Ik las het ook... vreselijk.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:37 schreef SQ het volgende:
Ik las dat het overleden kindje de dochter was van een medewerkster en dat het een ongeval was. Verschrikkelijk zeg.
terechtquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:30 schreef -Spring het volgende:
Ik heb voor L een autipas aangevraagd waarmee ze bij de Efteling gebruik mag maken van de speedpass. Ex is het er niet mee eens want ze kan best ff in de rij staan, vindt ie. Mijn redenering is: mag dat kind ook een keer een voordeeltje hebben van dr beperking? Ze voldoet aan de voorwaarden die de organisatie stelt.
Wat vinden jullie? Aso of terecht?
Wij hebben op school 2 lokalen waar 2 enorme bijen of wespennesten in het plafond zitten. Echt huge. Elke ochtend ligt ook de hele klas bezaaid met dode wespen (of bijen)quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:31 schreef exode het volgende:
Quoi, ik kom ook niet verder dan erkennen en bespreken.
B is gek op dieren, spinnen, slangen, kevers, hij vindt ze geweldig. Maar muggen en wespen vind hij echt heel eng. Hij wordt panisch en raakt volledig in paniek.
Wat bij B een beetje lijkt te helpen is juist informatie op te zoeken, een dode wesp met zijn vergrootglas bekijken dat soort dingen. Hij lijkt minder angstig te worden maar wie weet is het ook de leeftijd en heb je geen reet aan deze informatie.
Het iig niet wegwuiven of niet serieus nemen maar dat doe je ook niet.
En hoera voor je vriend weer thuis.
Ik kreeg een paar jaar geleden voor mijn verjaardag een dag Efteling met een groep vrienden, zónder mijn kinderen. Daar maak je me dus echt gelukkig mee, zo’n cadeauquote:
Terecht.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:30 schreef -Spring het volgende:
Ik heb voor L een autipas aangevraagd waarmee ze bij de Efteling gebruik mag maken van de speedpass. Ex is het er niet mee eens want ze kan best ff in de rij staan, vindt ie. Mijn redenering is: mag dat kind ook een keer een voordeeltje hebben van dr beperking? Ze voldoet aan de voorwaarden die de organisatie stelt.
Wat vinden jullie? Aso of terecht?
Mijn kind was vanmorgen nog heel bang voor iets waar hij vanmiddag na een uurtje slapen heel nonchalant over was.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen mijn 7-jarige moeten vertellen dat ik 'm 's middags had gespot. Die was panisch. Eenmaal met zijn vader (hoera, weer thuis) boven vlak voor bedtijd, zag ik 'm weer lopen. Heb hem dus netjes buiten gezet en zo werd ik de held van de dag.
---
Over angsten gesproken: Max is zo verdomd bang voor heel veel dingenIk ben elke dag wel bezig om hele cognitieve gedragstherapieën op hem los te laten (wat is het ergste wat kan gebeuren? erkennen, troosten, niet pushen, meedenken over oplossingen). Hij hoeft van mij niks verplicht en hij mag zijn eigen grenzen aangeven, maar ik gun hem gewoon zoveel meer relaxedheid.
Ik gooi het een beetje op moe-zijn en de volle agenda.
Ik deed daarstraks de buitendeur dicht en hoorde en voelde een heel raar geluid maar ik zag in eerste instantie niet wat er nou was. Tot dat ik een totaal vermorzelde slak ontwaarde onderin. Best effectief ook.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat een tof beest.
Als je hem weer tegenkomt, kom ik m wel halen.
Hij eet slakken en engerlingen
Wij hebben een wespennest gehad in de het plafond bij B. Het is naar en goor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben op school 2 lokalen waar 2 enorme bijen of wespennesten in het plafond zitten. Echt huge. Elke ochtend ligt ook de hele klas bezaaid met dode wespen (of bijen)
Al meermaals geprobeerd er iets aan te doen maar ze lijken steeds terug te komen.
Lokaal van mijn collega stinkt ook enorm naar een pisachtige geur.
Ja hier ook. Net na de vakantie. En we dachten dat ze weg waren maar vorige week waren ze weer terug. Ze liggen zelfs dood in mijn vensterbank. Ik heb het lokaal eronder.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:37 schreef exode het volgende:
[..]
Wij hebben een wespennest gehad in de het plafond bij B. Het is naar en goor.
Wij hebben zo'n bestrijder laten komen.
Dat is klote. Ze schijnen wel terug te komen op dezelfde plek. Bij ons kwamen ze tussen de loodrand door zo het verlaagde plafond in. Dat is nu goed gedicht waardoor ze er niet meer in kunnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja hier ook. Net na de vakantie. En we dachten dat ze weg waren maar vorige week waren ze weer terug. Ze liggen zelfs dood in mijn vensterbank. Ik heb het lokaal eronder.
Geen idee. Ze zaten helemaal in het cement.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:39 schreef Nijna het volgende:
@:amaranta, hebben ze dan wel alles weggehaald of zit er ergens nog iets.... lijkt me knap vervelend op een school...
quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zaten helemaal in het cement.
Zal ik um maar vast aftrappen dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:35 schreef SQ het volgende:
Nee dan bestaat fok niet meer.
Maar dan vinden we vast wel andere kanalen om te klagen en op te sommen
Prothese-opsom
De horror.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:26 schreef Ynske het volgende:
Oef, meisje is gestikt 😭
https://112vdg.nl/2023/09(...)jf-den-bosch-bekend/
Zo ontzettend waar. Toen ik mijn man leerde kennen heeft hij me moeten beloven mee te gaan naar EuroDisney (zoals het toen nog heette). Zo ontzettend graag wilde ik er heen.quote:Op maandag 18 september 2023 09:39 schreef SQ het volgende:
Pretparken vind ik eigenlijk leuker zonder kinderen #loedermoeder.
Ik wil helemaal niet meer. Ik heb geen enkele goede herinnering aan Disney.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:51 schreef PoesInDoos het volgende:
Oh LivelinkKunnen jullie nu de kinderen groot zijn niet alsnog met z'n tweetjes?
Misschien is het tijd om goede NIEUWE herinneringen te makenquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet meer. Ik heb geen enkele goede herinnering aan Disney.
Parijs zelf wel hoor.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:57 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om goede NIEUWE herinneringen te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |