Mwah mwahquote:Op zondag 17 september 2023 15:32 schreef KoningWouter het volgende:
Iemand al NewGame+ geprobeerd? En is het het waard?
Minen, shipbuilden, outpost, crafting, researching en dat soort dingen heb ik nog totaal niet gedaan eigenlijkquote:Op maandag 18 september 2023 00:16 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben er vanavond achter gekomen dat als je slaapt op een planeet, dat dan je resource mining op de snelheid van de UT gaat, dat is Universal Time, denk ik? Als je 4 uur slaapt op een snelle planeet, kan dat eigenlijk een dutje van 200 uur zijn. Dat versnelt het mijnen aanzienlijk.
[ afbeelding ]
Ik ook amper, eigenlijk, meer even uitgeprobeerd dan fanatiek aan gewerkt. Begreep dat je het ook wel redelijk links kan laten liggen, hoewel ik wel graag snel een beter vervoersmiddel ga bouwen, maar ik heb al mn geld uitgegeven aan resources. Misschien onnodigquote:Op maandag 18 september 2023 09:57 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Minen, shipbuilden, outpost, crafting, researching en dat soort dingen heb ik nog totaal niet gedaan eigenlijk
Nice.quote:Op maandag 18 september 2023 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe schip met 4000 cargo space, de Kepler R, gekregen van Walter een dik klasse C schip.
Bonus Mantis suit replacement skin
Ik kreeg die van Walter een sidemissie nadat ik de missie A high price to pay had gedaan voor hemquote:Op maandag 18 september 2023 20:10 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Nice.
Welke quest is dat en hoe/waar start je die?
Voor mijn gevoel loopt de Crimson quest lijn tegen het einde namelijk.
Ik heb die van mij compleet verbouwd.quote:Op maandag 18 september 2023 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe schip met 4000 cargo space, de Kepler R, gekregen van Walter een dik klasse C schip.
Bonus Mantis suit replacement skin
Gemiste kans voor deze songquote:
Daar vond ik niks aan ben gewoon Guns blazing er doorheen gegaan toen ik eenmaal gespot was.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:21 schreef Divje het volgende:
Wel even goed genoten van die Ryujin questline
Nou is m'n character ook wel een stealth build dus het lag me allemaal wel.
Ieder z'n maniertjes hequote:Op woensdag 20 september 2023 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar vond ik niks aan ben gewoon Guns blazing er doorheen gegaan toen ik eenmaal gespot was.
Afstand is een relatief begripquote:Op woensdag 20 september 2023 18:26 schreef Divje het volgende:
Soms kom je op een outpost, "hey kun je ons helpen, er zitten Spacers hier niet ver vandaan die ons lastig vallen!"
Zitten die Spacers aan de andere kant van de planeet
Hoe is die in vergelijking met de Crimson questline?quote:Op woensdag 20 september 2023 16:21 schreef Divje het volgende:
Minder actie, meer spanning vond ikquote:Op woensdag 20 september 2023 18:56 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hoe is die in vergelijking met de Crimson questline?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nait Soezn Moar Broezn
Ooh die moet ik nog doen. Nu heb ik net een stealth companion gevonden dus dat maakt het leven wel iets makkelijker. Barret is leuk hoor maar rondsluipen kan hij niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:21 schreef Divje het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2023 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ooh die moet ik nog doen. Nu heb ik net een stealth companion gevonden dus dat maakt het leven wel iets makkelijker. Barret is leuk hoor maar rondsluipen kan hij niet.. Aan de andere kant is het wel een goede kogelspons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toevallig?
quote:Op donderdag 21 september 2023 13:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toevallig?.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
Eensquote:Op donderdag 21 september 2023 19:14 schreef ems. het volgende:
Ik las ook een lange pauze in want ik ben na flink wat uurtjes spelen eigenlijk niet echt fan van de game. Het heeft z'n leuke kanten maar het haalt het imo in de verste verte niet bij TES en Fallout.
SPOILER: powersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:32 schreef jogy het volgende:
De 'minder prominente' dingen in het spel voelen wat slordig aan, wat de immersie kan breken. Als een companion boos wordt kan deze het niet uitleggen bijvoorbeeld. Dus van secundair niveau. De sterke punten van Bethesda is goede storycrafting en dat hebben ze nu een beetje nagelaten. Ook stealth is knullig en laat de domheid van de ai erg goed zien. Dus erg slordig allemaal.
Ik speel wel lekker verder overigens. Basebuilding laat ik verder voor wat het is, dat is ook klote geïmplementeerd en afgeraffeld.Ik heb die powers nog niet gebruikt tot zover.SPOILER: powersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel een keertje, die eerste die je krijgt is wel kek.quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:31 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik heb die powers nog niet gebruikt tot zover.
Tjah zelfs met verbeteringen blijft het gewoon Cyberpunk haha.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm nog ff Cyberpunk opgestart maar daar is ook niet veel te beleven
Terug naar starfield
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |