- Geschiedenis van tientallen jaren in succesvolle theatershows die ook op landelijke televisie te zien waren.quote:Op zondag 17 september 2023 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Geen idee wie Jon van Eerd is en wat dit in nieuws doet.
Maar dan is het nog meer iets voor in Sho, voor zover mensen het daar boeiend zouden vinden.quote:Op zondag 17 september 2023 15:27 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
- Geschiedenis van tientallen jaren in succesvolle theatershows die ook op landelijke televisie te zien waren.
- De Nederlandse stemacteur van het personage 'Professor Oak' in de internationaal succesvolle mediafranchise "Pokémon".
- Vertolkte ook stemmen in onder andere de televisieseries "Powerpuff Girls" (Cartoon Network) en "Dora" (Nickelodeon).
Aardig wat lezers die het waarderen denk ik. Deze acteur vertolkt al tientallen jaren bekende rollen op landelijke televisie en in theaters.quote:Op zondag 17 september 2023 15:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar dan is het nog meer iets voor in Sho, voor zover mensen het daar boeiend zouden vinden.
Nog eentje van stal gehaald om dit wereldnieuws aan de man te brengenquote:Op zondag 17 september 2023 18:31 schreef Hiddendoe het volgende:
Zoiets dus. Ik kon hier altijd zo van genieten. Destijds was John Lanting heel populair en zijn kluchts werden regelmatig op tv uitgezonden. Dat was nog eens televisie. Mensen die ergens moeite voor doen.
Lucie de Lange is de stem van Nini in de serie "Crayon Shinchan"quote:
Ik wil niets verraden. Ik zou zeggen hoop dat 'ie uitkomt op DVD.quote:
Dit idd, je moet er van houden denk ik.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:40 schreef herverwijderd het volgende:
Ik associeer hem vooral met van die kluchtige humor ja. Kan me niet voorstellen dat ik ooit naar een show van hem zou gaan. Laat je weten hoe het was, ts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |