quote:Op maandag 18 september 2023 12:04 schreef Nober het volgende:
[..]
En maar door blijven spelen zie je wel vaker op het zinkende schip.
Op zijn minst opmerkelijk dat Hamilton de best of the rest is.quote:
Hamilton heeft best wel wat puntjes gepakt stiekem, ook dankzij uitvallers voor hem.quote:Op maandag 18 september 2023 13:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op zijn minst opmerkelijk dat Hamilton de best of the rest is.
Terwijl het dit seizoen toch voortdurend over Alonso, Norris en de Ferrari;s gegaan heeft.
Op racepace is Benz gemiddeld dus best wel goed alleen heb je daar weinig aan als je gemiddelde zo ver onder dat van Red Bull ligt.quote:Op maandag 18 september 2023 13:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op zijn minst opmerkelijk dat Hamilton de best of the rest is.
Terwijl het dit seizoen toch voortdurend over Alonso, Norris en de Ferrari;s gegaan heeft.
In het begin was AM en af en toe Ferrari sneller dan Mercedes. Later in het seizoen was McLaren beter, maar Mercedes is het meest constant gebleven. Ondanks dat sommigen het hele seizoen al het idee willen pushen dat de Mercedes een dramatische wagen is die net in het middenveld mee kan komen, is het gemiddeld over het hele seizoen gewoon de 2de of 3de wagen van het veld.quote:Op maandag 18 september 2023 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op racepace is Benz gemiddeld dus best wel goed alleen heb je daar weinig aan als je gemiddelde zo ver onder dat van Red Bull ligt.
Omdat ze op mediums tegen aftakelende harde banden stonden. Iig deze race, wellicht is de auto ook beter in balans als hij lichter is. Maar dan moeten ze in de quali ook goed mee kunnen komen en dat lukt toch niet echt constant.quote:Op maandag 18 september 2023 13:22 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes lijkt vooral in de laatste fase van de race erg snel.
Ik heb het niet over enkel de laatste race. Valt al enige tijd op dat de Benzen tegen het einde van de race pas tot leven lijken te komen.quote:Op maandag 18 september 2023 13:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat ze op mediums tegen aftakelende harde banden stonden. Iig deze race, wellicht is de auto ook beter in balans als hij lichter is. Maar dan moeten ze in de quali ook goed mee kunnen komen en dat lukt toch niet echt constant.
De vloer is ook onderdeel van het aero pakket..quote:Op maandag 18 september 2023 09:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kheb het idee dat de RBR juist veel meer downforce uit de vloer weet te halen dan de concurrentie, waardoor de vleugels voor hen relatief juist minder belangrijk zijn dan voor de andere teams.
Uiteindelijk is alles er met het doel downforce te genereren, maar doorgaans wanneer men het over aero heeft, bedoelen ze de vleugels.quote:Op maandag 18 september 2023 14:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De vloer is ook onderdeel van het aero pakket..
"Russell crashte niet in de laatste ronde, hij wilde de ophanging van de auto testen."quote:Op maandag 18 september 2023 14:34 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ja dat is ook een perspectief
Maar ik heb wel genoten van Russell, jammer van die fout.quote:Op maandag 18 september 2023 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Russell crashte niet in de laatste ronde, hij wilde de ophanging van de auto testen."
Ik ook wel, hij heeft niet slecht gereden en toch druk op de voorhoede gehouden. Het circuit is dermate smal dat inhalen niet onmogelijk is, maar met kleine snelheidsverschillen toch risicovol of iig moeilijk. Zie ook Alonso.quote:Op maandag 18 september 2023 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ik heb wel genoten van Russell, jammer van die fout.
Eigenlijk hoop ik dat de crash van Stroll hem doet beseffen dat het genoeg is geweest in de F1 en dat hij volgend jaar plaats maakt voor iemand met meer talent.quote:Op maandag 18 september 2023 14:34 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ja dat is ook een perspectief
Haha, voor hem is het gewoon een hobby he. Eentje waar hij elke dag tijd voor heeft, itt mensen die werken.quote:Op maandag 18 september 2023 15:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat de crash van Stroll hem doet beseffen dat het genoeg is geweest in de F1 en dat hij volgend jaar plaats maakt voor iemand met meer talent.
Misschien juist banden sparen. Denk dat ze onder safety car wel genoeg benzine konden uitsparenquote:Op maandag 18 september 2023 15:14 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand die weet waarom Leclerc op het einde zo langzaam was? Brandstof sparen?
Zijn banden waren schijnbaar op.quote:Op maandag 18 september 2023 15:14 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand die weet waarom Leclerc op het einde zo langzaam was? Brandstof sparen?
Wordt denk ik een moeilijk gesprek met sr.quote:Op maandag 18 september 2023 15:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat de crash van Stroll hem doet beseffen dat het genoeg is geweest in de F1 en dat hij volgend jaar plaats maakt voor iemand met meer talent.
jaquote:Op maandag 18 september 2023 15:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
die auto is toch hier nooit lekker gegaan?quote:Op maandag 18 september 2023 07:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Geef nou eens 1 reden waarom ze hier in koor zouden roepen dat ze niets hebben aangepast terwijl ze niet lekker gaan? En terwijl bovendien als ze niet de waarheid spreken het binnen een week alsnog uitkomt in Japan?
Ow man deze blijft geweldig.quote:Op maandag 18 september 2023 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt denk ik een moeilijk gesprek met sr.
Het is toch wel opvallend dat Sainz in 42 rondes op de harde band Leclerc op 20 seconden heeft gereden. Wat een verschilquote:Op maandag 18 september 2023 15:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zijn banden waren schijnbaar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |