abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210660587
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 11:41 schreef amaranta het volgende:

[..]
Mag zij wel vechtspelletjes spelen van jou?
O-)
Zeker niet ;)

Ze is aan het Disney Dreamlighten, vinden wij alle4 een leuk spel O+
pi_210660705
Voor kinderfeestjes ga ik bij echt goede vriendjes nu ook gewoon over op iets leuks doen. Ze een keer meenemen naar de bioscoop bijvoorbeeld. Is voor iedereen een leuke oplossing :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210662253
Ik breek even in hoor. :D
Hier zijn ongetwijfeld veel ervaringsdeskundigen; het lijkt erop dat Pukje waterpokken heeft. Maaaar, alle bultjes zitten op haar hoofd en armen, eigenlijk niks op romp en benen. Dat past niet bij hoe volgens het internet waterpokken werken.
Zijn hier toevallig moeders met een vergelijkbare ervaring, dat het begon op hoofd en armen ipv romp?
Of is het dan aannemelijk dat het iets anders is? En wàt dan?
pi_210662919
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 14:39 schreef Bami het volgende:
Hier zijn ongetwijfeld veel ervaringsdeskundigen; het lijkt erop dat Pukje waterpokken heeft. Maaaar, alle bultjes zitten op haar hoofd en armen, eigenlijk niks op romp en benen. Dat past niet bij hoe volgens het internet waterpokken werken.
Zijn hier toevallig moeders met een vergelijkbare ervaring, dat het begon op hoofd en armen ipv romp?
Geen idee. Volgens mij kan dat best, dat de pokken zich maar op 1 plek bevinden.
Maaaaarrrrr……Vraag het morgen eens aan je huisarts .
pi_210663099
Heb ik gedaan @LeSage :Y Hij was vroeger gek op puzzelen maar nu al een tijd niet meer. En die 1000 stukjes zijn hem zelfs nu, echt teveel :D

@Burdie het verschilt ook per kind. Zoon mag wanneer hij wil. Soms is het veel en soms is het niks. Hij heeft nu al 3 dagen niks met zn switch gedaan maar is met zn lego bezig :Y

En fortnite... Ik wilde niet dat zoon daarmee begon maar heel zijn klas speelde het en hij werd daar best op aangekeken. Nou heb ik daar zelf schijt aan maar hij zat er wel mee. Dan kun je als ouder lullen als Brugman, dat helpt niet. Dus mocht hij het spelen toen hij 9 jaar was.

Klinkt gezellig @exode O+

Zoon is nu op minifig Hawk-eye jacht. En Tony Stark. Had die gevonden voor een schappelijke prijs, is die nu uitverkocht. Ergens anders 20 euro. Daggutniet.

@Bami zoon had toen maar een paar pokken maar volgens de ha waren het toch echt waterpokken. Het verschilt dus heel erg.
Beterschap voor je kleintje :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210663389
quote:
Ja. Hele gezicht zat ramvol, verder bijna nergens :D nichtje had evenveel pokken maar eerlijker verdeeld, dus minder opvallend.

Dochter had t zo erg dat mensen er zelfs van schrokken zeg maar :@

Heel lang (half jaar ofzo) nog rode wangen gehad maar alleen voor t zicht, geen jeuk of wat.

En 0 littekens, _O_ maar dat is gewoon mazzel
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 17 september 2023 @ 15:34:19 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210663444
quote:
Kunnen het waterwratjes zijn?
KuikenGuppy
  Moderator zondag 17 september 2023 @ 15:53:14 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210663859
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:05 schreef Amsel het volgende:
45 dagen tot Halloween, 80 tot Sinterklaas en 100 tot Kerst *O*
Ik hou zo van de herfst O+ Laat die maar lekker komen *O* Ook nog maar 1 maand dan tot Aapie 3 wordt :o
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_210664209
Ik wil geen herfst en geen winter. En eigenlijk ook geen zomer, alleen lente :D

Yay, hawk-eye is besteld voor 7,11 euro inclusief verzendkosten. Nu Tony Stark nog :')
Maar het scheelt me wel van die verrassingsdoosjes met 1 minifig voor 4 euro. Meneer heeft al 3 dubbele :') Die geeft ie maar aan zn zus.
If they say
  Moderator zondag 17 september 2023 @ 16:22:45 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210664414
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 16:12 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik wil geen herfst en geen winter. En eigenlijk ook geen zomer, alleen lente :D

Yay, hawk-eye is besteld voor 7,11 euro inclusief verzendkosten. Nu Tony Stark nog :')
Maar het scheelt me wel van die verrassingsdoosjes met 1 minifig voor 4 euro. Meneer heeft al 3 dubbele :') Die geeft ie maar aan zn zus.
Ik hou juist van de seizoenen O+ Zou dat echt enorm missen. En als ik dan moet kiezen afwisselend lente en herfst, zomer is vaak te heet (hoewel :')) en winter te koud.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_210664438
Doe mij maar lente of herfst.

Blegh, ik heb mn telefoon gereset, want hij werd steeds trager en apps sloten spontaan af enzo. Virusscanner gedraaid, maar die gaf niks aan. Dus reset naar fabrieksinstellingen, maar nu nog even de vraag of ik alles weer teruggezet krijg.
Ik heb er weer tig grijze haren bij, ik ben hier zo slecht in... liever laat ik het bij het oude, maar de irritatie was zo groot dat dat ook geen optie was.

@Bami qua waterpokken weet ik niet meer zo goed. Volgens mij zat de oudste ook aardig onder op haar hoofd, maar hoe het verder was weet ik niet zo goed meer, ze leek net een krentenbol. Beterschap :*
Mama van 2 lieve meiden :)
  Moderator zondag 17 september 2023 @ 16:24:15 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210664441
Ik ben lactose intolerant maar we hadden melk over dus manlief heeft gisteren pannenkoeken gebakken met melk. Nou dat heb ik geweten :X De hele nacht krom gelegen van de buikkrampen. Een beetje lactose kan ik wel hebben, chocola bijvoorbeeld, en bij een beetje teveel moet ik naar de wc rennen. Maar dit was next level, niks geen wc maar gewoon krampen :'(
pi_210664488
Mama van 2 lieve meiden :)
  Moderator zondag 17 september 2023 @ 16:29:39 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210664549
En ik las iets over Disney? Wij willen graag ook eens naar Disney, misschien dit najaar. Paar daagjes Parijs om vrienden op te zoeken en dan een dagje Disney. Nog tips waar we op moeten letten qua boeken? Omdat Aapie nog geen 4 is zijn we niet aan vakanties gebonden dus zelf dacht ik aan november :)
  zondag 17 september 2023 @ 16:33:52 #40
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210664622
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 16:24 schreef MaJo het volgende:
Ik ben lactose intolerant maar we hadden melk over dus manlief heeft gisteren pannenkoeken gebakken met melk. Nou dat heb ik geweten :X De hele nacht krom gelegen van de buikkrampen. Een beetje lactose kan ik wel hebben, chocola bijvoorbeeld, en bij een beetje teveel moet ik naar de wc rennen. Maar dit was next level, niks geen wc maar gewoon krampen :'(
Wat naar. Een collega van me is ook lactose-intolerant maar heeft bepaalde pilletjes die ze kan nemen als ze toch af en toe eens iets wil eten waar lactose in zit. Dan heeft ze weinig last. Is zoiets misschien ook iets voor jou?
in de haak.
  zondag 17 september 2023 @ 16:36:17 #41
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210664661
Jeuken de blaasjes erg, Bami? Ik denk dat 't toch wel waterpokken kunnen zijn hoor. Of toch mond/voetzeer? Even bij de huisarts checken toch maar. Succes!!
in de haak.
  Moderator zondag 17 september 2023 @ 16:36:27 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210664665
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 16:33 schreef trui het volgende:

[..]
Wat naar. Een collega van me is ook lactose-intolerant maar heeft bepaalde pilletjes die ze kan nemen als ze toch af en toe eens iets wil eten waar lactose in zit. Dan heeft ze weinig last. Is zoiets misschien ook iets voor jou?
Lactasetabletjes :Y Die heb ik ook maar totaal niet aan gedacht. Vraag me ook af of ze nog werken, probeerde dat in het voorjaar maar toen had het geen effect (meer). Denk dat ik even nieuwe moet kopen.
pi_210664697
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 16:22 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik hou juist van de seizoenen O+ Zou dat echt enorm missen. En als ik dan moet kiezen afwisselend lente en herfst, zomer is vaak te heet (hoewel :')) en winter te koud.
Ik hou daar ook van O+ Als alles nou gaat zoals het gaat, maar dan met de temperatuur van de lente... :+

Maar idd, herfst en lente, die twee zijn wel favoriet :Y
If they say
pi_210665117
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 15:34 schreef Burdie het volgende:

[..]
Kunnen het waterwratjes zijn?
Geen idee haha, zal het eens opzoeken.

quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 16:36 schreef trui het volgende:
Jeuken de blaasjes erg, Bami? Ik denk dat 't toch wel waterpokken kunnen zijn hoor. Of toch mond/voetzeer? Even bij de huisarts checken toch maar. Succes!!
Pukje is bijna 1, dus kan niet vertellen of het jeukt. We zien haar (nog) niet krabben iig.

Ja we zijn op vakantie, maar ik kan via de app wel wat foto’s naar de huisarts sturen om navraag te doen.

Thanks voor alle reacties iig, fijn om wat meer ervaringen te lezen. :D
pi_210665528
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 16:29 schreef MaJo het volgende:
En ik las iets over Disney? Wij willen graag ook eens naar Disney, misschien dit najaar. Paar daagjes Parijs om vrienden op te zoeken en dan een dagje Disney. Nog tips waar we op moeten letten qua boeken? Omdat Aapie nog geen 4 is zijn we niet aan vakanties gebonden dus zelf dacht ik aan november :)
Vanaf 4 jaar moet je voor kinderen betalen, dus mijn tip die het meeste geld bespaart is zorgen dat je voor zijn verjaardag al gaat, dat scheelt je een paar honderd euro, ook als je daar uit eten gaat (onder 4 eet gratis, daarna ga je gelijk naar ¤22 ~ ¤29 voor kinderen).

En november is vaak het goedkoopst. 11 november begint kerst daar, dus ik zou de eerste week/2 weekenden daarna vermijden.

1 dag voor een eerste bezoek is overigens wel heel kort. Ik zou dan toch minstens 1 overnachting doen en twee dagen park. Parijs bezoeken vanuit Disney zou ik niet doen, die hotels (+ ‘gratis’ tickets) zijn daarvoor veel te duur imo. Andersom is wel goed te doen, afhankelijk van je locatie in Parijs. Bij het park zit een RER-station. Oad heeft voor november ook regelmatig scherp geprijsde aanbiedingen doordeweeks, Magic over Disney. Wellicht de moeite waard.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  zondag 17 september 2023 @ 18:45:58 #46
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210665904
Hebben jullie kinderen dan ook iets met Disney? Ik merk dat dat helemaal niet doordringt hier. Behalve dan Donald Duck van de Duckies.

Vandaag ging zoveel beter dan gister. Gewoon samen pesto gemaakt en Spotify aangeslingerd. Hij een liedje, ik een liedje en dan om en om. Bij mijn liedjes gooi ik er een lesje geschiedenis bij (kan ik niet laten). Zo mag elke dag eruitzien.
pi_210666070
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 15:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Ja. Hele gezicht zat ramvol, verder bijna nergens :D nichtje had evenveel pokken maar eerlijker verdeeld, dus minder opvallend.

Dochter had t zo erg dat mensen er zelfs van schrokken zeg maar :@

Heel lang (half jaar ofzo) nog rode wangen gehad maar alleen voor t zicht, geen jeuk of wat.

En 0 littekens, _O_ maar dat is gewoon mazzel
Dit had mijn oudste ook idd! Het zag er zo sneu uit.. Toevallig deze week nog foto’s van gezien toen ik voor de jongste aan het speuren was voor school. Ik schrok er zelf ook weer van :').

De jongste heeft misschien 2-3 pokjes gehad. Of niet. Ik zou hem eigenlijk wel eens willen laten testen, just in case.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210666089
Mijn vrouw kreeg wen paar jaar geleden de waterpokken van mijn zoon. Zo zielig ;( ze zat helemaal onder en voelde zich zo beroerd en het was ook nog een midden in een hittegolf. Kind had er daarentegen weinig last van :+ Was achteraf wel een close call want we waren precies in de incubatieperiode in New York :X
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210666204
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 16:29 schreef MaJo het volgende:
Wij boeken altijd via Disney zelf.
Als je voor de 1e keer gaat zou ik zeker 3 tot 4 dagen doen. In november begint het kerstseizoen.
Januari is rustig maar dan is er niks speciaals.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210666343
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:45 schreef Quoi het volgende:
Hebben jullie kinderen dan ook iets met Disney? Ik merk dat dat helemaal niet doordringt hier. Behalve dan Donald Duck van de Duckies.

Vandaag ging zoveel beter dan gister. Gewoon samen pesto gemaakt en Spotify aangeslingerd. Hij een liedje, ik een liedje en dan om en om. Bij mijn liedjes gooi ik er een lesje geschiedenis bij (kan ik niet laten). Zo mag elke dag eruitzien.
Wij vonden het vooral zelf leuk, en hebben ze vlak voor ons eerste bezoek een spoedcursus Disney-films gegeven (gericht op de films waar kinderattracties van waren). Ze vinden Disney leuk, maar fans zou ik ze zeker niet noemen. Randy en Rosie van slagharen vinden ze net zo leuk.

Wij zijn ook niet echt Disney-fan, maar vooral (Disney)parken-fan. Dat geldt tegenwoordig ook voor de kinderen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')