abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator maandag 18 september 2023 @ 11:43:13 #101
81329 crew  MadMaster
Schots en scheef...
pi_210671760
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 11:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Allemaal in hetzelfde huis?
Ben benieuwd naar de bevindingen van afspraak 2.
De overige zijn controle afspraken vermoed ik. Na de eerdere ingreep.

In ieder geval: pffft sterkte op zo’n dag. Dan ben je er hopelijk vanaf voor lang.
Kaakchirurg in Zaandam, internist in Beverwijk en tandarts/mondhygieniste morgen in Zwanenburg…
  maandag 18 september 2023 @ 12:58:56 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_210672516
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 11:15 schreef AnneX het volgende:

@:Troel tijdens de opname ‘vergeet’ men of jij om pijnmedicatie te geven? 😳
Lullig van het infuus. Dus zuinig erop zijn. Redden je jongens zich?

Meestal ben ik om 6 uur wakker en vraag ik er zelf om, ook al staat het in de computer. Nu stond het wel in de computer, maar sliep ik en hebben ze me niet wakker gemaakt. Dus de eerste pacaratemol pas weer om 12 uur gehad (laatste was rond 20 uur gisteren), maar nu wel via het infuus. Om 11 uur zat de morfine erin (staat om 10 iur gepland, maar uitgesteld vanwege bezoek van de arts). Mijn ontbijt en lunch waren dus niet zoveel waard. Smaakt niet, krijg het dan niet weg. Zal vanavond wel weer beter gaan als de pijn weer stabiel is.

De jongens zitten bij opa en oma thuis en vooral de jongste vindt 1 ding belangrijk: als hij maar op tijd eten krijgt. We bellen en appen elke dag wel, maar er is niet echt behoefte om langs te komen in het ziekenhuis (en als ze er zinn dan is de telefoon interessanter, dus tja). Vanochtend contact gehad met school van de oudste, die loopt goed. Van de jongste ben ik nog niet zeker, nog geen reactie van de mentor daar.

Ik denk overigens niet dat ik de hele week nog moet blijven, hoop dat in ieder geval niet. Maar wel fijn dat je gewoon een arts hebt die weet wat je probleem is en niet elke dag een ander zoals in het weekend.

[ Bericht 3% gewijzigd door Troel op 18-09-2023 13:06:00 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210673403
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 12:58 schreef Troel het volgende:

[..]
Meestal ben ik om 6 uur wakker en vraag ik er zelf om, ook al staat het in de computer. Nu stond het wel in de computer, maar sliep ik en hebben ze me niet wakker gemaakt. Dus de eerste pacaratemol pas weer om 12 uur gehad (laatste was rond 20 uur gisteren), maar nu wel via het infuus. Om 11 uur zat de morfine erin (staat om 10 iur gepland, maar uitgesteld vanwege bezoek van de arts). Mijn ontbijt en lunch waren dus niet zoveel waard. Smaakt niet, krijg het dan niet weg. Zal vanavond wel weer beter gaan als de pijn weer stabiel is.

De jongens zitten bij opa en oma thuis en vooral de jongste vindt 1 ding belangrijk: als hij maar op tijd eten krijgt. We bellen en appen elke dag wel, maar er is niet echt behoefte om langs te komen in het ziekenhuis (en als ze er zinn dan is de telefoon interessanter, dus tja). Vanochtend contact gehad met school van de oudste, die loopt goed. Van de jongste ben ik nog niet zeker, nog geen reactie van de mentor daar.

Ik denk overigens niet dat ik de hele week nog moet blijven, hoop dat in ieder geval niet. Maar wel fijn dat je gewoon een arts hebt die weet wat je probleem is en niet elke dag een ander zoals in het weekend.
Heftig allemaal! Duimen dat je snel naar huis kan zonder pijn
  maandag 18 september 2023 @ 14:57:28 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_210673434
In ieder geval krijg ik de 20e nog antibiotica, dus niet voor donderdag thuis gok ik.

Op zich heb ik weinig te klagen hoor, het meeste gaat gewoon goed. Alleen is zo'n foutje wel meteen een stempel op de hele dag omdat het samenhangt met terugkomende pijn.

Ze verzorgen me verder echt wel goed en het eten is voortreffelijk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210673473
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts

*O*

Goedemorgen!
Goeiemorrege wat een lijstje, sterkte en succes :*
pi_210673477
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 14:57 schreef Troel het volgende:
In ieder geval krijg ik de 20e nog antibiotica, dus niet voor donderdag thuis gok ik.

Op zich heb ik weinig te klagen hoor, het meeste gaat gewoon goed. Alleen is zo'n foutje wel meteen een stempel op de hele dag omdat het samenhangt met terugkomende pijn.

Gelukkig maar :*
pi_210673483
Fiets ik naar de bieb, nieuwe openingstijden zitten dus nog niet in m'n hoofd en op maandag ben ik natuurlijk doorgaans nooit vrij :')
Dichte deur |:)
  Moderator maandag 18 september 2023 @ 15:11:28 #108
81329 crew  MadMaster
Schots en scheef...
pi_210673540
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 15:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Goeiemorrege wat een lijstje, sterkte en succes :*
Je zeer aardige collega heb ik net bezocht en het is volgens haar inderdaad 'postprandiale hypotensie'.
Daarbij is het vooral een kwestie van accepteren dat de situatie zo is en een beetje rekening met wat zaken houden, zoals niet eten als de mogelijke negatieve effecten daarvan zeker niet uitkomen, zoals bijv. eten tijdens het autorijden.
Er is geen behandeling of medicatie om de de bloeddruk verlagende symptomen na het eten te voorkomen. Hooguit iets meer zout gebruiken via een kopje bouillon of zo.

Voortaan geef ik bij restaurantreserveringen aan dat ik graag een ruimte wil hebben om, indien nodig, even te kunnen liggen... ;)

Dank voor je hulp nogmaals en alvast een fijne vakantie... :*
pi_210673617
quote:

Die laatste 2 opmerkingen zijn wel heel fijn, maar wat een ellende dit.

Vanochtend weer heel veel papieren ingevuld en zo even inloggen om nog eea na te kijken.

Waar waren jullie in de UK @Tuindier?

Heb je dan nog wel genoeg te lezen op vakantie @Blues?

Wat balen @MadMaster Dat je iets hebt is tot daar aan toe, maar dat er niets aan gedaan kan worden is echt heel vervelend.

Fietste net naar huis, voor mij een knul op de fiets aan het bellen. Eerder stak hij al halverwege door rood over en moest vol in de remmen omdat een auto door groen reed. Bellende knul slingerde nogal dus kreeg de indruk dat hij af wilde slaan, goed ingeschat alleen deed hij dat eerder dan de zijweg (hij wilde blijkbaar even een stukje spookfietsen) dus zal ik er bijna tegenop. "m even uitgescholden voor sukkel en doorgefietst. Hoor ik een auto vol in de remmen gaan en toeteren, ging die knul weer afslaan, al bellend, niet kijkend (heb het niet eens over hand uitsteken, want daar moest hij mee bellen). Sommige mensen verdienen aangereden te worden. Hoeft hij zelf niets te hebben, maar zou er strak over z'n telefoon gereden moeten worden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210674355
quote:

Dat laatste is mooi meegenomen in alle sores.

Zelf heb ik ernstig afwijkende ervaringen met waardeloze maaltijden 8)7 recht onder het A4 boven het bed hóe belangrijk goed eten is voor genezing.

quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 15:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Je zeer aardige collega heb ik net bezocht en het is volgens haar inderdaad 'postprandiale hypotensie'.
Daarbij is het vooral een kwestie van accepteren dat de situatie zo is en een beetje rekening met wat zaken houden, zoals niet eten als de mogelijke negatieve effecten daarvan zeker niet uitkomen, zoals bijv. eten tijdens het autorijden.
Er is geen behandeling of medicatie om de de bloeddruk verlagende symptomen na het eten te voorkomen. Hooguit iets meer zout gebruiken via een kopje bouillon of zo.

Voortaan geef ik bij restaurantreserveringen aan dat ik graag een ruimte wil hebben om, indien nodig, even te kunnen liggen... ;)

Geen serieuze aanleiding. ‘Gewoon’ een serieuze vervelend iets.
(Eerlijk gezegd vond ik het al ‘eng’ van je rit naar huis na de bbq.).

Wel hendig, dat er genoeg te vinden is aan betrouwbare info met dokter google.
Sterkte hoor.

Cul Wise: hendig die rollen bladerdeeg! 👍🏼 Alleen korte tht.
Affijn, ook appels moesten op: hoppa appelplaattaart. :Y)
pi_210674385
@Kaatje Stom hè van de bellende en whatsappende fietser 8)7
Zie het het hier ook vaak. Of lopend op een trap! ( in de sportschool).
Hóe dringend kan een bericht zijn?
pi_210674426
@Blues Je doet toch ook e reader lezen? Dan is de Bieb open :B
pi_210674525
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 16:31 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Je doet toch ook e reader lezen? Dan is de Bieb open :B
Nee nooit ereaders, vind ik niet prettig.
Ik ga lekker een eckt boek kopen op schiphol en ik luister heeeeel graag podcasts O+ Komt goed.
Ook nog 2 boekjes van het eiland in de tas.
pi_210674537
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 15:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Vervelend die aandoening. Mee leren leven dus.!
Ja MB is een fijn mens he!

Of een stretcher in de auto :+
  Moderator maandag 18 september 2023 @ 17:31:07 #115
81329 crew  MadMaster
Schots en scheef...
pi_210674984
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 16:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Vervelend die aandoening. Mee leren leven dus.!
Ja MB is een fijn mens he!

Of een stretcher in de auto :+
Ja, heel aardige dame.

In de auto lukt die stretcher meenemen nog wel, op de fiets al iets minder.
Mijn motto is nu gewoon: Als ik onderweg ben/ga, niet eten...
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 16:25 schreef AnneX het volgende:

Geen serieuze aanleiding. ‘Gewoon’ een serieuze vervelend iets.
(Eerlijk gezegd vond ik het al ‘eng’ van je rit naar huis na de bbq.).
De symptomen treden altijd meteen op tijdens óf na het eten, niet uren daarna.
De internist heeft ook aangegeven dat ik mijn sociale leven niet hoef aan te passen, ik moet er alleen rekening mee houden, ook qua timing. Snel even iets eten en dan meteen daarna in de auto stappen, is bijvoorbeeld ook niet handig... :P
pi_210675095
Zo zeg. buiten hebben ze het licht uitgedaan en dikke vette wind aangezet.
pi_210675227
Je hebt meteen m'n werkplek kunnen bewonderen @MadMaster :D
  Moderator maandag 18 september 2023 @ 18:03:21 #118
81329 crew  MadMaster
Schots en scheef...
pi_210675312
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 17:55 schreef Blues het volgende:
Je hebt meteen m'n werkplek kunnen bewonderen @:MadMaster :D
Klopt, ik zat er echt tegenover, naast de koffiemachine die nog gratis koffie levert. O+
Bij de kaakchirurg in Zaandam betaalde ik vanmorgen voor een koffie en een cappuccino uit een soortgelijke automaat nog ¤ 7,05... 8)7
En je naaste collega's heb ik ook gezien, gok ik... :P

Ze zijn er flink aan het verbouwen, er werd een zooitje materiaal van vrachtwagens opgetakeld richting het nieuwe, in aanbouw zijnde gebouw.

En nu dan het diner.
Fingers crossed... ;)
pi_210675388
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 18:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Klopt, ik zat er echt tegenover, naast de koffiemachine die nog gratis koffie levert. O+
Bij de kaakchirurg in Zaandam betaalde ik vanmorgen voor een koffie en een cappuccino uit een soortgelijke automaat nog ¤ 7,05... 8)7
En je naaste collega's heb ik ook gezien, gok ik... :P

Ze zijn er flink aan het verbouwen, er werd een zooitje materiaal van vrachtwagens opgetakeld richting het nieuwe, in aanbouw zijnde gebouw.

En nu dan het diner.
Fingers crossed... ;)
🤞🤞

Ja er wordt een heel stuk aangebouwd, groeien uit ons jasje.
Het zal wel stil geweest zijn in de wachtruimte omdat het lunchpauze was..
Yep m'n eigen meisjes heb je gezien O+
  maandag 18 september 2023 @ 18:16:24 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_210675439
En tnx voor alle lieve woorden. Dat is fijn. Al met al was vandaag gewoon even een kutdag. Gelukkig stond mijn vriend 2 minuten nadat ik hem vroeg te komen al in mijn kamer omdat hij onderweg was. Gewoon niet mijn dag. En nu zit hij voor mij bij vast een heel interessante informatieavond op school.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210675469
Jouw vriend O+
  maandag 18 september 2023 @ 18:22:55 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_210675499
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 18:20 schreef Blues het volgende:
Jouw vriend O+
Echt wel. Ik heb nu eindelijk wat ik ook bij anderen zie. Iemand die je door dik en dun steunt en er voor je is als je het nodig hebt in plaats van een derde kind :@

Zou hem voor geen goud willen missen O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210675526
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 18:22 schreef Troel het volgende:

[..]
Echt wel. Ik heb nu eindelijk wat ik ook bij anderen zie. Iemand die je door dik en dun steunt en er voor je is als je het nodig hebt in plaats van een derde kind :@

Zou hem voor geen goud willen missen O+
Wat fijn voor je, een gouden Mr.T.
  Moderator maandag 18 september 2023 @ 18:47:52 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210675747
Vandaag naar Trakai geweest. Mooie omgeving. Voor het maken van foto's (met een camera, waarbij ik probeer wat unieks te maken - lang bezig ben met composiet ipv lukraak met telefoon wat rond klikken) had ik maar weinig inspiratie vandaag.

En ik heb een kaartje gekocht. Misschien wordt dat wel gelezen. En dan probeer ik het er bij te laten, minimaal tot kerst/O&N/haar verjaardag.

Stoel 1 in de trein, bazenplek :D Had de hele eerste klas voor mezelf overigens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210675797
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 18:47 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag naar Trakai geweest. Mooie omgeving. Voor het maken van foto's (met een camera, waarbij ik probeer wat unieks te maken - lang bezig ben met composiet ipv lukraak met telefoon wat rond klikken) had ik maar weinig inspiratie vandaag.

En ik heb een kaartje gekocht. Misschien wordt dat wel gelezen. En dan probeer ik het er bij te laten, minimaal tot kerst/O&N/haar verjaardag.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Stoel 1 in de trein, bazenplek :D Had de hele eerste klas voor mezelf overigens.
[ afbeelding ]
Mooi!. Jammer altijd, die toeristen op een foto ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')