Zo zien ze er in groep 7 al uit jaquote:Op maandag 18 september 2023 08:33 schreef maily het volgende:
11 jaar?
Dat is al een hele dame.
Hopelijk gauw weer ongedeerd terecht.
Nou zit m'n dochter in groep 7, niet in rotterdam gelukkig, maar zij of geen enkel meisje ziet er zo uit hoor. Deze lijkt me vrij ver ontwikkeld op sommige vlakken als ik dat zo zie.quote:Op maandag 18 september 2023 08:38 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Zo zien ze er in groep 7 al uit ja
Krijgen we dit weerquote:Op maandag 18 september 2023 08:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nou zit m'n dochter in groep 7, niet in rotterdam gelukkig, maar zij of geen enkel meisje ziet er zo uit hoor. Deze lijkt me vrij ver ontwikkeld op sommige vlakken als ik dat zo zie.
Verder: is het niet heel snel om iemand al als vermist op te geven? na een uur of 6-7?
OK je zal wel gelijk hebben dan.quote:Op maandag 18 september 2023 08:42 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer![]()
Nou ik ken ook genoeg 11 jarige meisjes die er wel zo uitzien. Het gebeurt en het is tegenwoordig geen uitzondering nee.
waarschijnlijk zijn er andere aanwijzingen dat er iets aan de hand is.quote:Op maandag 18 september 2023 08:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nou zit m'n dochter in groep 7, niet in rotterdam gelukkig, maar zij of geen enkel meisje ziet er zo uit hoor. Deze lijkt me vrij ver ontwikkeld op sommige vlakken als ik dat zo zie.
Verder: is het niet heel snel om iemand al als vermist op te geven? na een uur of 6-7?
Een 11 jarig kind waarvan wij geen enkele achtergrond kennen waartegen dit speelt? Nee dan hoeft dat zeker niet snel heel snel te zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 08:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ze is nu al een dag vermist toch? Het lijkt me wel vrij zorgwekkend als een kind van 11 's nachts niet thuis komt.quote:Op maandag 18 september 2023 08:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Tweet is van gistermiddag, uurtje of zes. Daar in staat dat ze in de ochtend voor het laatst is gezien.quote:Op maandag 18 september 2023 08:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze is nu al een dag vermist toch? Het lijkt me wel vrij zorgwekkend als een kind van 11 's nachts niet thuis komt.
Ah ok. Nu snap ik 'mquote:Op maandag 18 september 2023 08:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Tweet is van gistermiddag, uurtje of zes. Daar in staat dat ze in de ochtend voor het laatst is gezien.
Als jouw dochter van 11 's nachts niet thuis is nergens te vinden is wacht je 24 uur?quote:Op maandag 18 september 2023 08:40 schreef Gunner het volgende:
Ik stel alleen maar de vraag he. misschien zijn daar vanuit de politie protocollen voor. Maar hier is blijkbaar meer aan de hand.quote:Op maandag 18 september 2023 09:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Als jouw dochter van 11 's nachts niet thuis is nergens te vinden is wacht je 24 uur?
Als jouw dochter uit groep 7 al 6 of 7 uur niet thuisgekomen is en niemand weet waar ze is en ze neemt ook haar telefoon niet op maak jij je geen zorgen?quote:Op maandag 18 september 2023 08:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Niet als ze gewoon op school zit neequote:Op maandag 18 september 2023 09:57 schreef BE het volgende:
[..]
Als jouw dochter uit groep 7 al 6 of 7 uur niet thuisgekomen is en niemand weet waar ze is maak jij je geen zorgen?
Nou... jij zegt:quote:Op maandag 18 september 2023 09:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Niet als ze gewoon op school zit nee
(maar jullie begrijpen m'n vraag helemaal verkeerd en ik meen dat in een paar reacties al hebben toegelicht)
Dan vraag ik me nog steeds hetzelfde af. Als dit jouw dochter betreft en niemand weet waar ze is, 6 of 7 uur lang, ook haar vriendinnen niet. Dan maak jij je geen zorgen en denk je 'ach, die is een stukje fietsen, die komt wel weer opdagen?'quote:Op maandag 18 september 2023 08:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Tweet is van gistermiddag, uurtje of zes. Daar in staat dat ze in de ochtend voor het laatst is gezien.
Natuurlijk wel. maar dat is m'n hele punt nietquote:Op maandag 18 september 2023 10:00 schreef BE het volgende:
Dan maak jij je geen zorgen en denk je 'ach, die is een stukje fietsen, die komt wel weer opdagen?'
Er gaat nog steeds zo'n hardnekkige urban myth rond dat je 24 uur zou moeten wachten voordat je iemand bij de politie als vermist opgeeft, maar dat is natuurlijk onzin. Het "protocol" is: zo snel mogelijk. Hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans kan worden dat de persoon teruggevonden wordt.quote:Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar de vraag he. misschien zijn daar vanuit de politie protocollen voor. Maar hier is blijkbaar meer aan de hand.
Zeker in het geval van een kind.quote:Op maandag 18 september 2023 10:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Er gaat nog steeds zo'n hardnekkige urban myth rond dat je 24 uur zou moeten wachten voordat je iemand bij de politie als vermist opgeeft, maar dat is natuurlijk onzin. Het "protocol" is: zo snel mogelijk. Hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans kan worden dat de persoon teruggevonden wordt.
Vreselijk! daar moet je toch niet aan denkenquote:Op maandag 18 september 2023 08:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze is nu al een dag vermist toch? Het lijkt me wel vrij zorgwekkend als een kind van 11 's nachts niet thuis komt.
Maar even in de herhaling!quote:Op maandag 18 september 2023 08:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[modbreak]Aub de discussie rondom het uiterlijk van het meisje achterwege laten.[/modbreak]
Hoezo? Het mag best besproken worden hoe een hoop mannen iemand als vrouw of rijp (quote:Op maandag 18 september 2023 12:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar even in de herhaling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |