Ja hij zat op start finish op 0,1 hoorde ik net.quote:Op maandag 18 september 2023 07:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk voor bocht 1 zelfs al.
Jammer dat je kan genieten van iemand die hard een muur in klapt. Hij reed gewoon een sterke race en maakte de juiste calls. Raar om iemand dan een trap na te geven.quote:Op maandag 18 september 2023 06:34 schreef DeeBee het volgende:
Russell weer de hele race stoer doen op de boordradio dat hij zo snel is, de beste strategie weet (weer niet naar het team luisteren) en voor de win wil gaan en hem dan zo kansloos in de vangrail jagen, wat een genot.
Hahahhaha, nee. Hij heeft gewoon kei en keihard gefaald.quote:Op maandag 18 september 2023 07:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat je kan genieten van iemand die hard een muur in klapt. Hij reed gewoon een sterke race en maakte de juiste calls. Raar om iemand dan een trap na te geven.
Ho pin had op zaterdag een goede uitleg hierover en was van mening dat het niet aan de TD ( mbt de vloer) lagquote:Op zondag 17 september 2023 23:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook TD's in het spel zaten maar dat zal dan ook wel van invloed zijn, de RB's moeten het vooral van de aero hebben.
Het is echt een rookie mistakequote:Op maandag 18 september 2023 07:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat je kan genieten van iemand die hard een muur in klapt. Hij reed gewoon een sterke race en maakte de juiste calls. Raar om iemand dan een trap na te geven.
quote:Op maandag 18 september 2023 07:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat je kan genieten van iemand die hard een muur in klapt. Hij reed gewoon een sterke race en maakte de juiste calls. Raar om iemand dan een trap na te geven.
Kheb het idee dat de RBR juist veel meer downforce uit de vloer weet te halen dan de concurrentie, waardoor de vleugels voor hen relatief juist minder belangrijk zijn dan voor de andere teams.quote:Op zondag 17 september 2023 23:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook TD's in het spel zaten maar dat zal dan ook wel van invloed zijn, de RB's moeten het vooral van de aero hebben.
Gaat deze post nu over Russell, over Hamilton of over beide?quote:Op maandag 18 september 2023 09:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is al de zoveelste keer dat hij het team(resultaat) ondermijnt door domme strategy calls vanuit de cockpit te roepen, z'n snellere teammaat onnodig te blocken en een "leider" aan het acteren is door er 10 onnodige boorradios uit te gooien, dat is puur genieten.
Hem dan eenzijdig rechtdoor sturen op de meest verse banden van dat groepje, dan heb je echt nog een lange weg te gaan voordat de prestaties het ego beginnen te matchen.
Daarnaast kost hij Mercedes ook een mogelijke zege, dus tsja.
Hij zei toch niet dat er nog 2 seconden pace in de auto zat? Hij maakte enkel een opmerking toen werd verteld dat Sainz aangaf dat er nog wel een seconde ruimte was qua pace en dat hij verbaasd was dat Sainz er geen 2 seconde van maakte..quote:Op maandag 18 september 2023 08:15 schreef mikieu het volgende:
[..]
Hahahhaha, nee. Hij heeft gewoon kei en keihard gefaald.
Hij liep al stoer te doen dat er nog wel 2s meer pace in zat, haal hem in dan.
Gister is hij eens getest aan een klein beetje druk, direct gaat het mis.
Precies.quote:Op maandag 18 september 2023 10:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zei toch niet dat er nog 2 seconden pace in de auto zat? Hij maakte enkel een opmerking toen werd verteld dat Sainz aangaf dat er nog wel een seconde ruimte was qua pace en dat hij verbaasd was dat Sainz er geen 2 seconde van maakte..
(oftewel, Russell geloofde niet dat Sainz nog zoveel extra pace had)
Het was jammer dat de race niet een paar rondes langer duurde, ik had graag gezien hoe Hamilton zijn geduld helemaal zou verliezen.quote:Op maandag 18 september 2023 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat het niet helemaal Russell aan te rekenen is dat het bij P3 bleef. Hamilton zette hem ook onder druk, en dat maakt het maken van moves ook lastiger. Ze hebben het strategisch gewoon weer eens verkloot bij Mercedes.
Singapore is een rare baan en ze geven toe dat ze de setup verkloot hebben. Kennelijk is de RB toch niet zo dominant dat hij ook met een ruksetup nog mee kan. Wat wel opviel was dat hij naarmate hij lichter werd ook weer dichter in de buurt kwam qua pace. Kennelijk toch te enthousiast geweest met de rijhoogte naar beneden afstellen.quote:Op maandag 18 september 2023 10:05 schreef franklop het volgende:
Was wel fijn om een een mooie strijd om de zege te hebben tussen 3 teams. Dat had anders misschien om P2/P3 geweest, maar dat levert toch een ander soort spanning op.
Benieuwd of RB/Verstappen inderdaad komend weekend gewoon weer de snelste is, of dat dit een voorbode is dat we misschien nog meer close racing gaan krijgen. Verwacht het eerste, maar zou niks tegen het 2e hebben.
Ik denk dat ze in de komende races "gewoon" weer dominant zijn.quote:Op maandag 18 september 2023 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Singapore is een rare baan en ze geven toe dat ze de setup verkloot hebben. Kennelijk is de RB toch niet zo dominant dat hij ook met een ruksetup nog mee kan. Wat wel opviel was dat hij naarmate hij lichter werd ook weer dichter in de buurt kwam qua pace. Kennelijk toch te enthousiast geweest met de rijhoogte naar beneden afstellen.
Ik denk dat de tijd van twee vingers in de neus 20 sec wegrijden voorbij is. Ik heb toch het idee dat er iets meer speelt met de auto dan men toegeeft, mogelijk door de laatste technische richtlijnen van de FIA. Het zou ook typisch FIA zijn om de auto die dominant is te straffen met "algemene" richtlijnen.
Nee. Als hun vleugels een probleem waren geweest dan waren ze in Singapore met nieuwe vleugels gestart.quote:Op zondag 17 september 2023 23:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook TD's in het spel zaten maar dat zal dan ook wel van invloed zijn, de RB's moeten het vooral van de aero hebben.
Dit is wel een aardig artikel eroverquote:Op maandag 18 september 2023 11:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Als hun vleugels een probleem waren geweest dan waren ze in Singapore met nieuwe vleugels gestart.
https://the-race.com/form(...)uddenly-undriveable/quote:This being the first race at which the revised tech directives regarding flexing parts are being applied (the updated TD18 and TD39), invariably there were questions about whether this had neutered a previous Red Bull cleverness.
If we get to Suzuka next week and the RB19 is still struggling, that might be a theory worth pursuing. Chances are, it won’t be.
We hebben het hele seizoen al close racing met een hele hoop gevechten, het is Max wat zo absurd goed is wat het doet lijken alsof RB de meest dominante wagen heeft gevoed door de Engelse pers die voor de zoveelste keer niet kunnen verkroppen dat een niet Brit beter is dan de Britse coureurs.quote:Op maandag 18 september 2023 10:05 schreef franklop het volgende:
Was wel fijn om een een mooie strijd om de zege te hebben tussen 3 teams. Dat had anders misschien om P2/P3 geweest, maar dat levert toch een ander soort spanning op.
Benieuwd of RB/Verstappen inderdaad komend weekend gewoon weer de snelste is, of dat dit een voorbode is dat we misschien nog meer close racing gaan krijgen. Verwacht het eerste, maar zou niks tegen het 2e hebben.
Ik zeg toch specifiek om de zege?quote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
We hebben het hele seizoen al close racing met een hele hoop gevechten, het is Max wat zo absurd goed is wat het doet lijken alsof RB de meest dominante wagen heeft gevoed door de Engelse pers die voor de zoveelste keer niet kunnen verkroppen dat een niet Brit beter is dan de Britse coureurs.
quote:Christian Horner benadrukt na het lastige Formule 1-weekend in Singapore dat de technische richtlijn om flexibele vleugels en flexibele vloeren tegen te gaan in de Formule 1 geen enkele invloed op Red Bull Racing heeft: "Mensen vinden het leuk om het daarop te gooien, maar het heeft nul invloed op ons." Max Verstappen laat doorschemeren dat het kampioensteam in Japan kan terugslaan: "Suzuka moet juist wel goed bij onze auto passen."
Sinds wanneer is dat?quote:Op maandag 18 september 2023 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het zou ook typisch FIA zijn om de auto die dominant is te straffen met "algemene" richtlijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |