De vorm/grootte van tetten heb je helaas niet zelf in de hand , een lelijk innerlijk welquote:Op maandag 18 september 2023 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel voor de vrouwen met mooie tetten maar lelijk innerlijk
En er zijn er genoeg in ONZ en in andere topics die mijn bloed wel kunnen drinken, fuck themquote:
De plastisch chirurg kan op zich wel wat, maar ik ben geen fan van snijden in een gezond lichaam. Tenminste niet bij mezelf, veel te bang dat er wat mis zou gaan. Wat andere mensen doen, mogen ze helemaal zelf weten natuurlijk.quote:Op maandag 18 september 2023 11:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De vorm/grootte van tetten heb je helaas niet zelf in de hand , een lelijk innerlijk wel
Plastische chirurgie is niet zaligmakendquote:Op maandag 18 september 2023 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De plastisch chirurg kan op zich wel wat, maar ik ben geen fan van snijden in een gezond lichaam. Tenminste niet bij mezelf, veel te bang dat er wat mis zou gaan. Wat andere mensen doen, mogen ze helemaal zelf weten natuurlijk.
Oh, leek me wel leuk om straks toch eens in DTS te kijken, ben wel benieuwd geworden naar de sfeer daarquote:Op maandag 18 september 2023 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En er zijn er genoeg in ONZ en in andere topics die mijn bloed wel kunnen drinken, fuck them
Ik had het niet specifiek over DTSquote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, leek me wel leuk om straks toch eens in DTS te kijken, ben wel benieuwd geworden naar de sfeer daaren zo lang ik toch nog ziek thuis zit genoeg tijd om te winnen
quote:Op maandag 18 september 2023 11:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over DTS![]()
Maar ik vind dat SwJ zich heel erg heeft ingezet om wat aan het probleem 'DTS' te doen
Maar heel eerlijk ik denk dat je dingen kan oplossen door een stengere aanpak, want er is een groepje mensen die echt een bord voor hun hoofd hebben en dus vinden dat er niets aan de hand is. Bepaald gedrag verander niet zomaar, en zeker niet bij een gebrek aan zelfreflectie. daarnaast heb ik nooit zoveel lelijks gelezen als in de afgelopen week.
In meer topics iddquote:Op maandag 18 september 2023 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]nog meer topics?
Ja, dat gebrek aan zelfreflectie zie ik ook wel vaker terug. Maar goed, misschien heb ik daar ook wel last van, maar weet ik dat niet, vanwege een gebrek aan zelfreflectie
Ik lees het dts topic wel mee, vind het wel boeiend. En inderdaad SwJ doet goed zn best. Lijkt me ook wel lastig om te besluiten hoe verder, want zo te zien is er geen oplossing waar iedereen blij mee gaat zijn.
Die hebben ook liefde nodig.quote:Op maandag 18 september 2023 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel voor de vrouwen met mooie tetten maar lelijk innerlijk
Zeg dat tegen die levende plastic verpakkingenquote:Op maandag 18 september 2023 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Plastische chirurgie is niet zaligmakend
Die ken ik nietquote:Op maandag 18 september 2023 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die levende plastic verpakkingen
Daar denkt niet iedereen zo overquote:Op maandag 18 september 2023 12:04 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen zoiets
Vrouwen die zich helemaal op laten pompen als plastic figuren.quote:
Het schijnt ook een beetje verslavend te kunnen zijn?quote:Op maandag 18 september 2023 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die levende plastic verpakkingen
Behoorlijk. Net als met tatoeages. Maar dan met siliconen en botox en wat niet al. Best erg.quote:Op maandag 18 september 2023 12:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het schijnt ook een beetje verslavend te kunnen zijn?
Kloptquote:Op maandag 18 september 2023 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar denkt niet iedereen zo over
Ik ken ze zelf gelukkig nietquote:Op maandag 18 september 2023 12:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vrouwen die zich helemaal op laten pompen als plastic figuren.
Zou ook niet bij jou passen als ik zo vrij mag zijnquote:
ik bedoelde ik ken ze zelf niet , er ging iets misquote:Op maandag 18 september 2023 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou ook niet bij jou passen als ik zo vrij mag zijn
Ohw...quote:Op maandag 18 september 2023 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik bedoelde ik ken ze zelf niet , er ging iets mis
Ik ken geen plastic poppen , behalve de popjes waar mijn kleindochter mee speeltquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 12:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken geen plastic poppen , behalve de popjes waar mijn kleindochter mee speelt![]()
En gelukkig is ze nu nog meer gecharmeerd van Peppa Pik en Hello Klitty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |