Ik nu ook. Geen flauw idee hoe je zoiets kunt opvrolijken. Misschien een paar schilderijen met felle kleurtjes.quote:
Zal wel aan mijn computer liggen. Doet wel vaker van die achterlijke dingen.quote:Op zondag 17 september 2023 19:57 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Je kan in je Philips tv instellen welke kleur je muur (straks) is, dan past de Ambilight zich daarop aan.
Je kan ook de ene helft van de kamer in een andere kleur doen dan de andere helft waardoor de kamer ruimer lijkt te zijn dan het is.
En ook ik kan je plaatje zien. @:hiddendoe
Hij stond wijd openquote:Op zondag 17 september 2023 20:00 schreef Hiddendoe het volgende:
TS heb jij geen deur naar je slaapkamer?
Ik zoek later nog een zwevend wand meubelquote:Op zondag 17 september 2023 20:02 schreef Hiddendoe het volgende:
Zo jammer dat je van die donkere kleuren hebt gekozen.
Als je nou eens die bank er uit gooit en vervangt door een bank met lichte en vrolijke kleuren?
Maar wat vind je nou zo leuk aan die sombere en donkere kleuren?quote:Op zondag 17 september 2023 20:16 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Ik zoek later nog een zwevend wand meubel
Daarom linkermuur gebroken wit en de rechtermuur andere muur een totaal andere kleur (of andersom). Zo heb ik het bij mij thuis ook. Lijkt groter nu.quote:Op zondag 17 september 2023 19:57 schreef Elan het volgende:
Ambilight geeft toch gekleurd licht licht? Waarom wil je dan een gekleurde achterwand.
Zou sowieso nooit kiezen voor een gekleurde wand in zo een klein appartement, maakt het geheel alleen maar kleiner en hokkiger.
Kan je beter vragen aan de vrouwen in je omgeving. Moeder, zusjes, collega's enz.quote:Op zondag 17 september 2023 20:24 schreef zeurtvaak het volgende:
Oke ben daar lastig in in meubels.als.oemand.me.kan helpen ket.wat.ik.moet gaan veranderen
Hoe dan? Ik zie die optie bij mij niet.quote:Op zondag 17 september 2023 19:57 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Je kan in je Philips tv instellen welke kleur je muur (straks) is, dan past de Ambilight zich daarop aan.
Je kan ook de ene helft van de kamer in een andere kleur doen dan de andere helft waardoor de kamer ruimer lijkt te zijn dan het is.
En ook ik kan je plaatje zien. @:hiddendoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |