Klopt, ik had het toen nog niet doorquote:Op zondag 17 september 2023 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op mijn advies maar jij was het er niet mee eens.
Je hebt mazzel dat ik je bericht niet zag, anders had je het van mij te horen gekregenquote:Op zondag 17 september 2023 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, ik had het toen nog niet door
Maar ik was ook afgeleid door e.e.a., dus ik heb een excuus
Max gaf zelf aan dat Singapore in de simulatie ook al erg pittig was, en dat de auto voor Japan uitstekend was.quote:Op zondag 17 september 2023 19:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgende race zal het laten blijken. Kan idd zomaar dat die directive het eea in de war heeft geschopt.
Meer viel er ook niet van te maken dit weekend.quote:Op zondag 17 september 2023 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
iedereen verwachtte ook een boze Max, maar hij is er kalm onder.
Wat zou er niet meer mogen volgens jou?quote:Op zondag 17 september 2023 20:51 schreef daNpy het volgende:
Het was ook wel vermakelijk dat Leclerc werd opgehouden na zijn pitstop door Hamilton (die ging pitten), nadat Leclerc zelf iedereen had opgehouden voor een double-stack pitstop. Dat kostte hem 2 plekken.
Volgens mij mag dit trouwens helemaal niet meer, maar ik weet niet meer of er überhaupt naar is gekeken?
[..]
Norris heeft het wel volgehouden natuurlijk, dat is wel een bedankje waard.
Leclerc was nog wel te pakken geweest, maar verder had alleen een volledige SC de race nog kunnen redden.quote:Op zondag 17 september 2023 22:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Meer viel er ook niet van te maken dit weekend.
De RB19 had vanaf het begin af aan al moeite met dit circuit, mogelijk door een te lage rijhoogte (iets dat op andere banen wel goed werkt)
Misschien deze regel:quote:Op zondag 17 september 2023 22:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat zou er niet meer mogen volgens jou?
Maar volgens mij geven ze er zelden tot nooit een straf voor. Bottas paar jaar terug in Monaco en Norris ook een keer op Monza.quote:55.5 No car may be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person at any time whilst the safety car is deployed. This will apply whether any such car is being driven on the track, the pit entry or the pit lane.
Alleen met een rondje meer had Max nog een positie kunnen winnenquote:Op zondag 17 september 2023 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc was nog wel te pakken geweest, maar verder had alleen een volledige SC de race nog kunnen redden.
Dat wordt door insiders ook genoemd, naast de laatste Technical Derective die ze mogelijk hard geraakt heeft.quote:Op zondag 17 september 2023 22:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Meer viel er ook niet van te maken dit weekend.
De RB19 had vanaf het begin af aan al moeite met dit circuit, mogelijk door een te lage rijhoogte (iets dat op andere banen wel goed werkt)
De vleugels (TD018) was vooral gericht op Aston Martin (voorvleugel) en Mercedes (achtervleugel) dacht ik. TD039 (de vloer) was ook aangepast en zou mogelijk impact hebben op RBR. Zelf ontkennen ze het, maar dat zien we dan wel in Japan.quote:Op zondag 17 september 2023 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat wordt door insiders ook genoemd, naast de laatste Technical Derective die ze mogelijk hard geraakt heeft.
Ging over flexen van de vleugels dacht ik. Alweer dan.
Dat dachten ze vorig jaar ook voor Spa, is een beetje wishful thinking denk ik maar dat weten we al snel genoeg, FP1 is er alweer over 4 dagen en nog wat uren.quote:Op zondag 17 september 2023 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat wordt door insiders ook genoemd, naast de laatste Technical Derective die ze mogelijk hard geraakt heeft.
Waarschijnlijk ook dan niet, om in te halen heb je toch vaak wel een paar ronden nodig.quote:Op zondag 17 september 2023 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc was nog wel te pakken geweest, maar verder had alleen een volledige SC de race nog kunnen redden.
Ik wist niet dat er ook TD's in het spel zaten maar dat zal dan ook wel van invloed zijn, de RB's moeten het vooral van de aero hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Met een 4 seconden delta ja? Max pakte snellere auto's al in minder dan een ronde.quote:Op zondag 17 september 2023 23:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook dan niet, om in te halen heb je toch vaak wel een paar ronden nodig.
waar komt dat vandaan, heb het nl op andere forums ook al gezien?quote:Op zondag 17 september 2023 23:38 schreef PzKpfw het volgende:
Osama bin Russell maakt z'n naam wel weer eens waar
Van zo'n Youtube-gast. Veel users hier vinden hem erg grappig. Kan niet op zijn naam komen.quote:Op maandag 18 september 2023 01:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar komt dat vandaan, heb het nl op andere forums ook al gezien?
Nee niet met die versleten banden van Leclerc. Dat was gewoon ernaast en er voorbij. Verstappen maakte in iets van 5 rondjes dequote:Op zondag 17 september 2023 23:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook dan niet, om in te halen heb je toch vaak wel een paar ronden nodig.
RocketPowered Mohawkquote:Op maandag 18 september 2023 04:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van zo'n Youtube-gast. Veel users hier vinden hem erg grappig. Kan niet op zijn naam komen.
Dat viel mij ook op. De hele tijd de alwetende uithangen die alles onder controle heeft en doorziet maar inhalen ho maar. En dan dat einde. Pfffquote:Op maandag 18 september 2023 06:34 schreef DeeBee het volgende:
Russell weer de hele race stoer doen op de boordradio dat hij zo snel is, de beste strategie weet (weer niet naar het team luisteren) en voor de win wil gaan en hem dan zo kansloos in de vangrail jagen, wat een genot.
Geef nou eens 1 reden waarom ze hier in koor zouden roepen dat ze niets hebben aangepast terwijl ze niet lekker gaan? En terwijl bovendien als ze niet de waarheid spreken het binnen een week alsnog uitkomt in Japan?quote:Op zondag 17 september 2023 23:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De vleugels (TD018) was vooral gericht op Aston Martin (voorvleugel) en Mercedes (achtervleugel) dacht ik. TD039 (de vloer) was ook aangepast en zou mogelijk impact hebben op RBR. Zelf ontkennen ze het, maar dat zien we dan wel in Japan.
Hij maakte 15 seconden in 3 rondjes goed. Dan ben je dus zoveel sneller dat je er meteen voorbij bent imo.quote:Op zondag 17 september 2023 23:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk voor bocht 1 zelfs al.quote:Op maandag 18 september 2023 07:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij maakte 15 seconden in 3 rondjes goed. Dan ben je dus zoveel sneller dat je er meteen voorbij bent imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |