Mensen met dialect die een ander dialect afkeuren. Sorry ik moest lachenquote:
Hee! Fries is geen dialect.quote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen met dialect die een ander dialect afkeurend. Sorry ik moest lachen
Nou idd.quote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Alsof we nog steeds naar B&B Vol Liefde zitten te kijken.
Neee wat een creeperige man.quote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef S_E het volgende:
Oh ja, onze sterrenbeelden passen bij elkaar. Trouwen?
Ben benieuwd hoe het met z'n zonnevlecht is.quote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef Fascination het volgende:
Deze man had mee moeten doen met B&B dit seizoen met z’n spiritualiteit
Camera voor je neus lijkt me best moeilijk.quote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik moet zo lachen om dat droge voorlezen van je eigen geschreven woorden zonder gevoel of passie. Maar wel met lede ogen voorlezen dat je zeker weet dat je de rest van je leven met die gene wilt spenderen
Ik moet op zoek naar een kreeft dus volgens de spiritiwaliteit.quote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef LaSpezia het volgende:
Ik ben vissen jij kreeft, dus 1 groot feest
Ik wilde het niet zeggen maar ze komt met haar zus nogal kritisch en afkeurend over bij allesquote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Bernice kijkt vies bij elke brief
Ja das waarquote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Camera voor je neus lijkt me best moeilijk.
Alleen geen witte pauwquote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ze is enorm zenuwachtig denk ik.quote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef Revanches het volgende:
Bernice vindt iedereen kut ofzo? Hele tijd dat besmuikte lachje
Het gehalte spiritualiteit neemt ook bij Boer zoekt vrouw toequote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 17 september 2023 21:03 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik vind veel brieven super creepy. Was dat vorige jaren ook al zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |