Sterkte!quote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts
Goedemorgen!
Wat is de status van die sollicitatie op die betaalde functie eigenlijk?quote:Op maandag 18 september 2023 08:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wauw, wat een programma @:madmaster Sterkte vandaag
Ik zie niets raars in het advies @:barreltje Hier komen nogal wat kattenbezitters over de vloer dus regelmatig vaccineren
Mooi weer @:sigme envoor leven van @:lonaa
Nu even eten en naar vwn. Het zal in ieder geval niet zo warm zijn
Nog niets gehoord. Maar degene die het vroeg heb ik daarna ook niet meer gezien, waarschijnlijk morgenmiddag pas.quote:Op maandag 18 september 2023 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat is de status van die sollicitatie op die betaalde functie eigenlijk?
Dat is al enige tijd ook de boodschap in wat ik stuurde. "Okay, we zullen elkaar vast niet zien, maar goh, vertel toch wat er aan de hand is" en dat ik het me best wat doet.quote:Op maandag 18 september 2023 08:24 schreef Candaasje het volgende:
Ik begrijp je zorgen wel @:derLudolf .
Als iemand hier lang weg blijft worden er al zorgen uitgesproken door ook vaak relatief onbekenden (en geeft regelmatig iemand die diegene beter kent een verklaring), laat staan dus als je zoveel met iemand hebt opgetrokken.
En laten we wel wezen, als er echt iets aan de hand is waardoor ze afgezonderd wordt door een ander, dan heeft meningen achteraf het hoogste woord wanneer er wat is gebeurd.
Zolang je informeert naar haar gezondheid/welbevinden en niet gaat smeken om een date, vind ik er niet zoveel stalkerig aan.
Als ze geen contact meer wil vanuit haar eigen beslissing, dan is dat netjes om te melden. Ghosten is onfatsoenlijk en werkt dan mogelijk onnodige zorgen in de hand.
Mogguh trouwens!
Ik zag kittens!
Wat vind je een raar advies @:Barreltje ?
Verder niet terug gelezen. Druk op het werk, druk weekend gehad, nu eens uit bed en aan de klus. Er moet een ventilatiesysteem worden aangelegd deze week, en isolatie van de zolder worden aangebracht, en een vloertje worden gelegd…
Ah, ok, ik duim low key een beetje verder voor je. Klinkt perfect!quote:Op maandag 18 september 2023 08:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog niets gehoord. Maar degene die het vroeg heb ik daarna ook niet meer gezien, waarschijnlijk morgenmiddag pas.
Klinkt leukquote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts
Goedemorgen!
Poezen die op dieet zijn, zijn echt het liefst.quote:Op maandag 18 september 2023 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
poezon
Mijnes is zo leuk, op dieet
Een Amsterdamse koebelquote:
ja dat lost niet echt wat op denk ikquote:Op maandag 18 september 2023 08:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou terug in bed kruipen met dat vooruitzicht
Nee, we wachten met smart op de arts in de hoop dat die iets meer weet te vertellen.quote:Op maandag 18 september 2023 09:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klinkt leuk![]()
Beterschap nog maar dan @:Troel enig idee hoe lang je nog moet blijven? En ja pijnstilling kan heel doen, zie ik goed bij m'n moeder.
Nu al zin inquote:Op maandag 18 september 2023 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen lieverds. Wel leven nog. We wilden veel leren van deze vakantie en dat is precies wat we aan het doen zijn![]()
We hebben ok geslapen. Beetje warm zo samen op 1.40. Vannacht moeten er nog meer ramen open.
Later meer verslag van ons slapstick-avontuur.
Brak boks!quote:
Ik weet precies niets van katten, maar wat zou je bij een virus kunnen doen dan? (Behalve goed in de gaten houden bij zorgen naar de dierenarts)? Symptoombestrijding als stomen en neusdruppels (lijkt me hilarisch bij een katquote:Op maandag 18 september 2023 08:45 schreef Barreltje het volgende:
@:candaasje en @:kaatje1
Het advies is vaccineren.. prima, gaan we ook doen!
Maar als ze al niesziekte hebben dan is het advies om niks te doenBegrijp ik dat goed ?
Filmpje
Allemaal in hetzelfde huis?quote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts
Goedemorgen!
Dat is een opluchting! Nóg een week?!quote:Op maandag 18 september 2023 11:14 schreef Troel het volgende:
Ontstekingswaarden zijn verder gedaald![]()
Dit keer een arts die het effect van bariatische chirurgie op de opname van medicijnen snapte. Ze gaat in overleg ook een plan maken voor de pijnmedicatie, ik wil niet met morfine naar huis, maar kijk graag welke opties er zijn. Ontslagdatum nog niet bekend, maar wel fijn om gewoon de hele week een arts te hebben die dat belangrijke stukje gewoon snapt. Opluchting.
Deel Kaakchirurg hebben we achter de rug, inderdaad de controle op de operatie eind juli.quote:Op maandag 18 september 2023 08:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou terug in bed kruipen met dat vooruitzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |