Alles hobbelt gewoon verderquote:
Ja, je moet wat op je ouwe dag toch?quote:Op maandag 18 september 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles hobbelt gewoon verder![]()
Jij bent lekker met muziek bezig lees ik?
En daarbij is het ook zo lekker rustgevend.quote:Op maandag 18 september 2023 08:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, je moet wat op je ouwe dag toch?Maar het gaat lekker. Ik boek nog steeds vooruitgang en dat motiveert.
Ja jij was ook altijd wel bezig met de gitaar toch? (Tering hoe lang kennen we elkaar nou eigenlijk al?quote:Op maandag 18 september 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daarbij is het ook zo lekker rustgevend.
Fijn dat je vooruitgang boekt. Ik baal nog steeds dat het mij niet meer lukt om te spelen.
Best al wel heel lang, geen idee hoelang maar langquote:Op maandag 18 september 2023 08:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja jij was ook altijd wel bezig met de gitaar toch? (Tering hoe lang kennen we elkaar nou eigenlijk al?) Waarom lukt het niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 18 september 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best al wel heel lang, geen idee hoelang maar lang
OuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier onweert het.quote:
Ja is wel jammer, was altijd veel aan het spelen.quote:
kun je niet een ander instrument gaan proberen? Een keyboard bijv? Dat is dezelfde houding haast als typen.quote:Op maandag 18 september 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is wel jammer, was altijd veel aan het spelen.
Maar goed wat niet meer kan kan niet meer
Vind een keyboard niet leukquote:Op maandag 18 september 2023 09:13 schreef Verida het volgende:
[..]
kun je niet een ander instrument gaan proberen? Een keyboard bijv? Dat is dezelfde houding haast als typen.
ik typ zonder mijn armen te steunen. En misschien kun je ook wel keyboard spelen terwijl je je armen steunt.quote:Op maandag 18 september 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind een keyboard niet leuk
Piano wel maar om er nu een aan te schaffen gaat mij net een stap te ver.
EN met typen steunen je armen op de tafel he met piano spelen niet
En eigenlijk heb ik er ook geen zin meer om op nieuw met iets te beginnen
O nee ik moet wel met mijn armen steungen.quote:Op maandag 18 september 2023 09:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ik typ zonder mijn armen te steunen. En misschien kun je ook wel keyboard spelen terwijl je je armen steunt.
Een vriend van ons heeft zichzelf op latere leeftijd piano leren spelen op een keyboardeen soort elektronische piano met een koptelefoon erbij.
maar als je geen zin hebt om iets nieuws te proberen houdt het natuurlijk op
Redelijk. Wel moe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |