Google eens op afvallen en voeding. Je wordt bedolven onder de goede en slechte tips. Voor jou om er lering uit te te trekken.
quote:Had ik in het begin wel ja, maar ik slikte er 2 per dag, waarvan die tweede toch blijbaar iets te laat. Verder werkt het bij mij wel, neemt je hongergevoel weg dus je eet gewoon minder. Ook meer energie, vooral handig bij het sporten.
Op donderdag 13 februari 2003 14:15 schreef FREAKY_ME het volgende:
ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je wordt er nogal hyper van en over actief. als je dat wilt doen moet je alleen smorgens er een innemen. doe je dit savonds slaap je gegarandeerd slecht of niet.
Gebruik het in ieder geval niet te lang, en meer dan 2 per dag zou ik je ook niet aanraden.
Succes!
quote:Ik heb dit goedje gebruikt om voor wedstrijden helemaal droog te worden...helaas zorgt 't ervoor dat je eetlust weggenomen wordt en tevens gaat je hartslag omhoog om de verbranding te stimuleren...
Op donderdag 13 februari 2003 14:11 schreef michaela het volgende:
wie heeft ervaring met afvallen mbv stack 2?
Voor vrouwen is dit absoluut geen goed idee om 't te gebruiken...omdat dan je maandelijkse cycles wordt verstoord...
En ook wat hierboven vernoemt wordt dat je het niet na 18:00 moet innemen anders kom je echt niet meer in slaap...
En dit is nog maar 1 van de vele topics die over stackers gaan.
Ik zou gewoon je eetwijze veranderen en je leefstijl.
Veel effectiever en gezonder!
Beter perfect abs gebruiken...da's iets beter dan Stack 2...
heb zelf ook regelmatig gebruikt en af en toe nog vooral bij sporten.
neemt inderdaad het hongergevoel weg en meer energie.
zou ze niet op een lege maag nemen want dan word je zo vaag als een deur of 't moet de bedoeling zijn natuurlijk.
je mag ze ook niet altijd nemen, na zo'n potje mag je 2 mnd (ofzo)niets nemen.
Je hartslag gaat ook zeker omhoog ,vooral op 't begin merk je dit wel maar dat word wel minder (gewenning).
de dosering is een kwestie van uitproberen ,ken aardig wat mensen die het slikken of geslikt hebben en het varieert van 1 p/d tot 5 p/d.
je valt er zeker van af ,maar als je stopt komt er ook wel weer wat aan.
succes
Precies hetzelfde topic heb je vanmorgen al geopend.
quote:Beter een mix maken van bepaalde natuurlijke oosterse producten (er zijn veel sites op internet)...deze mixes werken meestal echt...
Op donderdag 13 februari 2003 14:26 schreef F1-dude het volgende:
Legale spullen:Beter perfect abs gebruiken...da's iets beter dan Stack 2...
quote:sorry foutje!! I:(
Op donderdag 13 februari 2003 14:29 schreef Disher het volgende:
stack 2Precies hetzelfde topic heb je vanmorgen al geopend.
maar goed, ik gebruikte een soortgelijk product Ephedra..
resultaat:
13 kilo afgevallen in 5 maanden met fitnessen erbij...vooral krachttraining!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |