Ik heb 12 jaar in Lombok in Utrecht gewoond, 4 jaar in de Tarwewijk in Rotterdam zuid, en woon nu al meer dan 10 jaar in Rotterdam west, en toch heeft me dat geen buitenlanderhatende klootzak gemaakt zoals wilders en zijn kornuiten zijn. Die gasten hebben een hele lange geschiedenis van kleineren, beschimpen en haat opwekken jegens hele bevolkingsgroepen willen het liefst artikel 1, een essentieel fundament van onze rechtstaat afschaffen. Dus leg nog eens uit hoe ze niet botsen met onze rechtstaat.quote:Op zondag 17 september 2023 15:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die bevolkingsgroep heeft Wilders niet nodig om zichzelf daar te zetten. Daarnaast, Wilders woonde in '97 in Kanaleneiland. Ondanks dat bepaalde straten daar een gentrificatieproces hebben ondergaan, moet je voor de grap eens door die wijk rijden. Nou ja, echt grappig is het niet.
Wilders is ook geen buitenlanderhater. Dat zou gek zijn, gezien hij Joodse en Indo roots heeft, is opgegroeid in Limburg en een Hongaarse vrouw heeft. Mensen gebruiken veel te snel het woord haat.quote:Op zondag 17 september 2023 15:18 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb 12 jaar in Lombok in Utrecht gewoond, 4 jaar in de Tarwewijk in Rotterdam zuid, en woon nu al meer dan 10 jaar in Rotterdam west, en toch heeft me dat geen buitenlanderhatende klootzak gemaakt zoals wilders en zijn kornuiten zijn. Die gasten hebben een hele lange geschiedenis van kleineren, beschimpen en haat opwekken jegens hele bevolkingsgroepen willen het liefst artikel 1, een essentieel fundament van onze rechtstaat afschaffen. Dus leg nog eens uit hoe ze niet botsen met onze rechtstaat.
Zeker omdat de PVV een partij is die een kritisch tegengeluid geeft aan de islam en zijn aanhangers. Schijnbaar mag men niet kritisch kijken naar de islam en zijn aanhangers.quote:Op zondag 17 september 2023 14:51 schreef matspontius het volgende:
Een andere partij uitsluiten is toch wel een diskwalificatie van jezelf hoor. Wat een bekrompen mening....
Wou? Het is wil..... dus even terug naar de schoolbank professor 🧐quote:Op zondag 17 september 2023 15:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat het niet waar is?
Noem die hele bevolkingsgroepen eens op...quote:Op zondag 17 september 2023 15:18 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb 12 jaar in Lombok in Utrecht gewoond, 4 jaar in de Tarwewijk in Rotterdam zuid, en woon nu al meer dan 10 jaar in Rotterdam west, en toch heeft me dat geen buitenlanderhatende klootzak gemaakt zoals wilders en zijn kornuiten zijn. Die gasten hebben een hele lange geschiedenis van kleineren, beschimpen en haat opwekken jegens hele bevolkingsgroepen willen het liefst artikel 1, een essentieel fundament van onze rechtstaat afschaffen. Dus leg nog eens uit hoe ze niet botsen met onze rechtstaat.
Jaja Hitler kon ook geen jodenhater zijn want hij had ook deels joods bloed. Ik ben weg hier, succes met het goedpraten van je eigen haat en racisme, pvv stemmertje.quote:Op zondag 17 september 2023 15:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wilders is ook geen buitenlanderhater. Dat zou gek zijn, gezien hij Joodse en Indo roots heeft, is opgegroeid in Limburg en een Hongaarse vrouw heeft. Mensen gebruiken veel te snel het woord haat.
Ik zie de VVD in zee gaan met iedereen die ze aan een meerderheidscoalitie kan helpen. Behalve dan de Kremlinvertegenwoordigers van FvD.quote:Op zondag 17 september 2023 14:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
De VVD wil waarschijnlijk graag met de BBB regeren. Toen die twee samen de meerderheid hadden volgens de peilingen heeft Rutte de stekker er uitgetrokken. Waarschijnlijk om de "linkse wolk" voor te zijn.
Met Rutte zeker. Nu? Afwachten…quote:Op zondag 17 september 2023 16:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik zie de VVD in zee gaan met iedereen die ze aan een meerderheidscoalitie kan helpen. Behalve dan de Kremlinvertegenwoordigers van FvD.
Stel je voor dat een politicus verder kijkt dan zes maanden.quote:Op zondag 17 september 2023 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ook bijzonder dat die over het minimumloon van 2028 meent te moeten praten. Dan zijn we alweer drie verkiezingen verder
Is zeer democratisch. Het is uist antidemocratisch van partijen te eisen dat ze een andere aan de macht helpen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:30 schreef Eightyone het volgende:
Gelijk heeft 'ie.
Of je het democratisch kunt noemen, is weer een ander verhaal.
Lucht verplaatsen over dingen waar je nooit enige verantwoording over hoeft af te leggenquote:Op zondag 17 september 2023 16:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Stel je voor dat een politicus verder kijkt dan zes maanden.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Yesilgöz minstens zo opportunistisch is als Rutte.quote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Met Rutte zeker. Nu? Afwachten…
Ze lijkt kundig en steady, maar heeft tegelijkertijd iets over zich wat geen prettig gevoel oproept.quote:Op zondag 17 september 2023 16:36 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Yesilgöz minstens zo opportunistisch is als Rutte.
Goh, wat een tolerantie zeg. Hypocriet mannetje dat je bent. Ik schrijf alleen iets over Wilders, ik verspreid hier zelf geen haat noch racisme in dit topic. Ik heb nog nooit op dhr. Wilders gestemd, maar goedquote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jaja Hitler kon ook geen jodenhater zijn want hij had ook deels joods bloed. Ik ben weg hier, succes met het goedpraten van je eigen haat en racisme, pvv stemmertje.
Het lijkt me juist de wortel van de democratie om te mogen beslissen met wie je wel en niet wil samenwerken.quote:Op zondag 17 september 2023 15:30 schreef Eightyone het volgende:
Gelijk heeft 'ie.
Of je het democratisch kunt noemen, is weer een ander verhaal.
Bye bye 👋 Let je in het vervolg wel een beetje op je taalgebruik en spelling 🤓 Dat is wat ondermaats namelijkquote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jaja Hitler kon ook geen jodenhater zijn want hij had ook deels joods bloed. Ik ben weg hier, succes met het goedpraten van je eigen haat en racisme, pvv stemmertje.
De wortel van de democratie is dat je eerst eens naar anderen luistert en met ze overlegd. Zeker een partij waar veel mensen toch op stemmen. Bij voorbaat al een andere partij uitsluiten omdat dit niet in je eigen straatje past is verre van democratisch. Eigenlijk ontzettend sneu maar dat geeft wel aan hoe deze man politiek bedrijft....quote:Op zondag 17 september 2023 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lijkt me juist de wortel van de democratie om te mogen beslissen met wie je wel en niet wil samenwerken.
Ze is ooit begonnen bij de SP. Een paar jaar later werd ze gemeenteraadslid voor de VVD in Amsterdam en kwam ze niet alleen in het geweer tegen straatintimidatie, maar ook tegen krakers en linkse activisten. Tussendoor was ze ook nog even aangehaakt bij de PvdA en bij Groen Links.quote:Op zondag 17 september 2023 16:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze lijkt kundig en steady, maar heeft tegelijkertijd iets over zich wat geen prettig gevoel oproept.
Maar misschien hoort dat gewoon bij die partij. Zowel zij als Dijkhoff heb ik er in het verleden weinig empathische tweets uit zien gooien, specifiek gericht aan de niet-privileged kant van de samenleving.
Ik vind het wel eerlijk, dat je van tevoren zegt dat de kans klein is dat je met die of die samen wil werken in een regering. Zo breng je duidelijkheid naar de kiezer.quote:Op zondag 17 september 2023 16:47 schreef matspontius het volgende:
[..]
De wortel van de democratie is dat je eerst eens naar anderen luistert en met ze overlegd. Zeker een partij waar veel mensen toch op stemmen. Bij voorbaat al een andere partij uitsluiten omdat dit niet in je eigen straatje past is verre van democratisch. Eigenlijk ontzettend sneu maar dat geeft wel aan hoe deze man politiek bedrijft....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |