Ik geloof je hoor, maar bedoelde dat ik het blijkbaar gemist heb in beide topics ondanks gericht zoeken.quote:Op zondag 17 september 2023 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier kun je dat vinden: https://www.fia.com/docum(...)son/season-2023-2042
En op Twitter/X bij de verschillende F1-reporters
Post #66 in dit topic. Maar de tekst staat in een embedde tweetquote:Op zondag 17 september 2023 18:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor, maar bedoelde dat ik het blijkbaar gemist heb in beide topics ondanks gericht zoeken.
Volgende race zal het laten blijken. Kan idd zomaar dat die directive het eea in de war heeft geschopt.quote:
Ik verwacht het eigenlijk niet.quote:Op zondag 17 september 2023 19:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgende race zal het laten blijken. Kan idd zomaar dat die directive het eea in de war heeft geschopt.
Vandaar dat RBR zelf aangeeft helemaal niets aangepast te hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 19:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgende race zal het laten blijken. Kan idd zomaar dat die directive het eea in de war heeft geschopt.
Dat denk ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 17 september 2023 19:04 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 september 2023 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht het eigenlijk niet.
GMTAquote:
Met de afstelling van VT3 had hij denk ik 7e kunnen kwalificeren. Dan kun je met wat mazzel vrij snel aansluiten bij de top 5 en heb je een stuk makkelijker racequote:Op zondag 17 september 2023 19:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vandaar dat RBR zelf aangeeft helemaal niets aangepast te hebben.
Sterker nog: als Max in de top 5 had gekwalificeerd dan denk ik dat hij deze race gewoon gewonnen had.
"Jongens, we hebben ze even laten proeven van succes. In Japan pakken we ze weer helemaal in. Ok?"quote:Op zondag 17 september 2023 19:12 schreef DKUp het volgende:
In Japan zullen ze er wel gewoon weer bij zitten lijkt mij.
quote:Op zondag 17 september 2023 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Jongens, we hebben ze even laten proeven van succes. In Japan pakken we ze weer helemaal in. Ok?"
"Ja Christian."
Ja, maar dat was niet zo h?quote:Op zondag 17 september 2023 19:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vandaar dat RBR zelf aangeeft helemaal niets aangepast te hebben.
Sterker nog: als Max in de top 5 had gekwalificeerd dan denk ik dat hij deze race gewoon gewonnen had.
"By who" zegt hij, niet "Why"..quote:
Nu doe je net alsof ik een kapot gehoor heb en niet de schrijver van die Tweet.quote:Op zondag 17 september 2023 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"By who" zegt hij, niet "Why"..
Het was bedoeld richting de schrijver vd tweetquote:Op zondag 17 september 2023 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik een kapot gehoor heb en niet de schrijver van die Tweet.
P5 is een enorm goed resultaat in dit weekend met ook nog eens de verkeerde strategie en pech met de sc tijdens de race imo.quote:Op zondag 17 september 2023 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit was gewoon een kloteweekend voor RB en zelfs dan hebben ze gewoon punten gepakt. Dat zegt ook wat.
Precies dit. Een soort bronzen liningquote:Op zondag 17 september 2023 19:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
P5 is een enorm goed resultaat in dit weekend met ook nog eens de verkeerde strategie en pech met de sc tijdens de race imo.
Het was helemaal niet de verkeerde strategie. RB heeft gemaximaliseerd ondanks het slechtst denkbare scenario. Zonder een gelukje met een SC was P4 het maximale geweest, en zelfs met dat gelukje betwijfel ik of Verstappen het podium had gehaald.quote:Op zondag 17 september 2023 19:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
P5 is een enorm goed resultaat in dit weekend met ook nog eens de verkeerde strategie en pech met de sc tijdens de race imo.
De eerste SC kwam veel te vroeg (of veel te laat) voor de harde band. Hoewel iedereen naar dezelfde band schakelde, hadden de RBRs al weinig grip vanwege de slijtage. Ze zakten ook als bakstenen terug in de stand. Perez kwam daar wel hl gelukkig op P4 terecht na zijn geprutst voor de SC.quote:Op zondag 17 september 2023 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was helemaal niet de verkeerde strategie. RB heeft gemaximaliseerd ondanks het slechtst denkbare scenario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |