Aha, vandaar dat ze jou aanspreektquote:Op maandag 18 september 2023 14:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heel erg girl next door ja. Al heeft ze wel een beetje een 1960-vibe over zich, wellicht dat dit moderne progressieve vrouwen afschrikt maar meer conservatieve mannen wel aanspreekt.![]()
Niet teveel bemoeien met complexe onderwerpen maar gewoon lekker op de boerderij aan het werk. Het heeft wel wat.
De hamvraag van vandaag: ken je de eierbal?quote:Op maandag 18 september 2023 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ze jou aanspreekt
Maar wie weet verrast ze ons nog met diepzinnige discussies. Denk toch dat in Zweden het boerenleven ook wel wat onder druk staat door alle klimaatproblematiek (al denk ik dat ze dat dan niet zullen uitzenden, het is wel feelgood tv)
Concurrentie met Expeditie Robinson?quote:Op maandag 18 september 2023 09:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1.3 miljoen kijkers ook maar volgens kijcijfer Tina.
Ik neem aan die van de frituur? Helaas is mijn frituur hier failliet gegaan voor ik hem kon testen. Of nou ja, hier heet het frietei, maar is volgens wiki ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 18 september 2023 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De hamvraag van vandaag: ken je de eierbal?
Het is een stukje ontopicquote:Op maandag 18 september 2023 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik neem aan die van de frituur? Helaas is mijn frituur hier failliet gegaan voor ik hem kon testen. Of nou ja, hier heet het frietei, maar is volgens wiki ongeveer hetzelfde.
Mn moeder maakte vroeger wel vaak schotse eieren, dus een gehaktbal met een gekookt ei erin. Maar dat terzijde (het is hier natuurlijk geen sc)
Die Schotse eieren klinken ook leuk.quote:Op zondag 17 september 2023 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
Weet iemand waar ze zitten? Dat er een Groningse eierbal wordt geserveerd?
quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Niet hele topic gelezen maar haico heeft toch al eens mee gedaan??? Ik herken dat gezicht 100%
Wat is die Groninger eierbal dan flink verdwaaldquote:Op maandag 18 september 2023 18:52 schreef Donna het volgende:
De molen volgens iemand op Reddit die er in de buurt woont;
Het is de Westerveer te Spanbroek.
Dat was bij de voorstelronde.quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Niet hele topic gelezen maar haico heeft toch al eens mee gedaan??? Ik herken dat gezicht 100%
Die wentelteefjes van Fries suikerbrood ook.quote:Op maandag 18 september 2023 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat is die Groninger eierbal dan flink verdwaald
Ik vond het als Groninger zijnde wel leuk om te zienquote:Op maandag 18 september 2023 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat is die Groninger eierbal dan flink verdwaald
Ja klopt!quote:Op maandag 18 september 2023 20:50 schreef Leandra het volgende:
De gerechten waren toch uit de omgeving waar de boeren in NL vandaan kwamen?!
Oooh, dat verklaart het een en ander. Dat had ik gemist.quote:Op maandag 18 september 2023 20:50 schreef Leandra het volgende:
De gerechten waren toch uit de omgeving waar de boeren in NL vandaan kwamen?!
Misschien associeer je hem met Ernst van Ernst, Bobbie en de rest?quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
misschien vind je 'm wat op Evert uit het vorige seizoen lijken? (al was die wel ouder). Ik ben nu ook benieuwd, hij heeft inderdaad best een klassieke kop.quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Ja echt niet houdbaar. En hij heeft op zich een prima hoofd, dus hop, weg met dat plukje!quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Over het hoofddoekje van Haico. Ik had vantevoren nog even de voorstelaflevering gekeken, daar heeft hij hem even af. Dan is hij dus inderdaad kaal met net boven zijn voorhoofd nog een ronde pluk haar. Waar je dan naar blijft kijken en denkt die moet er af!
Helemaal, maar ik heb een beetje begrepen dat ie ook nog een vetzak is geweest en dat overwonnen heeft met hardlopen, voor de rest, tja, groter kun je hem niet maken, Yvonne is al klein en hij net zo, dan een vrouw (gemiddeld in Nederland de langste van de wereld) zoeken, hmmm.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:52 schreef trui het volgende:
[..]
Ja echt niet houdbaar. En hij heeft op zich een prima hoofd, dus hop, weg met dat plukje!
Bergen aan Zee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:49 schreef Burdie het volgende:
Waar in NL komt Claudia van origine vandaan eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |