abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210680531
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 08:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Die komt pas eind oktober uit.
Thanks.
Definitely not CIA
pi_210680539
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 11:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ok, voor de mensen die denken dat het een eitje is hier te komen wonen: hoe en hoeveel? Want het is (vooral dankzij Wilders) nog nooit zo moeilijk geweest.

Oh, wacht, die Oekraïners moeten natuurlijk terug.
:')
pi_210680552
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 08:56 schreef speknek het volgende:

[..]
Als je naar de prognose kijkt is het vooral D66 wat leegloopt in NSC, dus dat zal wel meevallen, volgens mij poogt Omtzigt er een redelijke middenpartij van te maken.
En Dilan ziet het wel zitten.
Kijk naar die kleuren..
Rood Groen. :D

twitter
Definitely not CIA
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:01:23 #154
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_210680561
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 08:56 schreef speknek het volgende:

[..]
Als je naar de prognose kijkt is het vooral D66 wat leegloopt in NSC, dus dat zal wel meevallen, volgens mij poogt Omtzigt er een redelijke middenpartij van te maken.
D66 en redelijke middenpartij in één zin. :D

Ik associeer D66 met van alles, maar niet met dit. Dat zijn radicalen.

De D66 weglopers zorgen vooral voor de stijging van PvdA-GL. Ik kan niet inzien wat de link tussen Omtzigt en D66 is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:03:00 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_210680571
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:01 schreef thedeedster het volgende:

[..]

De D66 weglopers zorgen vooral voor de stijging van PvdA-GL. Ik kan niet inzien wat de link tussen Omtzigt en D66 is.
Ja misschien ben je politiek niet zo goochem en moet je vooral bij jezelf te rade gaan dan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:04:06 #156
182233 thedeedster
pi_210680579
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:03 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja misschien ben je politiek niet zo goochem en moet je vooral bij jezelf te rade gaan dan.
Kul antwoord. Kom op, doe eens je best.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_210680587
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 08:55 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Kijk eens Binnenhof, lees eens Een Nieuw Sociaal Contract.
Dus ik moet een boek kopen om een partijprogramma te lezen? :')

Anyway, dat programma moet dan makkelijk in elkaar te zetten zijn, als het een kopie van dat boek is. Best wel vreemd dat het er nog niet is dan.

Wel lekker makkelijk schieten op andere programmas natuurlijk. Als je er zelf nog geen gepresenteerd hebt. _O-
Definitely not CIA
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:07:21 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210680600
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:01 schreef thedeedster het volgende:

[..]

D66 radicaal?

Dat zegt meer over waar jij je ergens in het politieke spectrum bevindt dan over D66.
Huilen dan.
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:10:57 #159
8369 speknek
Another day another slay
pi_210680629
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:04 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Kul antwoord. Kom op, doe eens je best.
Ik ga niet mijn best doen te beargumenteren waarom een centristische partij niet radicaal is. Als je dat denkt zit je zelf op een van de extremen, of ben je al tien jaar lang bezig met volle teugen de fabeltjesfuik op te snuiven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:12:32 #160
182233 thedeedster
pi_210680639
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
D66 radicaal?

Dat zegt meer over waar jij je ergens in het politieke spectrum bevindt dan over D66.
D66 gematigd? Meer EU, lidmaatschap EU in de grondwet, afschaffen vetorecht, miljarden naar stikstof, meer belasten van de burger, meer mensen importeren, janken over misogynie terwijl je continu anderen een mes in de rug steekt of als minderwaardig neer zet, Tjeerd de Groot etc. etc…
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:15:13 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_210680666
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:12 schreef thedeedster het volgende:

[..]
D66 gematigd? Meer EU, miljarden naar stikstof, meer belasten van de burger, meer mensen importeren, janken over misogynie terwijl je continu anderen een mes in de rug steekt of als minderwaardig neer zet, Tjeerd de Groot etc. etc…
Zijn dit je voorbeelden van radicaal gedrag?
pi_210680683
quote:

[..]
D66 radicaal?

D'66 is op bepaalde punten behoorlijk doorgeslagen. Zonde, want daardoor jagen ze een groot deel van de bevolking zich tegen in het harnas.
En laten we wel wezen, ze zetten nou niet echt de juiste mensen neer als het gaat om het fractievoorzitterschap. Kaag heeft het voorkomen van een arrogant secreet die neerkijkt op het klootjesvolk. Daar kan ze wellicht niet veel aan doen, maar voor de beeldvorming helpt het niet.
En Jetten heeft zich al qua beeldvorming en inhoud al dusdanig belachelijk gemaakt dat niemand hem nog serieus neemt.
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:18:26 #163
182233 thedeedster
pi_210680690
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:15 schreef speknek het volgende:

[..]
Zijn dit je voorbeelden van radicaal gedrag?
Het draait allemaal om de beeldvorming; D66 als de fatsoenlijke, gematigde intellectuelen.
Dat jij bepaalde zaken niet radicaal vindt - of misschien zelfs normaal - daar kan ik niks aan doen.

Edit: ik had in de andere post nog EU-lidmaatschap in de grondwet en afschaffen veto later nog toegevoegd. Nou als dát niet radicaal is…

[ Bericht 4% gewijzigd door thedeedster op 19-09-2023 09:24:01 ]
pi_210680781
quote:

[..]
D66 radicaal?

D66 is inderdaad een radicaal progressieve partij. Dat heeft dus niets met de horizontale as van het politieke spectrum te maken, daar is D66 centrumlinks tot centrum.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:38:48 #165
182233 thedeedster
pi_210680828
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
D66 is inderdaad een radicaal progressieve partij. Dat heeft dus niets met de horizontale as van het politieke spectrum te maken, daar is D66 centrumlinks tot centrum.
Precies. Mensen gebruiken vaak een enge definitie van radicaal. Alsof dat alleen maar over islam en migranten gaat.
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:50:27 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_210680950
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:18 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Het draait allemaal om de beeldvorming; D66 als de fatsoenlijke, gematigde intellectuelen.
Dat jij bepaalde zaken niet radicaal vindt - of misschien zelfs normaal - daar kan ik niks aan doen.

Edit: ik had in de andere post nog EU-lidmaatschap in de grondwet en afschaffen veto later nog toegevoegd. Nou als dát niet radicaal is…
Je voorbeelden zijn niet radicaal. Immigratie is normaal, de EU is normaal, voldoen aan wettelijke regels is normaal, gendergelijkheid is normaal. Dit zijn ook punten die breed gedragen worden onder alle partijen behalve op de extremen. EU-lidmaatschap in de grondwet zou je over kunnen discussiëren, maar gezien de vergaande integratie van de EU en zaken als de ECHR is dat ook niet heel radicaal.
pi_210680954
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:38 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Precies. Mensen gebruiken vaak een enge definitie van radicaal. Alsof dat alleen maar over islam en migranten gaat.
Neu hoor. BIJ1 is ook radicaal. PvdD zou je op sommige punten ook radicaal kunnen noemen. D66 zou ik niet echt noemen, maar goed, ik zal wel een user uit een bepaalde kring zijn die enkel bepaalde progressieve linkse media-outlets tot zich neemt
pi_210680967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:38 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ook met betrekking tot migranten heeft D66 behoorlijk radicale dingen gezegd. Men wilde een paar jaar terug nog tienduizenden (!) vermeende arbeiders naar Nederland halen uit o.a. Polen en allerlei Afrikaanse landen.

Het is natuurlijk ook niet voor niets dat deze partij momenteel in de peilingen op 15 (!) zetels verlies staat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:53:57 #169
182233 thedeedster
pi_210680975
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:50 schreef speknek het volgende:

[..]
Je voorbeelden zijn niet radicaal. EU-lidmaatschap in de grondwet zou je over kunnen discussiëren, maar gezien de vergaande integratie van de EU en zaken als de ECHR is dat ook niet heel radicaal.
Dat is dus een kwestie van interpretatie. Dan zijn we het hierin oneens. En dat geeft niks.

Maar dan hebben we nog de miljarden voor stikstof. Waarschijnlijk verschillen we daarin ook van mening. Inhoudelijk is dit echter de verkeerde draad daarvoor.
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:54:49 #170
182233 thedeedster
pi_210680981
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:50 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Neu hoor. BIJ1 is ook radicaal. PvdD zou je op sommige punten ook radicaal kunnen noemen. D66 zou ik niet echt noemen, maar goed, ik zal wel een user uit een bepaalde kring zijn die enkel bepaalde progressieve linkse media-outlets tot zich neemt
Goede punten.
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:54:52 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_210680982
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ook met betrekking tot migranten heeft D66 behoorlijk radicale dingen gezegd. Men wilde een paar jaar terug nog tienduizenden (!) vermeende arbeiders naar Nederland halen uit o.a. Polen en allerlei Afrikaanse landen.

Het is natuurlijk ook niet voor niets dat deze partij momenteel in de peilingen op 15 (!) zetels verlies staat.
Nadat ze dit zeiden stonden ze op 24 zetels?
  dinsdag 19 september 2023 @ 09:56:16 #172
8369 speknek
Another day another slay
pi_210680988
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:53 schreef thedeedster het volgende:
Maar dan hebben we nog de miljarden voor stikstof.
De miljarden voor stikstof komt door grensoverschrijdende regelgeving. Je niet aan de afspraken houden is veel radicaler dan dat wel doen.
pi_210681040
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:54 schreef speknek het volgende:

[..]
Nadat ze dit zeiden stonden ze op 24 zetels?
Mijn punt was niet dat er per se een samenhang zou zijn tussen die twee zaken.
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 09:56 schreef speknek het volgende:

[..]
De miljarden voor stikstof komt door grensoverschrijdende regelgeving. Je niet aan de afspraken houden is veel radicaler dan dat wel doen.
Dan is ongeveer heel Europa erg radicaal. De meeste EU-landen rapporteren hun stikstofcijfers niet en dat is ook geen verplichting. Nederland is zo ongeveer de enige die dit doet en vandaar ook dat er hier zo ontzettend veel gedoe over is.

Deze vermeende problematiek kan vervolgens op een ideologische manier worden uitgemelkt om land vrij te krijgen, want daar draait het natuurlijk vooral om. Ook daar is een partij als D66 voorloper in, wat ook wel logisch is, want als je migranten met tienduizenden tegelijk hierheen wilt halen, met een woningmarkt die al totaal op slot zit, moet daar ruimte voor komen.
  dinsdag 19 september 2023 @ 10:19:45 #174
182233 thedeedster
pi_210681122
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Dan is ongeveer heel Europa erg radicaal. De meeste EU-landen rapporteren hun stikstofcijfers niet en dat is ook geen verplichting. Nederland is zo ongeveer de enige die dit doet en vandaar ook dat er hier zo ontzettend veel gedoe over is.

Deze vermeende problematiek kan vervolgens op een ideologische manier worden uitgemelkt om land vrij te krijgen, want daar draait het natuurlijk vooral om. Ook daar is een partij als D66 voorloper in, wat ook wel logisch is, want als je migranten met tienduizenden tegelijk hierheen wilt halen, met een woningmarkt die al totaal op slot zit, moet daar ruimte voor komen.
Hier aan toevoegend; D66 staat voor nogal draconische maatregelen. Ik kan dit serieus niet anders zien dan radicaal.

We hebben natuurlijk niet voor niets de term radicale aanpak.
  dinsdag 19 september 2023 @ 10:29:47 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_210681200
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 september 2023 10:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah dat leek je wel te suggereren met "natuurlijk" maar goed.
quote:

Je hoeft ook niet te rapporteren wanneer satellieten een duidelijk beeld geven, maar goed, verder wel eens dat uitkopen en huizen bouwen een onderliggende reden is. Niet alleen voor immigranten natuurlijk, alhoewel we Europees gezien een grote luxepositie hebben dat we bevolkingsgroei in plaats van krimp hebben.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')