Op maandag 18 september 2023 14:46 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Nou ik kan de Tiktok helaas niet plaatsen maar er werd een non-binair iemand op Tiktok heel boos omdat iemand naarr het geslachtsdeel had gevraagd.
Waarom is dat eigenlijk?
Ik weet wel dat je dan geen man of geen vrouw wilt zijn, maar je hebt dan toch nog wel een geslacht? Daar ben je toch mee geboren?
Wat is de reden dat non-binairen zich zo aangevallen voelen als iemand daar om vraagt?
Dus je wilt non binairen in de fik steken?quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:54 schreef Jaroon het volgende:
Bij heksen is dat ook zo. Vraag naar het geslacht en ze gaan mental. Kabouters ook.
Nee. Ik ben pro heksen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dus je wilt non binairen in de fik steken?
Ik ben pro seksen.quote:
Het zou fijn zijn als mensen eens niet zo nieuwsgierig waren naar andere mensen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:05 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar niet voor iedereen. Het zou fijn zijn als mensen zich eens in elkaar proberen te verplaatsen, in plaats van de hele tijd in de verdediging te schieten.
Zeker over echt private zaken die er niet meer toe doen als je bevriend raakt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als mensen eens niet zo nieuwsgierig waren naar andere mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |