Ja die toeristen zouden ze kapot moeten schietenquote:Op maandag 18 september 2023 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mooi!. Jammer altijd, die toeristen op een foto
quote:Op maandag 18 september 2023 20:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
De Wout heeft twee helikopters. Een kleine, snelle, stille.
En dit ding. Dat zo'n twee keer per maand een soort rondvlucht lijkt te doen (aangezien er veel mensen in deze passen, is dat ook waarschijnlijk wat ze doen - zeker omdat het altijd rond zonsondergang is).
En ongeveer drie keer meer herrie maakt dan die ander. Mooie rechte lijnen boven mijn huis, niet omdat'ie daar recht vliegt maar omdat hij zo laag vliegt dat de radar ze niet meer pakt![]()
Om krankjorum van te worden.
Toch mooie foto's Lu!quote:Op maandag 18 september 2023 18:47 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag naar Trakai geweest. Mooie omgeving. Voor het maken van foto's (met een camera, waarbij ik probeer wat unieks te maken - lang bezig ben met composiet ipv lukraak met telefoon wat rond klikken) had ik maar weinig inspiratie vandaag.
En ik heb een kaartje gekocht. Misschien wordt dat wel gelezen. En dan probeer ik het er bij te laten, minimaal tot kerst/O&N/haar verjaardag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoel 1 in de trein, bazenplekHad de hele eerste klas voor mezelf overigens.
[ afbeelding ]
Kom een weekje hier wonen, onder de landingsroutes van Schiphol.quote:Op maandag 18 september 2023 20:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
En dit ding. Dat zo'n twee keer per maand een soort rondvlucht lijkt te doen (aangezien er veel mensen in deze passen, is dat ook waarschijnlijk wat ze doen - zeker omdat het altijd rond zonsondergang is).
En ongeveer drie keer meer herrie maakt dan die ander. Mooie rechte lijnen boven mijn huis, niet omdat'ie daar recht vliegt maar omdat hij zo laag vliegt dat de radar ze niet meer pakt![]()
Gelukkig ga je binnenkort emigreren. Ik zie ze zo vaak vliegen (op boevenjacht) dat ik altijd even zwaai. Misschien kom ik nog een keer op tv.quote:Op maandag 18 september 2023 20:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Voor boevenjacht gebruiken ze die andere. Dan blijft het servies wel in de kast staanquote:Op maandag 18 september 2023 20:50 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Gelukkig ga je binnenkort emigreren. Ik zie ze zo vaak vliegen (op boevenjacht) dat ik altijd even zwaai. Misschien kom ik nog een keer op tv.
Opgegroeid op de aanvliegroute naar Soesterberg. Liever awacs dan dit ding dat maar blijft cirkelenquote:Op maandag 18 september 2023 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom een weekje hier wonen, onder de landingsroutes van Schiphol.
Ik hoor het al niet eens meer, na jaren naast taxistandplaatsen met bliepende mobilofoons, metrostations, een tramremise en nu dus Schiphol te hebben gewoond…
Ik vond dat dus best wel heftig, in Lijnden. Ik weet dat het went want ik woonde ooit 4 jaar aan het spoor maar holy hell wat een boel vliegtuigen en een boel kabaal.quote:Op maandag 18 september 2023 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom een weekje hier wonen, onder de landingsroutes van Schiphol.
Ik hoor het al niet eens meer, na jaren naast taxistandplaatsen met bliepende mobilofoons, metrostations, een tramremise en nu dus Schiphol te hebben gewoond…
Tja, maar ook niet meer dan een registratie zoals waarschijnlijk tientallen anderen vandaag ook dedenquote:[b]Op
Er vliegt hier ook wel een paar x per week een heli boven ons richting kust. Klereherrie idd.
[..]
Toch mooie foto's Lu!
Sinds ze die Tupolevs niet meer hebben bij de Russen (vliegen die überhaupt nog van/naar Amsterdam) valt het hier al de helft mee.quote:Op maandag 18 september 2023 21:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond dat dus best wel heftig, in Lijnden. Ik weet dat het went want ik woonde ooit 4 jaar aan het spoor maar holy hell wat een boel vliegtuigen en een boel kabaal.
Nou doe effe normaal zeg. Iemand die zich oprecht zorgen maakt. Zouden meer mensen eens moeten doen.quote:
Hij kan er wel om lachen denk ik.quote:Op maandag 18 september 2023 21:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou doe effe normaal zeg. Iemand die zich oprecht zorgen maakt. Zouden meer mensen eens moeten doen.
Laten we het er gezien de situatie maar niet op gokken…quote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hij kan er wel om lachen denk ik.
Ik zit op hemelsbreed een kilometer of zo van het vliegveld en de traumaheli vliegt voor richting dordrecht/brabant récht over mijn huis. Maar dat is een zelfde 'stille' airbus als de gewone politie-heli, plus dat'ie in één keer weg is.quote:Op maandag 18 september 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ze die Tupolevs niet meer hebben bij de Russen (vliegen die überhaupt nog van/naar Amsterdam) valt het hier al de helft mee.
Die dingen leken niet op te kunnen stijgen en dan kon je ze vanaf het dakterras bijna aan te kunnen raken. En die waren echt oorverdovend.
Maar ik begrijp de reactie van LHO wel, draaiende trauma- of politiehelikopters zijn stront irritant.
En ook die hebben we hier regelmatig…
Misschien kun je een woo-verzoek indienen naar het nut van die rondjes met de grote heli?quote:Op maandag 18 september 2023 21:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zit op hemelsbreed een kilometer of zo van het vliegveld en de traumaheli vliegt voor richting dordrecht/brabant récht over mijn huis. Maar dat is een zelfde 'stille' airbus als de gewone politie-heli, plus dat'ie in één keer weg is.
Dat cirkelen met die grote helikopter is echt gekmakend.
SPOILER: veul foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is een graanpakhuis gebouwd in 1912 en is nog steeds in gebruik. Ik ga goud op die oude industriële meuk en vind het helemaal mooi als het nog gebruikt wordt ook.Kranplätze müssen verdichtet sein
Kun je er niet eens een tweet aan wagen. Zonder verder oordeel er een te hangen zoals je hier doet. "Hij vliegt een stuk lager en naar mijn idee vaak rond zonsondergang" misschien is het wel een speciale taakquote:Op maandag 18 september 2023 21:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zit op hemelsbreed een kilometer of zo van het vliegveld en de traumaheli vliegt voor richting dordrecht/brabant récht over mijn huis. Maar dat is een zelfde 'stille' airbus als de gewone politie-heli, plus dat'ie in één keer weg is.
Dat cirkelen met die grote helikopter is echt gekmakend.
quote:Op maandag 18 september 2023 21:41 schreef derLudolf het volgende:
Gdansk zelf is overigens ook wel een fraaie stad. En, naar wat in het museum wat geclaimd was daar, of beter gezegd op de Westerplatte een schiereiland in het havengebied, de oorlog ook echt begonnen.Hollandse invloed/bouwers destijds toch?SPOILER: veul foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is een graanpakhuis gebouwd in 1912 en is nog steeds in gebruik. Ik ga goud op die oude industriële meuk en vind het helemaal mooi als het nog gebruikt wordt ook.
Zit net toevallig Danzig te luisteren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wel opnemen hèquote:Op maandag 18 september 2023 21:45 schreef Troel het volgende:
En Mr.T gaat me telefonisch stalken zegt ie
Het is wel een Hanzestadquote:Op maandag 18 september 2023 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Hollandse invloed/bouwers destijds toch?
Zit net toevallig Danzig te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |