Sinds wanneer is 40% van 365 200?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bijna 200 dagen, bedoel je? Weet wel zeker van niet.
Ik zei ongeveer. Heb geen berekening gedaan. Maar voor de Bilt iets over de 100 nu. Het zuiden misschien 20/25 meer, dus dat valt ook wel mee. Op jaarbasis vind ik dat niet zo gek veelquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 40% van 365 200?
Nee, maar ik stel dat het zuidoosten (Arcen), de afgelopen jaren dus wel die 40% heeft benaderd. We zitten al meerdere jaren op 130+ warme dagen hier. Dus 35-40%.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zei ongeveer. Heb geen berekening gedaan. Maar voor de Bilt iets over de 100 nu. Het zuiden misschien 20/25 meer, dus dat valt ook wel mee. Op jaarbasis vind ik dat niet zo gek veel
Nederland heeft gemiddeld per jaar tussen de 44 warme dagen op Terschelling en 102 warme dagen in Arcen. In De Bilt is dat gemiddeld 85 dagen.[1] Het aantal warme dagen in De Bilt is met 8 toegenomen tussen 1971-2000 en 1981-2010. De langste reeks warme dagen in De Bilt was er een van 60, van 25 juni t/m 23 augustus 2018.[2]
Bij lange na geen 40%
Maar 130 op jaarbasis valt toch eigenlijk best wel meequote:Op dinsdag 19 september 2023 08:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, maar ik stel dat het zuidoosten (Arcen), de afgelopen jaren dus wel die 40% heeft benaderd. We zitten al meerdere jaren op 130+ warme dagen hier. Dus 35-40%.
Je doet alsof het dauwpunt van de afgelopen tijd nodig was voor jouw geklaag.quote:Op maandag 18 september 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al jaren niet vochtig geweest, dus lul niet zo.
Mja, hij heeft wel een punt. Welke idioot loopt met onweer nu over het strand. Net zoals je niet onder een boom gaat schuilen, midden op het voetbalveld gaat staan of nog even een plons neemt in het buitenbad van de lokale zwemvereniging.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit soort reacties altijd![]()
-Knip-
Dat kan toch 1000 en 1 redenen hebben. Lekker makkelijk oordelen vanuit je veilige cocoon.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mja, hij heeft wel een punt. Welke idioot loopt met onweer nu over het strand. Net zoals je niet onder een boom gaat schuilen, midden op het voetbalveld gaat staan of nog even een plons neemt in het buitenbad van de lokale zwemvereniging.
Vertel?quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit soort reacties altijd![]()
-Knip-
Buitenbad werd hier gesloten altijd met onweer idd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mja, hij heeft wel een punt. Welke idioot loopt met onweer nu over het strand. Net zoals je niet onder een boom gaat schuilen, midden op het voetbalveld gaat staan of nog even een plons neemt in het buitenbad van de lokale zwemvereniging.
Ik sta hier vaak genoeg op de pier bij het strand, tijdens naderend onweer, maar ga op tijd weg, terwijl ik dan nog mensen rustig nog het strand op zie lopen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat kan toch 1000 en 1 redenen hebben. Lekker makkelijk oordelen vanuit je veilige cocoon.
Niks mis met wat spanningquote:
Sow ben jezelf getroffen door de onweer of wat..quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat kan toch 1000 en 1 redenen hebben. Lekker makkelijk oordelen vanuit je veilige cocoon.
We komen niet eens in de buurtquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nederland met z'n mediterrane klimaat
Dan heb je weinig inbeeldingsvermogen, dat kan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sow ben jezelf getroffen door de onweer of wat..
Er zijn voor mij echt maar hl weinig denkbare redenen waarom je je leven zou riskeren bij onweer op het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |