abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210667982
Wij gingen toch fietsen, ondanks het regenachtige weer. Op de heenweg wel gestopt om regenbroeken aan te trekken. Heen & weer was ruim 35km, voor mij op een geleend kindermountainbike'je met achteruittraprem :')
En de route was nog steeds prachtig.
Eten en gezelschap en sfeer en bediening en het pand was zoals altijd/zoals verwacht: erg goed en leuk en gezellig.
Een wijnarrangement bij het eten was ook wel eens leuk voor de verandering, meestal komen we met de auto en dan hebben we dat helemaal niet natuurlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210667994
quote:
11s.gif Op zondag 17 september 2023 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het echt bijzonder hoeveel belangstelling jullie voor mijn hobby opbrengen :@ (ja okee money :~ )

Want ik weet ook wel dat er echt niet veel mensen zijn dit dit leuk vinden O+
Ik vind het wel leuk voor jou, maar heb er net zo weinig mee als postzegels sparen. Al kan ik me wel voorstellen dat het je op een gegeven moment “grijpt”
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 17 september 2023 @ 21:33:21 #28
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210667995
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2023 21:32 schreef sigme het volgende:
Wij gingen toch fietsen, ondanks het regenachtige weer. Op de heenweg wel gestopt om regenbroeken aan te trekken. Heen & weer was ruim 35km, voor mij op een geleend kindermountainbike'je met achteruittraprem :')
En de route was nog steeds prachtig.
Eten en gezelschap en sfeer en bediening en het pand was zoals altijd/zoals verwacht: erg goed en leuk en gezellig.
Een wijnarrangement bij het eten was ook wel eens leuk voor de verandering, meestal komen we met de auto en dan hebben we dat helemaal niet natuurlijk.
oh an moet je wel heel graag willen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_210667997
quote:
Ik vind het echt bijzonder hoeveel belangstelling jullie voor mijn hobby opbrengen :@ (ja okee money :~ )

't Zijn toch mooie plaatjes, die billetjes van jou? En dan plaatjes met jouw praatjes: net zo leuk als catastrofale familiebijeenkomsten en uitputtende bbq's etc etc.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 17 september 2023 @ 21:34:58 #30
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210668016
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2023 21:33 schreef sigme het volgende:

[..]
't Zijn toch mooie plaatjes, die billetjes van jou? En dan plaatjes met jouw praatjes: net zo leuk als catastrofale familiebijeenkomsten en uitputtende bbq's etc etc.
MINSTENS zo leuk *) *O*

komende week even oorlog trappen over wat Noorse biljetjes @Fogel
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 17 september 2023 @ 21:36:36 #31
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210668027
ik heb vorig jaar trouwens nog een uitputtende presentatie gegeven over Spitsbergen papiergeld. Was erg leuk.
  Moderator zondag 17 september 2023 @ 21:40:38 #32
45833 crew  Fogel
pi_210668056
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2023 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
MINSTENS zo leuk *) *O*

komende week even oorlog trappen over wat Noorse biljetjes @:fogel
Doe je ding! Ik help je waar noodzakelijk, dat weet je :)
I'm surrounded by morons!
TRV 2021: Oslo, Montreal, Nederland
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
TRV plannen/geboekt 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk
pi_210668085
quote:
17s.gif Op zondag 17 september 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ik vind het gewoon LEUK om er als hobby mee bezig te zijn. En dan win ik dus altijd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat ik voor vier biljetten vaak niet meer dan 40 euro betaal :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 september 2023 @ 21:51:51 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210668162
Avond :W

Mahler 3 met Klaus chef to be en zangeres + koren was _O_.
Gebiert bij De Spuyt. Daarna gegeten bij Het Molenpad (was ok) en een afsluiter bij Mikkeller at Morebeer.

Prima afsluiter van dit weekend ^O^
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210668205
quote:

Ik vind mensen die enthousiast zijn over hun hobby altijd leuk om naar te luisteren O+ En je steekt er meestal nog iets van op ook, van een wereld waar je zelf niets van kent/weet ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 17 september 2023 @ 21:58:28 #36
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_210668220
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind mensen die enthousiast zijn over hun hobby altijd leuk om naar te luisteren O+ En je steekt er meestal nog iets van op ook, van een wereld waar je zelf niets van kent/weet ^O^
eeerst even dit regelen, dan kom ik terug :+
pi_210668263
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ook O+
pi_210668267
Hup Femke *O*
pi_210668275
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 21:22 schreef Tele6 het volgende:
De stand van zaken:
[..]
Inmiddels heb ik ook nog genoteerd:
- Bovenop keukenkastjes soppen
- Achterlamp nieuwe stadsfiets fixen
- Theepot schoonmaken :X
_O_

Dat is een welbestede dag.
Bovenop de keukenkastjes kun je kranten neerleggen. Hoef je niet de vettigheid te soppen en alleen de kranten te vervangen.
# praktische tip i.p.v. klaagpost.
pi_210668288
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 22:04 schreef AnneX het volgende:

[..]
_O_

Bovenop de keukenkastjes kun je kranten neerleggen. Hoef je niet de vettigheid te soppen en alleen de kranten te vervangen.
Heb ik ook jaren gehad.
Toen een keer vergeten weer nieuwe neer te leggen :X
Nu hou ik t bij met een sopdoekkie als ik keukenkastdeurtjes een veeg uit m'n pan geef |:)
  zondag 17 september 2023 @ 22:07:09 #41
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210668296
Dan ga ik ook even jompelen om mijn hobby *O* vanaf morgen bij mijn sambaband weer een ander instrument spelen, een drietonige koebel. Heb ik al eens eerder gespeeld, maar dat is al zeker 10 jaar geleden.
Ik ben benieuwd wat ik er nog van bak, maar ik weet nog wel wat ritmes uit m'n hoofd van toen. Ik denk dat dit al het vijfde instrument is dat ik nu (weer) ga spelen bij de band. Zo leuk om steeds weer nieuwe partijen en technieken te leren. Zo verveel ik me nog steeds niet na 15 jaar samba.
pi_210668341
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 22:04 schreef AnneX het volgende:

[..]
_O_

Ik bewaar spullen bovenop de keukenkastjes (zoals m'n voorraad sojamelk, een grote wokpan en een saladeschaal en m'n ovenwanten - ik ben lang dus ik kan er makkelijk bij) dus dat combineert niet echt met kranten. Anders handige tip idd! :Y
  zondag 17 september 2023 @ 22:13:41 #43
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210668363
Oh dat is handig! Daar zou ik hier een keukentrapje met 2 tredes voor nodig hebben.
Wat voor fiets heb je gekocht?
pi_210668405
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 22:13 schreef Morgane89 het volgende:
Oh dat is handig! Daar zou ik hier een keukentrapje met 2 tredes voor nodig hebben.
Wat voor fiets heb je gekocht?
Ik heb m'n oude stervende stadsfiets omgeruild voor een fiets die al van mij was maar nog bij m'n ouders stond. Die vond ik al die tijd te mooi voor in de stad, dus heb ik sinds 2014 hier op een barrel gereden, maar nu was ik klaar met mezelf kwellen - en in vergelijking met al die e-bikes is de fiets helemaal niet zo mooi. :P

Dus nu rijd ik op een rode Montego stadsfiets met 3 versnellingen die het daadwerkelijk doen - fijn joh. _O_
Ik heb de rode fiets destijds 2,5 jaar gebruikt en sinds 2014 is het m'n vaders reservefiets geweest. Ik moet 'm wel over een tijdje voor een beurt doen denk ik, de achterband is nogal versleten. Maar alles doet het verder perfect O+ (het achterlicht inmiddels ook dus)

En m'n pa verveelt zich de laatste tijd nogal, dus die wilde de stervende stadsfiets gaan proberen op te lappen. Misschien dat er nog wat af te stellen is aan de stervende versnellingsnaaf, of dat hij de slag uit het wiel kan halen, de stervende lagers kan voorzien van nieuwe balletjes of de blokkerende remmen wat liefde kan geven. Ik acht de kans klein _O-
  Moderator zondag 17 september 2023 @ 22:20:50 #45
81329 crew  MadMaster
Schots en scheef...
pi_210668421
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 22:07 schreef Morgane89 het volgende:
Dan ga ik ook even jompelen om mijn hobby *O* vanaf morgen bij mijn sambaband weer een ander instrument spelen, een drietonige koebel. Heb ik al eens eerder gespeeld, maar dat is al zeker 10 jaar geleden.
Ik ben benieuwd wat ik er nog van bak, maar ik weet nog wel wat ritmes uit m'n hoofd van toen. Ik denk dat dit al het vijfde instrument is dat ik nu (weer) ga spelen bij de band. Zo leuk om steeds weer nieuwe partijen en technieken te leren. Zo verveel ik me nog steeds niet na 15 jaar samba.
[ afbeelding ]
Dit is toch hetzelfde instrument als wat gebruikt wordt bij o.a. het intro van 'Copacabana' van Barry Manilow? Of zijn dat grotere koebellen?

Zocht een tijdje terug een dergelijk 'koebel' ritme voor een remix van een andere track en heb dat er voor gebruikt, nadat ik de drums verwijderd heb.
En ja, dat mixen/remixen van bestaande muziek is één van mijn hobby's…
pi_210668430
Wat een grappig ding @Morgane89
Bij het lezen legde ik de klemtoon verkeerd dus ??? _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_210668440
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een grappig ding @:morgane89
Dat had ik ook eerst :') _O-
pi_210668466
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 22:07 schreef Morgane89 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat leuk! Ik ga morgen zoeken op hoe dat klinkt *O* veel succes!
  zondag 17 september 2023 @ 22:25:48 #49
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210668472
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 22:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb m'n oude stervende stadsfiets omgeruild voor een fiets die al van mij was maar nog bij m'n ouders stond. Die vond ik al die tijd te mooi voor in de stad, dus heb ik sinds 2014 hier op een barrel gereden, maar nu was ik klaar met mezelf kwellen - en in vergelijking met al die e-bikes is de fiets helemaal niet zo mooi. :P

Dus nu rijd ik op een rode Montego stadsfiets met 3 versnellingen die het daadwerkelijk doen - fijn joh. _O_
Ik heb de rode fiets destijds 2,5 jaar gebruikt en sinds 2014 is het m'n vaders reservefiets geweest. Ik moet 'm wel over een tijdje voor een beurt doen denk ik, de achterband is nogal versleten. Maar alles doet het verder perfect O+ (het achterlicht inmiddels ook dus)

En m'n pa verveelt zich de laatste tijd nogal, dus die wilde de stervende stadsfiets gaan proberen op te lappen. Misschien dat er nog wat af te stellen is aan de stervende versnellingsnaaf, of dat hij de slag uit het wiel kan halen, de stervende lagers kan voorzien van nieuwe balletjes of de blokkerende remmen wat liefde kan geven. Ik acht de kans klein _O-
Hahaha dat klinkt inderdaad als een zielig vogeltje op wielen :D
Ik heb m'n tweedehands Batavus 15 jaar geleden bij elkaar gespaard met vvv-bonnen door proefkonijn te spelen met neuropsychologisch onderzoek. EEG, MRI en zo. Nuttig en nog leuk ook O+
  zondag 17 september 2023 @ 22:26:27 #50
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210668476
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een grappig ding @:morgane89
De klemtoon in koebel? :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop: