Die layout als normaal circuit en we hebben een deal.quote:Op zondag 17 september 2023 18:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laat Jeddah maar lekker staan
Of verplaats exact die layout, maar dan ook echt exact, naar een normaal land
Ik zei het al toen hij Gasly inhaalde dat dat een rondje te laat was om Leclerc te pakken.quote:Op zondag 17 september 2023 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
Net even de onboard van Verstappen teruggekeken. Hij komt eigenlijk net een halve ronde te laat aan de staart van Leclerc
Wat bedoel je exact? Want een groot onderdeel van wat Jeddah geweldig maakt is natuurlijk dat het bloedsnel is, maar volle bak tussen de muren, nergens is een onboardrondje zo'n adrenalinestootquote:Op zondag 17 september 2023 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die layout als normaal circuit en we hebben een deal.
Ik zeik over sfeerloze zielloze statencircuits met even ongeļnspireerde layouts.quote:Op zondag 17 september 2023 18:34 schreef heywoodu het volgende:
En nu al zeiken over Vegas, typisch weer.
Vermoeiend hč al dat gezeik van hem.quote:Op zondag 17 september 2023 18:34 schreef heywoodu het volgende:
En nu al zeiken over Vegas, typisch weer.
Hij zat ook achter Gasly eigenlijk net een half rondje te laatquote:Op zondag 17 september 2023 18:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zei het al toen hij Gasly inhaalde dat dat een rondje te laat was om Leclerc te pakken.
Maar of het in Vegas sfeerloos gaat zijn weten we nog helemaal niet. Singapore, dat is sfeerloos, dat weten we wel.quote:Op zondag 17 september 2023 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeik over sfeerloze zielloze statencircuits met even ongeļnspireerde layouts.
Een setting als Montreal is genoeg.quote:Op zondag 17 september 2023 18:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat bedoel je exact? Want een groot onderdeel van wat Jeddah geweldig maakt is natuurlijk dat het bloedsnel is, maar volle bak tussen de muren, nergens is een onboardrondje zo'n adrenalinestoot
Als die layout op Le Castellet zou liggen is er geen kut aan.
Neuh, veel te veel ruimte er omheen, dan is de hele flow weg. Gewoon geen foutje makenquote:Op zondag 17 september 2023 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een setting als Montreal is genoeg.
Je kan er vast wel wat moois van maken zonder dat dat gevoel verdwijnt. Nu zijn er ook overal grijze uitloopstroken.quote:Op zondag 17 september 2023 18:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, veel te veel ruimte er omheen, dan is de hele flow weg. Gewoon geen foutje maken
Dat heet "in een shock verkeren". Ze gaan morgen ochtend het nieuws nog eens dubbelchecken of het een droom was of niet.quote:Op zondag 17 september 2023 17:40 schreef Nizno het volgende:
wat een saai feestje bij mclaren
foto gemaakt en geen eens champagneknallers
Ik wil grindbakken. Zodat debiele afsnij acties niet mogelijk zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan er vast wel wat moois van maken zonder dat dat gevoel verdwijnt. Nu zijn er ook overal grijze uitloopstroken.
Precies. Jeddah.quote:Op zondag 17 september 2023 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan er vast wel wat moois van maken zonder dat dat gevoel verdwijnt.
Ik vroeg me al af of ik iets had gemist.quote:Op zondag 17 september 2023 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is er al nieuws over eventuele straffen omtrent Perez?
Dan maar gewoon tegenstanders van de baan rammen.quote:Op zondag 17 september 2023 18:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wil grindbakken. Zodat debiele afsnij acties niet mogelijk zijn.
Net besproken.quote:Op zondag 17 september 2023 18:41 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ik iets had gemist.
Saaiquote:Op zondag 17 september 2023 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Alles beter dan saaie grijze bende
Maar niet op het circuit zelfquote:Op zondag 17 september 2023 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Saai
Vorige keer was er zelfs brand en alles!
Jawel. 5 sec straf en een no further action. Straf maakt niets uit voor zijn eindpositie.quote:Op zondag 17 september 2023 18:49 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Het enige wat ik kon vinden in dit en vorige topic is dat Perez zich moet melden bij de stewards. Er is dus helemaal nog geen uitkomst bekend?
Ik doelde trouwens meer op dat helemaal niemand van jullie iets over Perez straf zei aan het einde van de race, waardoor ik me dus afvroeg of ik iets gemist had.
Ow, heb op perez en checo gezocht met crtl+f in beide topics.quote:Op zondag 17 september 2023 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. 5 sec straf. Maakt niets uit voor zijn eindpositie.
Hier kun je dat vinden: https://www.fia.com/docum(...)son/season-2023-2042quote:Op zondag 17 september 2023 18:53 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ow, heb op perez en checo gezocht met crtl+f in beide topics.![]()
Maar dank je wel dat je het nog ff komt herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |