Ik vind het wel leuk voor jou, maar heb er net zo weinig mee als postzegels sparen. Al kan ik me wel voorstellen dat het je op een gegeven moment “grijpt”quote:Op zondag 17 september 2023 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het echt bijzonder hoeveel belangstelling jullie voor mijn hobby opbrengen(ja okee money
)
Want ik weet ook wel dat er echt niet veel mensen zijn dit dit leuk vinden
oh an moet je wel heel graag willenquote:Op zondag 17 september 2023 21:32 schreef sigme het volgende:
Wij gingen toch fietsen, ondanks het regenachtige weer. Op de heenweg wel gestopt om regenbroeken aan te trekken. Heen & weer was ruim 35km, voor mij op een geleend kindermountainbike'je met achteruittraprem
En de route was nog steeds prachtig.
Eten en gezelschap en sfeer en bediening en het pand was zoals altijd/zoals verwacht: erg goed en leuk en gezellig.
Een wijnarrangement bij het eten was ook wel eens leuk voor de verandering, meestal komen we met de auto en dan hebben we dat helemaal niet natuurlijk.
't Zijn toch mooie plaatjes, die billetjes van jou? En dan plaatjes met jouw praatjes: net zo leuk als catastrofale familiebijeenkomsten en uitputtende bbq's etc etc.quote:Op zondag 17 september 2023 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het echt bijzonder hoeveel belangstelling jullie voor mijn hobby opbrengen(ja okee money
)
MINSTENS zo leukquote:Op zondag 17 september 2023 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
't Zijn toch mooie plaatjes, die billetjes van jou? En dan plaatjes met jouw praatjes: net zo leuk als catastrofale familiebijeenkomsten en uitputtende bbq's etc etc.
Doe je ding! Ik help je waar noodzakelijk, dat weet jequote:Op zondag 17 september 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MINSTENS zo leuk![]()
![]()
komende week even oorlog trappen over wat Noorse biljetjes @:fogel
quote:Op zondag 17 september 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ik vind het gewoon LEUK om er als hobby mee bezig te zijn. En dan win ik dus altijdIk ben blij dat ik voor vier biljetten vaak niet meer dan 40 euro betaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind mensen die enthousiast zijn over hun hobby altijd leuk om naar te luisterenquote:Op zondag 17 september 2023 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
)
eeerst even dit regelen, dan kom ik terugquote:Op zondag 17 september 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mensen die enthousiast zijn over hun hobby altijd leuk om naar te luisterenEn je steekt er meestal nog iets van op ook, van een wereld waar je zelf niets van kent/weet
Ik ookquote:Op zondag 17 september 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mensen die enthousiast zijn over hun hobby altijd leuk om naar te luisterenEn je steekt er meestal nog iets van op ook, van een wereld waar je zelf niets van kent/weet
quote:Op zondag 17 september 2023 21:22 schreef Tele6 het volgende:
De stand van zaken:
[..]
Inmiddels heb ik ook nog genoteerd:
- Bovenop keukenkastjes soppen
- Achterlamp nieuwe stadsfiets fixen
- Theepot schoonmaken
Heb ik ook jaren gehad.quote:Op zondag 17 september 2023 22:04 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Dat is een welbestede dag.
Bovenop de keukenkastjes kun je kranten neerleggen. Hoef je niet de vettigheid te soppen en alleen de kranten te vervangen.
# praktische tip i.p.v. klaagpost.
Ik bewaar spullen bovenop de keukenkastjes (zoals m'n voorraad sojamelk, een grote wokpan en een saladeschaal en m'n ovenwanten - ik ben lang dus ik kan er makkelijk bij) dus dat combineert niet echt met kranten. Anders handige tip idd!quote:Op zondag 17 september 2023 22:04 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Dat is een welbestede dag.
Bovenop de keukenkastjes kun je kranten neerleggen. Hoef je niet de vettigheid te soppen en alleen de kranten te vervangen.
# praktische tip i.p.v. klaagpost.
Ik heb m'n oude stervende stadsfiets omgeruild voor een fiets die al van mij was maar nog bij m'n ouders stond. Die vond ik al die tijd te mooi voor in de stad, dus heb ik sinds 2014 hier op een barrel gereden, maar nu was ik klaar met mezelf kwellen - en in vergelijking met al die e-bikes is de fiets helemaal niet zo mooi.quote:Op zondag 17 september 2023 22:13 schreef Morgane89 het volgende:
Oh dat is handig! Daar zou ik hier een keukentrapje met 2 tredes voor nodig hebben.
Wat voor fiets heb je gekocht?
Dit is toch hetzelfde instrument als wat gebruikt wordt bij o.a. het intro van 'Copacabana' van Barry Manilow? Of zijn dat grotere koebellen?quote:Op zondag 17 september 2023 22:07 schreef Morgane89 het volgende:
Dan ga ik ook even jompelen om mijn hobbyvanaf morgen bij mijn sambaband weer een ander instrument spelen, een drietonige koebel. Heb ik al eens eerder gespeeld, maar dat is al zeker 10 jaar geleden.
Ik ben benieuwd wat ik er nog van bak, maar ik weet nog wel wat ritmes uit m'n hoofd van toen. Ik denk dat dit al het vijfde instrument is dat ik nu (weer) ga spelen bij de band. Zo leuk om steeds weer nieuwe partijen en technieken te leren. Zo verveel ik me nog steeds niet na 15 jaar samba.
[ afbeelding ]
Dat had ik ook eerstquote:Op zondag 17 september 2023 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een grappig ding @:morgane89
Bij het lezen legde ik de klemtoon verkeerd dus ???
Oh wat leuk! Ik ga morgen zoeken op hoe dat klinktquote:Op zondag 17 september 2023 22:07 schreef Morgane89 het volgende:
Dan ga ik ook even jompelen om mijn hobbyvanaf morgen bij mijn sambaband weer een ander instrument spelen, een drietonige koebel. Heb ik al eens eerder gespeeld, maar dat is al zeker 10 jaar geleden.
Ik ben benieuwd wat ik er nog van bak, maar ik weet nog wel wat ritmes uit m'n hoofd van toen. Ik denk dat dit al het vijfde instrument is dat ik nu (weer) ga spelen bij de band. Zo leuk om steeds weer nieuwe partijen en technieken te leren. Zo verveel ik me nog steeds niet na 15 jaar samba.
[ afbeelding ]
Hahaha dat klinkt inderdaad als een zielig vogeltje op wielenquote:Op zondag 17 september 2023 22:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb m'n oude stervende stadsfiets omgeruild voor een fiets die al van mij was maar nog bij m'n ouders stond. Die vond ik al die tijd te mooi voor in de stad, dus heb ik sinds 2014 hier op een barrel gereden, maar nu was ik klaar met mezelf kwellen - en in vergelijking met al die e-bikes is de fiets helemaal niet zo mooi.
Dus nu rijd ik op een rode Montego stadsfiets met 3 versnellingen die het daadwerkelijk doen - fijn joh.
Ik heb de rode fiets destijds 2,5 jaar gebruikt en sinds 2014 is het m'n vaders reservefiets geweest. Ik moet 'm wel over een tijdje voor een beurt doen denk ik, de achterband is nogal versleten. Maar alles doet het verder perfect(het achterlicht inmiddels ook dus)
En m'n pa verveelt zich de laatste tijd nogal, dus die wilde de stervende stadsfiets gaan proberen op te lappen. Misschien dat er nog wat af te stellen is aan de stervende versnellingsnaaf, of dat hij de slag uit het wiel kan halen, de stervende lagers kan voorzien van nieuwe balletjes of de blokkerende remmen wat liefde kan geven. Ik acht de kans klein
De klemtoon in koebel?quote:Op zondag 17 september 2023 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een grappig ding @:morgane89
Bij het lezen legde ik de klemtoon verkeerd dus ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |