Goedemorgen dame,immer gezellig.quote:
Nice. Ik zit te wachten tot ik met goed fatsoen een beetje herrie kan maken. Half 9 is niet onredelijk toch?quote:Op maandag 18 september 2023 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen dame,immer gezellig.
8 uur mag ook hoor.quote:Op maandag 18 september 2023 07:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Nice. Ik zit te wachten tot ik met goed fatsoen een beetje herrie kan maken. Half 9 is niet onredelijk toch?
Hoe gaat ie met jou?
Hier gaat ie ook lekker. Vermaak me wel met de gitaar en zo.quote:Op maandag 18 september 2023 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
8 uur mag ook hoor.
Hier alles goed,met jou?
Sodeknetters!! Sodeknetters!quote:Op maandag 18 september 2023 07:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat gaat vrij snel, helaas.
quote:Op maandag 18 september 2023 08:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier gaat ie ook lekker. Vermaak me wel met de gitaar en zo.
Nee dat is mensen martelen, Dat doe ik dan weer nietquote:
Nice, waar zijn jullie geweest?quote:Op maandag 18 september 2023 08:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker. Net een heerlijke vakantie gehad.
Luister nu Perfect day van je.Heel mooi gedaan.quote:Op maandag 18 september 2023 08:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dat is mensen martelen, Dat doe ik dan weer niet
Dat heb ik ook ooit een keer gedaan toen ik een jaar of 17 was of zo. Ik kan me Berenburger herinneren en met mijn reet in de brandnetels toen ik ergens in de bosjes ging plassen.quote:
Dank je!quote:Op maandag 18 september 2023 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Luister nu Perfect day van je.Heel mooi gedaan.
Oh lekker dan.quote:Op maandag 18 september 2023 08:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit een keer gedaan toen ik een jaar of 17 was of zo. Ik kan me Berenburger herinneren en met mijn reet in de brandnetels toen ik ergens in de bosjes ging plassen.
Jah, zo gaan die dingenquote:Op maandag 18 september 2023 08:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh lekker dan.
Wij hebben wel de weduwe Joustra wel eens aan boord gehad. Dat stuk ben ik dan weer ff kwijt.
quote:Op maandag 18 september 2023 08:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh lekker dan.
Wij hebben wel de weduwe Joustra wel eens aan boord gehad. Dat stuk ben ik dan weer ff kwijt.
quote:Op maandag 18 september 2023 08:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit een keer gedaan toen ik een jaar of 17 was of zo. Ik kan me Berenburger herinneren en met mijn reet in de brandnetels toen ik ergens in de bosjes ging plassen.
Goedemorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |