abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210680068
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2023 18:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit kun je blijven herhalen, maar van niemand wordt de leefomgeving kapot gemaakt vanwege oliewinning.
Dat zijn ze in Nigeria niet met je eens. En ook indirect valt er in de VS iets voor te zeggen
pi_210680646
We moeten de conservatieve nieuwspeak geloven "van niemand wordt de leefomgeving kapot gemaakt vanwege oliewinning." *O*

Study Links Fracking, Drinking Water Pollution, and Infant Health

Waarschijnlijk valt drinkwater bij conservatieven die je willen vervuilen niet in de defenitie van leefomgeving. :')
pi_210682107
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 23:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Volgens mij was je vergelijking shit.
Ik vind zijn vergelijking best aardig.
Incelfrikandel
pi_210683148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 12:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik vind zijn vergelijking best aardig.
Heb volgens mij best wel specifiek opgeschreven waar het allemaal krom ging.
pi_210683256
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 14:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heb volgens mij best wel specifiek opgeschreven waar het allemaal krom ging.
De discussie om de voedingsindustrie verantwoordelijk te houden voor verslavende producten bestaat ook al een tijdje. Inclusief het achterhouden en verspreiden van desinformatie daarover.

Het enige verschil is dat de olie-industrie extreem destructief is voor de leefomgeving.
Incelfrikandel
pi_210685075
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 23:33 schreef nils7 het volgende:

[..]
Als die boer ook allerlei desinformatie bewust verspreid zou hebben over obesitas bijvoorbeeld zou ik dat in hetzelfde licht plaatsen.

Maar er zijn ook parallellen te vinden met de tabaksindustrie.
Ik bedoel het zijn de supermarkten die het uiteindelijk verkopen…
Fuck zonder aansteker ga je niet eens ver komen.
Een boer die suikerbieten verbouwt hoeft niets te doen behalve aan de vraag voldoen.

Even de switch naar aardolie. vrijwel alle kunststof producten worden in de basis van aardolie gemaakt.
Alle producenten van producten met kunststof promoten hun product. Zelfde als de aardolie producten: Verf, olie, benzine, diesel, kerosine, asfalt en dergelijke. Het is totaal onnodig om dit te promoten, men levert slechts aan de vraag.

Het enige wat wringt zijn de hoge marges die men soms maakt.

Een bietenboer hoeft nooit zijn product te promoten. Dat doen de syikervwrslaafde consumenten wel.
Vakman pur sang
  woensdag 20 september 2023 @ 08:58:57 #82
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_210692047
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2023 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Een boer die suikerbieten verbouwt hoeft niets te doen behalve aan de vraag voldoen.

Even de switch naar aardolie. vrijwel alle kunststof producten worden in de basis van aardolie gemaakt.
Alle producenten van producten met kunststof promoten hun product. Zelfde als de aardolie producten: Verf, olie, benzine, diesel, kerosine, asfalt en dergelijke. Het is totaal onnodig om dit te promoten, men levert slechts aan de vraag.

Het enige wat wringt zijn de hoge marges die men soms maakt.

Een bietenboer hoeft nooit zijn product te promoten. Dat doen de syikervwrslaafde consumenten wel.
Je zegt dus dat de olie bedrijven het ook niet hoeven te doen maar ze doen het wel.
Green washing tot zelfs moedwillig liegen voor decennia.

Er zijn er voor minder gecanceld.
Maar de PR campagne is zo effectief dat er hele volksstammen actief tegen het cancelen zijn
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_210694095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 08:58 schreef nils7 het volgende:

[..]
Je zegt dus dat de olie bedrijven het ook niet hoeven te doen maar ze doen het wel.
Green washing tot zelfs moedwillig liegen voor decennia.

Er zijn er voor minder gecanceld.
Maar de PR campagne is zo effectief dat er hele volksstammen actief tegen het cancelen zijn
Nee ik zeg dat er vraag is vanuit de consument en de oliebedrijven voldoen aan die vraag.
Vakman pur sang
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')