Degelijk, tuttig, pretentieus, vertel ons meer.quote:Op zondag 17 september 2023 23:06 schreef Arcee het volgende:
Ik vind die vrouw met die bril niks aan.Die vrienden pasten goed bij haar.
Beetje hautain op de een of andere manier. Vond het wel mooi dat ze de brieven goed lazen. Zijn ze nou aan het schrijven omdat ze zo graag in Frankrijk willen wonen of vinden ze ook nog iets interessant aan de vrouw.quote:Op zondag 17 september 2023 23:06 schreef Arcee het volgende:
Ik vind die vrouw met die bril niks aan.Die vrienden pasten goed bij haar.
Maagd Herman was ook nog een groen blad en ontpopt zich geweldig tijdens het seizoen, niet te snel oordelen.quote:Op zondag 17 september 2023 21:34 schreef SpaceOdyssey het volgende:
23 is toch ook veel te jong voor dit programma, slaat nergens op.
Misschien was het Jan(?) die het hautain deed lijken? Ze lijkt me wel lief en sympathiek.quote:Op zondag 17 september 2023 23:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Beetje hautain op de een of andere manier. Vond het wel mooi dat ze de brieven goed lazen. Zijn ze nou aan het schrijven omdat ze zo graag in Frankrijk willen wonen of vinden ze ook nog iets interessant aan de vrouw.
Ja, want haar zus was vast al zwanger toen ze zich opgaf...quote:Op zondag 17 september 2023 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zus van 2 jaar ouder is al zwanger, vaak beginnen de eierstokken bij de jongere zus dan al vroeg te rammelen.
Ok, hier heb ik niet van terug.quote:Op maandag 18 september 2023 08:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want haar zus was vast al zwanger toen ze zich opgaf...
Klassieke vrouw. Past goed in Frankrijkquote:Op zondag 17 september 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien was het Jan(?) die het hautain deed lijken? Ze lijkt me wel lief en sympathiek.
Maar gewoon een vrouw met klasse.En dat wrijft bij sommigen soms.
Die kwam echt over als een valse nicht.quote:Op zondag 17 september 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien was het Jan(?) die het hautain deed lijken? Ze lijkt me wel lief en sympathiek.
Maar gewoon een vrouw met klasse.En dat wrijft bij sommigen soms.
Dat zou wel heel matig zijn, maar door de nieuwe manier van meten komt er denk ik nog wel een half miljoen bij.quote:Op maandag 18 september 2023 09:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1.3 miljoen kijkers ook maar volgens kijcijfer Tina.
quote:Op maandag 18 september 2023 10:11 schreef S_E het volgende:
Brievenaflevering is ook by far de meest saaie aflevering
Aangemeld door familielid en/of overgehaald. Of tijdens een moment van zwakte toch "fuckit" gedacht, om daarna weer goed gereformeerd sober te zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 10:52 schreef Makiko het volgende:
Types als Bernice horen haast standaard bij het programma. Ik sta er altijd van te kijken dat ze überhaupt mee durven doen.
Daar moet je toch best lef voor hebben, al die shit die er ook nog over je heen komt.
Bij het voorstukje van volgende week heeft ze al praatjes dus het komt vast goed.quote:Op maandag 18 september 2023 10:52 schreef Makiko het volgende:
Types als Bernice horen haast standaard bij het programma. Ik sta er altijd van te kijken dat ze überhaupt mee durven doen.
Daar moet je toch best lef voor hebben, al die shit die er ook nog over je heen komt.
Maar hij had wel zinnig commentaar. Brieven met verhalen zonder enige info over de schrijver?quote:Op maandag 18 september 2023 10:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die kwam echt over als een valse nicht.
Nee Haico heeft er 18. Verder wel ja.quote:Op zondag 17 september 2023 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Bernice: 430
Claudia: 89
Haico: 24
Richard: 60
Piet: 24
@:ama klopt hij zo?
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 18 september 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:
Niet hele topic gelezen maar haico heeft toch al eens mee gedaan??? Ik herken dat gezicht 100%
Jij bent wel echt fan.quote:Op maandag 18 september 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hij had wel zinnig commentaar. Brieven met verhalen zonder enige info over de schrijver?
Bernice en zus zaten pretentieus te neuzelen, alsof het allemaal niet goed was. Voor een meid dat nooit daglicht ziet.
quote:
Heel erg girl next door ja. Al heeft ze wel een beetje een 1960-vibe over zich, wellicht dat dit moderne progressieve vrouwen afschrikt maar meer conservatieve mannen wel aanspreekt.quote:Op maandag 18 september 2023 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]en dat terwijl @:Pisces29 normaal zo positief is!
Ik heb maar eventjes gekeken, vind het brieven lezen nooit zo veel aan, maar Bernice heeft wel een beetje de buurmeisjeslook denk ik? Dat schijnt vaak wel gewaardeerd te worden. Wellicht ontdooit ze nog wat, zodra ze de liefde van haar leven gevonden heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |