Gaat lekker. Al lezend dacht ik al, "fijn, dan moeten de koffers ook nog van boord"quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:44 schreef Blues het volgende:
Hadden om 6.50 moeten vertrekken.. bagagedropoff apparaten hadden een storing, lange rijen want handmatig inchecken, duurde anderhalf uur voor we onze koffer af konden geven.
Security liep redelijk goed door, meteen door naar de gate, zitten we in t vliegtuig, zijn nog niet alle koffers ingeladen door de lange rijen.
Toen... waren er niet genoeg pushbackdinges om vliegtuig naar achteren te zetten en toen die er bijna was... werd er een passagier onwel..en nu zitten we as we speak wachten die van boord wordt gehaald.
De slurf gaat er net weer aan zodat ze er uit kunnen.
Er is nu een protocol in werking, we horen een ambulance en er komt marechaussee binnen en nog meer uniformen![]()
De crew loopt ook heen en weer.
Wat een toestanden![]()
Hopelijk gaat t goed komen met deze persoon, maar op vakantie wordt t niet voor hem.
Benieuwd wanneer we de lucht in kunnen, want hun koffers moeten ook nog gezocht worden in het ruim.
"Lonaa's lekkere Lollies en Limonade op Lokatie" ?quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij de KvK
Ongeveer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Lonaa's lekkere Lollies en Limonade op Lokatie" ?
Hou er rekening mee dat het telefoonnummer dat je opgeeft platgebeld gaat worden door frauduleuze electrabedrijven en je mailbox zich vult met spam en scam shit. Een extra mailadres aan maken is geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij de KvK
Hoe is het weer nu in Tsjechië? Oudste gaat volgende maand daar op werkweek en dan weet ik een beetje of ik nog wat moet regelenquote:
Tsjechië?quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe is het weer nu in Tsjechië? Oudste gaat volgende maand daar op werkweek en dan weet ik een beetje of ik nog wat moet regelen
Waarom heb ik dan Tsjechie in mijn hoofdquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tsjechië?Ik zit in Litouwen. Wat frisser als gisteren maar nog wel te doen is in korte broek.
Och wat snel al!quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:31 schreef Lonaa het volgende:
Had ik hier overigens ook al gemeld dat Dora een vliegdatum heeft? 11 oktober gaat ze.
Nee, ik zat nog te wachten op informatie van je.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:31 schreef Lonaa het volgende:
Had ik hier overigens ook al gemeld dat Dora een vliegdatum heeft? 11 oktober gaat ze.
Ja+gelandquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gaat lekker. Al lezend dacht ik al, "fijn, dan moeten de koffers ook nog van boord"
Hebben ze die inmiddels gevonden?
Oh en achquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:31 schreef Lonaa het volgende:
Tja. Dubbel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:31 schreef Lonaa het volgende:
TOV Nederland, net zo laat als hierquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja+gelandnu in rijtje voor auto
Tis hier een uur later.
Noooquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:31 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dit dus. Ik ben aan de ene kant heel blij voor Dora en aan de andere kant ook verdrietig dat ze nu het liefste baasje ter wereld gaat missen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:25 schreef AnneX het volgende:
Tja. Dubbel.
Verdrietig. Opluchting dat het kan.
Ja, dat ga ik wel doen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och wat snel al!
Hoe gaat dat in z’n werk? Moet jij haar naar Schiphol brengen?
Ja, sorry, dit kwam er tussendoor gefietst.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik zat nog te wachten op informatie van je.
Maar goed dat Dora een vliegdatum heeft, hoewel jij dat nu ongetwijfeld anders zal ervaren...
Al deze dingen ja.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sterkte, en blij ook wel dat het gelukt is en zo vlot al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |