Jup. Als je over het hoofd ziet dat het koe-bel is en het uitspreekt zoals je koepel uit zou spreken maar dan met een bquote:
quote:Op zondag 17 september 2023 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is toch hetzelfde instrument als wat gebruikt wordt bij o.a. het intro van 'Copacabana' van Barry Manilow? Of zijn dat grotere koebellen?
Zocht een tijdje terug een dergelijk 'koebel' ritme voor een remix van een andere track en heb dat er voor gebruikt, nadat ik de drums verwijderd heb.
En ja, dat mixen/remixen van bestaande muziek is één van mijn hobby's…
Ja, die! Dat is ook 1 van de bekendste ritmes in samba.quote:Op zondag 17 september 2023 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is toch hetzelfde instrument als wat gebruikt wordt bij o.a. het intro van 'Copacabana' van Barry Manilow? Of zijn dat grotere koebellen?
Zocht een tijdje terug een dergelijk 'koebel' ritme voor een remix van een andere track en heb dat er voor gebruikt, nadat ik de drums verwijderd heb.
En ja, dat mixen/remixen van bestaande muziek is één van mijn hobby's…
Ken je een bekende song waarin alle 3 die koebellen zitten?quote:Op zondag 17 september 2023 22:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, die! Dat is ook 1 van de bekendste ritmes in samba.
Nee helaas, de drietoon komt erg weinig voor.quote:Op zondag 17 september 2023 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je een bekende song waarin alle 3 die koebellen zitten?
In 'Copacabana' zitten er volgens mij maar 2…
Ik kon ook niks bedenken, hoewel ik even dacht dat er in 'Carnaval de Paris' van Dario G de 3 verschillende tonen te horen waren. Niet dus…quote:Op zondag 17 september 2023 22:35 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Nee helaas, de drietoon komt erg weinig voor.
Ja dat had ik ook!quote:Op zondag 17 september 2023 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een grappig ding @:morgane89
Bij het lezen legde ik de klemtoon verkeerd dus ???
Ai, dat is nogal pijnlijk toch? Afgezien van hoe ernstig etc., want met organen klinkt het altijd eng en iets dat je niet wilt hebben. Inmiddels weer thuis?quote:Op zondag 17 september 2023 22:44 schreef Troel het volgende:
Der ludolf: nierbekkenontsteking
Verder: ik vind het lief dat je je zorgen maakt. Iedereen zou zo iemand moeten hebben.
Rondje van de zaakquote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts
Goedemorgen!
Sterkte!quote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts
Goedemorgen!
Ik zou terug in bed kruipen met dat vooruitzichtquote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnen 24 uur vanaf nu:
- Kaakchirurg
- Internist
- Mondhygiëniste
- Tandarts
Goedemorgen!
Nee, en door een vergeten pijnstiller vannacht merk ik pas echt goed wat de pijnstillers doen.quote:Op maandag 18 september 2023 07:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ai, dat is nogal pijnlijk toch? Afgezien van hoe ernstig etc., want met organen klinkt het altijd eng en iets dat je niet wilt hebben. Inmiddels weer thuis?
Zorgen maken alleen is een persoon niet veel mee geholpen natuurlijk. Heb nogal beroerd geslapen vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |