In Zandvoort wel. En heeft al die keren gewoon gekwalificeerd.quote:Op zondag 17 september 2023 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lawson moet nog even gebenchmarkt worden. AT lijkt nu een stuk beter dan eerst, maar Yuki heeft nog geen ronde geracet.
Dat ook wel.quote:Op zondag 17 september 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch was het Hamilton die Russell z'n kansen in het begin verneukte, duurde veel te lang voor hij die positie(s) terug gaf eigenlijk.
Dat was wel een slimme van Hamilton, ipv een positie te verliezen pakte hij er twee en kwam er bijna mee weg.quote:Op zondag 17 september 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch was het Hamilton die Russell z'n kansen in het begin verneukte, duurde veel te lang voor hij die positie(s) terug gaf eigenlijk.
Wat heeft hij bij andere teams gepresteerd t.o.v. zijn voorgangers aldaar? Volgens mij heeft hij geen enkel team vooruit geholpen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft bij subteams gewerkt en toch altijd goede coureurs kunnen aantrekken. Ferrari doet hem niet zomaar een aanbod, als hij echt een pannenkoek was.
Exact, en hij beschermde zichzelf tegen een aanval van iemand achter hem. Het idee dat het teruggeven van die plaatsen genoeg is vind ik raar.quote:Op zondag 17 september 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 17 september 2023 17:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat was wel een slimme van Hamilton, ipv een positie te verliezen pakte hij er twee en kwam er bijna mee weg.
Ik heb het inhalen van Hamilton door Norris niet meer gezien, was dat de plek teruggeven?
https://www.fia.com/docum(...)apore%20Grand%20Prixquote:Op zondag 17 september 2023 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is er al nieuws over eventuele straffen omtrent Perez?
Gaat 10 sec krijgen en behoud dus net zijn P8quote:Op zondag 17 september 2023 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is er al nieuws over eventuele straffen omtrent Perez?
Competitie van de baan af rammen loont.quote:Op zondag 17 september 2023 17:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gaat 10 sec krijgen en behoud dus net zijn P8
Geleerd van iemand?quote:Op zondag 17 september 2023 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Competitie van de baan af rammen loont.
Kunnen we de GP van Qatar afschaffen?quote:Op zondag 17 september 2023 18:25 schreef Nattekat het volgende:
151 punten verschil nu.
Benodigd gat per race:
Japan: 180
Qatar troep 1: 172
Qatar troep 2: 146
Austin: 120
Mexico: 94
Het goede nieuws is dat het zeer waarschijnlijk niet in de sprint gaat gebeuren. Het slechte nieuws is dat de kans dat het Austin haalt nihil is.
Graag. Gooi Jeddah, Vegas en Miami er maar meteen achteraan.quote:Op zondag 17 september 2023 18:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we de GP van Qatar afschaffen?
Dit wilde ik ook al posten. Het is altijd dezelfde en hij heeft er indirect altijd voordeel van wat nooit mee gewogen wordt. Waarom komt hij er wel altijd mee weg?quote:Op zondag 17 september 2023 17:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Exact, en hij beschermde zichzelf tegen een aanval van iemand achter hem. Het idee dat het teruggeven van die plaatsen genoeg is vind ik raar.
Dit soort trucjes moeten gewoon met een drive through bestraft worden. Hij deed niet eens een poging om de bocht te halen.
Laat Jeddah maar lekker staanquote:Op zondag 17 september 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Graag. Gooi Jeddah, Vegas en Miami er maar meteen achteraan.
Jeddah mag wel als extra zandbakrace blijven, doe maar Bahrein wegquote:Op zondag 17 september 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Graag. Gooi Jeddah, Vegas en Miami er maar meteen achteraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |