De BBB gaf iedereen dit voorjaar een oorwassing, terwijl ze het nauwelijks over migratie hadden. Ondertussen kreeg de PVV slaag en werd het FvD gedecimeerd.quote:Op maandag 18 september 2023 11:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Denkt de Nederlandse bevolking daar ook zo over? Misschien moeten die gasten eens wat meer in de realiteit staan. Als je als politicus het asielbeleid niet belangrijk vind dan heb je toch niet helemaal begrepen waar de schoen in de samenleving o.a. wringt!!
Dat klopt, de feiten zijn de feiten. En het feit was hier dat Omtzigt dacht een nuttige getuige te hebben gevonden in de vorm een Oekraïense asielzoeker, die belangrijk kon zijn voor het onderzoek naar MH17.quote:Op maandag 18 september 2023 10:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Misschien was het een ongelukje, misschien niet. De feiten zijn de feiten.
Instroom van jonge mensen nodig en je komt er bijna niet binnen. Feiten of eigen inzicht?quote:Op maandag 18 september 2023 11:38 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik vind het hele asiel en andere buitenlanders gedoe heel vreemd. Je komt hier al bijna niet meer binnen, je mag vaak je familie niet eens meer laten overkomen. De enige manier om de regels nog strenger te maken is uit de EU stappen, want we doen nu al het minimaal toegestane.
Ondertussen neemt de gemiddelde leeftijd toe, want we krijgen weinig kinderen. Veel mensen vinden dat goed, want er zijn er al te veel. Maar aan de andere kant moet de economie ieder jaar groeien en maken al die ouderen de zorg duur, de pensioenen onbetaalbaar en de woningnood groter omdat ze zolang mogelijk in hun koophuis moeten blijven wonen.
Zolang economische groei het doel is, hebben we een grote instroom van jonge mensen nodig. En als duurzaamheid het doel is, moeten we van het kapitalisme af. Kies.
Het is moeilijk om hier binnen te komen?quote:Op maandag 18 september 2023 11:38 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik vind het hele asiel en andere buitenlanders gedoe heel vreemd. Je komt hier al bijna niet meer binnen, je mag vaak je familie niet eens meer laten overkomen. De enige manier om de regels nog strenger te maken is uit de EU stappen, want we doen nu al het minimaal toegestane.
Ondertussen neemt de gemiddelde leeftijd toe, want we krijgen weinig kinderen. Veel mensen vinden dat goed, want er zijn er al te veel. Maar aan de andere kant moet de economie ieder jaar groeien en maken al die ouderen de zorg duur, de pensioenen onbetaalbaar en de woningnood groter omdat ze zolang mogelijk in hun koophuis moeten blijven wonen.
Zolang economische groei het doel is, hebben we een grote instroom van jonge mensen nodig. En als duurzaamheid het doel is, moeten we van het kapitalisme af. Kies.
Meer kinderen maken kan ook.quote:Op maandag 18 september 2023 11:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
Instroom van jonge mensen nodig en je komt er bijna niet binnen. Feiten of eigen inzicht?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Als jij bepaalde dingen beweert wil ik daar wel bewijs van zien s.v.p.quote:Op maandag 18 september 2023 11:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Meer kinderen maken kan ook.
Ik betwijfel dat ik jou hiervan kan overtuigen, dus ik ga het niet proberen. Je zou het zelf eens uit moeten zoeken.quote:Op maandag 18 september 2023 11:58 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Als jij bepaalde dingen beweert wil ik daar wel bewijs van zien s.v.p.
Goed antwoord, geen dingen beweren die je niet kan onderbouwen.quote:Op maandag 18 september 2023 11:59 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ik jou hiervan kan overtuigen, dus ik ga het niet proberen. Je zou het zelf eens uit moeten zoeken.
Oorlogsvluchtelingen zijn hier niet welkom. Check.quote:Op maandag 18 september 2023 12:01 schreef matspontius het volgende:
[..]
Goed antwoord, geen dingen beweren die je niet kan onderbouwen.
Weer zo'n loze bewering - checkquote:Op maandag 18 september 2023 12:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Oorlogsvluchtelingen zijn hier niet welkom. Check.
Omtzigt heeft notabene het verhaal opgetuigd dat die getuige moest vertellen: https://nos.nl/artikel/22(...)ige-praten-over-mh17quote:Op maandag 18 september 2023 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat klopt, de feiten zijn de feiten. En het feit was hier dat Omtzigt dacht een nuttige getuige te hebben gevonden in de vorm een Oekraïense asielzoeker, die belangrijk kon zijn voor het onderzoek naar MH17.
Dat jij dit dan vervolgens probeert te verdraaien alsof Omtzigt en zijn hele nieuwe partij bewust 'Russische desinformatie' verspreiden is geen feit, maar een slinkse manier om zowel Omtzigt als NSC een negatief daglicht plaatsen.
quote:Op maandag 18 september 2023 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
Dat soort demoniseren doet het wellicht in progressief linkse kringen goed, maar de rationele en weldenkende mens zal hier niet voor vallen.
De PVV wil niks doen aan asiel, dat is hun enige reden om stemmen te krijgen.quote:Op maandag 18 september 2023 10:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Blijft jammer dat er niet echt een andere partij is naast de PVV die echt wat wil doen aan asiel (en dan heb ik het niet over tijdelijke pleisters). Het grootste probleem van de PVV is Wilders zelf en dat hij net wat té extreem is.
Los daarvan zal ik altijd van mening blijven dat het ondemocratisch is voor partijen om vooraf al anderen uit te sluiten. Ja, grote kans dat de verschillen te groot zijn, maar probeer het tenminste. Ga om tafel. Dat verdienen de mensen die op zo'n buitengesloten partij stemmen wel imo.
Nu blijf je in het cirkeltje hangen dat er niks gedaan wordt aan de echte problemen, omdat je al vrij snel af bent tegenwoordig als je wat feller bent tegen asiel (of als je geen voorstander bent van miljarden pakketten rondom klimaat). Dus geen partijen die er echt wat tegen willen doen. Je kan alleen maar hopen dat het steeds meer mensen raakt en dat de maatschappij wat bij draait op een gegeven moment, maar daar zijn we nog lang niet.
https://mondointernaziona(...)at-power-competitionquote:from a political point of view, the Russian Federation "is likely to attempt to obtain political leverage on the European Union by taking control of the major migration route crossing the Sahel and North Africa" (Grey Dynamics, 2020)
Zucht.quote:Op maandag 18 september 2023 12:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
Weer zo'n loze bewering - check
Watquote:Op maandag 18 september 2023 13:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zucht.
Asielzoekers.
Immigranten.
De regels van de EU.
Trek je plan.
Welk plan? Wat is je punt nu met deze links? Wees eens wat duidelijker ....quote:Op maandag 18 september 2023 13:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zucht.
Asielzoekers.
Immigranten.
De regels van de EU.
Trek je plan.
Kijk naar de val van het kabinet. Maximaal 200 immigranten per maand voor de gezinshereniging van asielzoekers uit oorlogsgebieden. De mensen die dat nog te veel vinden, zullen het nooit eens worden met de mensen die vinden dat die mensen recht hebben op gezinshereniging.quote:Op maandag 18 september 2023 14:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
Welk plan? Wat is je punt nu met deze links? Wees eens wat duidelijker ....
Ok, ik geef het op - wat een wartaal en flutargumentatiequote:Op maandag 18 september 2023 14:15 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Kijk naar de val van het kabinet. Maximaal 200 immigranten per maand voor de gezinshereniging van asielzoekers uit oorlogsgebieden. De mensen die dat nog te veel vinden, zullen het nooit eens worden met de mensen die vinden dat die mensen recht hebben op gezinshereniging.
En meestal is het gewoon je gevoel, het is niet gebaseerd op logica en feiten. Dus dan kan ik wel met feiten komen en uitleggen hoe het in elkaar zit, maar dat heeft dan geen effect. Alleen als je het zelf uitzoekt kan dat veranderen.
Waarom zou je met liegende, manipulerende, onwetende graaiers willen regeren?quote:Op maandag 18 september 2023 14:46 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom zou je met plucheplakkende zeikerige klagende volksbuurters willen regeren?
Totale onzin om alleen Rusland hier verantwoordelijk voor te maken als we het ook nog even over andere landen hebben in het MO. En betreffende Afrika hebben wel meerdere partijen zoals Frankrijk, China, VS die hun belangen spelletjes spelen. Bovendien blijft de EU nog altijd zelf verantwoordelijk om met dit probleem om te gaan.quote:Op maandag 18 september 2023 12:45 schreef speknek het volgende:
[..]
De PVV wil niks doen aan asiel, dat is hun enige reden om stemmen te krijgen.
[ twitter ][ twitter ]
Syrie is bewust gebombardeerd door Rusland zodat er miljoenen vluchtelingen Europa introkken. (bron: SACEUR Breedlove)
Rusland doet nu hetzelfde in Afrika, de mensensmokkelaars die de EU probeert uit te roken, vinden steun in Russisch geld en Wagner troepen.
[..]
https://mondointernaziona(...)at-power-competition
Wilders:
[ afbeelding ]
Bijzondere complottheorie. Hier mag je best een topic over openen in BNW, maar het is behoorlijk vergezocht dat Rusland in gebieden zou ingrijpen enkel en alleen om vluchtelingenstromen op te wekken richting Europa.quote:Op maandag 18 september 2023 12:45 schreef speknek het volgende:
[..]
De PVV wil niks doen aan asiel, dat is hun enige reden om stemmen te krijgen.
[ twitter ][ twitter ]
Syrie is bewust gebombardeerd door Rusland zodat er miljoenen vluchtelingen Europa introkken. (bron: SACEUR Breedlove)
Rusland doet nu hetzelfde in Afrika, de mensensmokkelaars die de EU probeert uit te roken, vinden steun in Russisch geld en Wagner troepen.
[..]
https://mondointernaziona(...)at-power-competition
Wilders:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |